Nee hoor MrD, dat is niet abnormaal.quote:Op maandag 28 februari 2005 16:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ach ik weet niet waarom ik er nu ineens meet zit/zat. Misschien wel omdat ik de laatste tijd vaak de vraag krijg hoe is het met jouw liefdesleven enzo en dan moeten zeggen dat je nog niks gehad of gedaan hebt is altijd zo vreemd... Maar beter laat dan nooit, snap trouwens ook niet dat er jongen of meisjes zijn die een relatie nemen om te neuqen, ik wacht dan liever nog even en begin met de juiste(of is dat momenteel abnormaal??)
Dat is zeker een heerlijk weekendquote:Op maandag 28 februari 2005 15:42 schreef PyTh het volgende:
[..]
Heerlijk weekend gehad.
400 Euro gewonnen met wedden op voetbalwedstrijden en Mateja heeft vannacht voor het eerst doorgeslapen van 23.30 tot 07.30 vanmorgen!
Je bedoelt dat geen meisje het met jou heeft willen doen, zekerquote:Op maandag 28 februari 2005 17:21 schreef SCH het volgende:
Geeft niks hoor, ik ben 37 en heb het ook nog nooit met een meisje gedaan
daar heb ik geen vorst voor nodigquote:Op maandag 28 februari 2005 17:43 schreef Bluezz het volgende:
Zit jullie haar ook zo kut als het vriest
Wachten is inderdaad gewoon het beste.quote:Op maandag 28 februari 2005 17:54 schreef methodmich het volgende:
Doegewoon, gewoon wachten tot het juiste moment.
Rondje op jouw kosten!
Eerste werkdag zit er op, straks eten, daarna nog even sketchen?
denk niet dat je dovent DAAR in trapt, pfaffiequote:Op maandag 28 februari 2005 19:48 schreef pfaf het volgende:
Je kunt natuurlijk ook gewoon minderjarige meisjes ontmaagden.![]()
Zo erg zal ik wel nooit worden....... denk ik......quote:Op maandag 28 februari 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Tuurlijk, hij die niet kan wachten, slaat ooit aan het verkrachten... Ofzo.
Is tong ziek?
Iets moeilijks met composietmateriaal.quote:Op maandag 28 februari 2005 20:26 schreef methodmich het volgende:
Wat ga je onderzoeken?
* methodmich gaat ook VI kijken!
Ik ben er aankomende zaterdag te bewonderenquote:Op maandag 28 februari 2005 22:25 schreef superjoden het volgende:
19 maart maar effe kijken www.rodenburg.net met de darkraver
Volgens mij zijn die steentjes puur koolstofquote:Op maandag 28 februari 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
iemand nog wat stenen kopen, k wat handel:
[afbeelding]
Beetje in elkaar gedrukt, maar verder niks bijzonders.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:08 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die steentjes puur koolstof
Idd.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Was een Aibo niet een soort robot?
Had je dat niet eerder kunnen zeggenquote:Op maandag 28 februari 2005 23:09 schreef rubbereend het volgende:Aukje van Ginneken bij Mike en Thomas
k hou dr graag voor mezelfquote:Op maandag 28 februari 2005 23:12 schreef Vom het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen
Nou heb ik de helft gemist
Misschien wat voor Ajax!quote:Op maandag 28 februari 2005 23:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd.
[afbeelding]
Hij luistert, kan een bal wegschoppen, pootjes geven, etc.
En je hoeft hem niet uit te laten (alleen op te laden).
Haha, welke van de 16 nieuwe waarin ie Komt ie Dan he roeptquote:Op maandag 28 februari 2005 23:05 schreef Vom het volgende:
[..]
Ik ben er aankomende zaterdag te bewonderen![]()
Dat nieuwe nummer van DR is trouwens echt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |