Dat je turks bent zegt niets over of je moslim bent of niet. Maar je zult het wel moeilijk hebben met de huidige regering dan. Als ik het zo lees zou ik haast denken dat je je ervoor schaamt om turk te zijn en dat je liever gewoon een nederlander was. Kan hoor, ieder zijn meug.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:05 schreef stormW het volgende:
[..]
Het is vast duidelijk aan mijn post, maar ik kan met geen woord beschrijven hoeveel ik de islam haat. Al ben ik Turks.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:46 schreef Meki het volgende:
[..]
jah lach maar
wij allochtonen gaan op een dag weg en dan zal de economie criminaliteit echt instorten
inderdaad en dat is best wel ernstig, aangezien wij de loon van die lui betalen. hun zijn werknemer en wij zijn hun werkgevers eigenlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2005 14:56 schreef desiredbard het volgende:
Helaas hebben burger geen invloed op hun regering
Maar het blijft vrijwilligerswerkquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:07 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
er heeft er zojuist eentje een baan gevonden
Goed bezig! wanneer ga je?quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:28 schreef Meki het volgende:
ik ga me opleiding afmaken en ga hier ook vertrekken
quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:53 schreef Meki het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig geven jullie een hele bevolkingsgroep de schuld
Ja in de jaren 50 werd je echt doodgegooid met engelse programma's op de televisiequote:Op woensdag 23 maart 2005 22:50 schreef Blessed het volgende:
[..]
Wetende dat Engels een wereldtaal is, we er mee doodgegooid worden op iedere televisiezender en moeilijker te leren is dan het Nederlands.
60% is onzin. Zelfs in een stad als Rotterdam met hoge concentraties Marokkanen is dat niet het geval.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:26 schreef dancemacabre het volgende:
ongeveer 60% van de straatcriminaliteit komt op het conto van de Marokkaanse etniciteit (helaas),
ongeacht de nationalitiet dus.
Waarom werkt het halve oostblok hier als er geen job te vinden is?
99% van de verdachten van straatroof is van buitenlandse afkomst waarvan 31% van Marokkaanse afkomst was.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Rotterdam is het 99% dus prijs je maar gelukkig
Goedkope hoertjes betaal je en dan kan je aan je trekken komen en dan is er geen sprake van verkrachting maar ik begrijp dat domme uitspraken ook domme uitspraken van anderen lokt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:11 schreef dvdfreak het volgende:
iemand zei dat ""onze vrouwen worden verkracht"" .Ze worden verkracht omdat het goedkope hoertjes zijn en wij alloctonen moeten ook aan ons trekken komen
JIj neemt het woord hoertje letterlijk wie is hier dan domquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:27 schreef sampoo het volgende:
[..]
Goedkope hoertjes betaal je en dan kan je aan je trekken komen en dan is er geen sprake van verkrachting maar ik begrijp dat domme uitspraken ook domme uitspraken van anderen lokt.
Mijn reactie niet inbegrepen want ik sta er natuurlijk boven.![]()
Hmmmm... jij?quote:Op donderdag 24 maart 2005 22:29 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
JIj neemt het woord hoertje letterlijk wie is hier dan dom![]()
Je kunt het altijd nog proberen met Turkse mensen, hele goede ervaring mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:28 schreef evert het volgende:
ik snap het wel een beetje.... wij hebben de laatste 2 jaar 3 allochtonen aangenomen op een totaal van ca. 15 personeelsleden. ze zijn alle drie weg...
de ene was de hele dag aan het msn'en en vond de spiegel belangrijker, die hebben wij aangegeven dat ze beter iets anders kon gaan zoeken, en dat heeft ze gedaan. één zou volgens het uitzendbureau zeer geschikt zijn voor debiteurenadministratie, maar kon in de praktijk geen fatsoenlijk telefoongesprek voeren. en de laatste versliep zich gemiddeld 2x per week en was chronisch op maandag ziek. dus wij zijn er wel een beetje klaar ermee...
helaas voor de goedwillenden, maar wij zijn er niet zo happig meer op....
Da's wel het standaardverhaal met allochtonen (Marokkanen) op de werkvloer, ja. Een compleet ontbrekende arbeidsethos, en alleen maar interesse voor die BMW.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:28 schreef evert het volgende:
ik snap het wel een beetje.... wij hebben de laatste 2 jaar 3 allochtonen aangenomen op een totaal van ca. 15 personeelsleden. ze zijn alle drie weg...
de ene was de hele dag aan het msn'en en vond de spiegel belangrijker, die hebben wij aangegeven dat ze beter iets anders kon gaan zoeken, en dat heeft ze gedaan. één zou volgens het uitzendbureau zeer geschikt zijn voor debiteurenadministratie, maar kon in de praktijk geen fatsoenlijk telefoongesprek voeren. en de laatste versliep zich gemiddeld 2x per week en was chronisch op maandag ziek. dus wij zijn er wel een beetje klaar ermee...
helaas voor de goedwillenden, maar wij zijn er niet zo happig meer op....
Turken zijn gewoon beter !quote:Op zondag 27 maart 2005 11:28 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's wel het standaardverhaal met allochtonen (Marokkanen) op de werkvloer, ja. Een compleet ontbrekende arbeidsethos, en alleen maar interesse voor die BMW.
Al zijn er natuurlijk positieve uitzonderingen, laat daar geen onduidelijkheid over bestaan.
Maar idd, met Turken gaat het iha al een stuk beter.
En dat ze niet zo janken. Het zijn doenersquote:Op zondag 27 maart 2005 17:40 schreef HugoBoss1982 het volgende:
Wat ikzelf altijd waardeer van Turken - ben het zelf ook- is dat ze doorgaans een frisse ondernemersgeest hebben en verantwoordelijkheid durven dragen door voor zichzelf te beginnen.
In mijn ogen ben je in de eerste plaats Nederlanderquote:Op donderdag 24 maart 2005 14:05 schreef stormW het volgende:
[..]
Het is vast duidelijk aan mijn post, maar ik kan met geen woord beschrijven hoeveel ik de islam haat. Al ben ik Turks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |