abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 maart 2005 @ 13:32:27 #151
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_25658034
quote:

ik neem kost wat kost ook geen marokkanen aan !!
Elke sollicitant die zich normaal gedraagt, moet dezelfde kansen krijgen. Maar ik kan me erg goed voorstellen dat een werkgever, bij de 1e indruk, afgaat op bepaalde kenmerken. Met name het drukke gedrag, het je al heel snel "vriend" noemen en met name de brutale, denigerende toon waar veel noord-afrikanen gebruik van maken, wekt vrevel bij een werkgever.

Als er 2 nederlandse sollicitanten binnenkomen, waarvan er 1 een hanekam heeft, maar voor de rest zijn ze identiek gekwalificeerd, wie denk je dan dat de baan krijgt ?
Echte diehards gebruiken postduiven
pi_25661392
precies !! ik ben zelf turk en turken zal ik ook niet aannemen om dezelfde reden. uiteraard komt de hanekam er bij mij ook niet in.
  dinsdag 22 maart 2005 @ 18:27:41 #153
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_25664364
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 13:32 schreef Labtech het volgende:

[..]

Elke sollicitant die zich normaal gedraagt, moet dezelfde kansen krijgen. Maar ik kan me erg goed voorstellen dat een werkgever, bij de 1e indruk, afgaat op bepaalde kenmerken. Met name het drukke gedrag, het je al heel snel "vriend" noemen en met name de brutale, denigerende toon waar veel noord-afrikanen gebruik van maken, wekt vrevel bij een werkgever.
Kan me niet voorstellen dat een sollicitant bij een sollicitatiegesprek snel overschakelt naar 'vriend' of iets dergelijks.

Hoe kom je daarbij? Omdat veel Marokkanen dat ook op straat doen?
Krekker is de bom!
pi_25671496
Marokkanen die vriend tijdens het solliciteren zeggen ?

Dat volg ik niet helemaal, maar dat kan aan mij liggen ik heb namelijk een beetje een drukke dag achter de rug!
pi_25676723
Als Krekker recruiter is zou het geloofwaardig zijn... of "denkt" ie dat alleen maar?
  woensdag 23 maart 2005 @ 08:58:34 #156
3542 Gia
User under construction
pi_25676833
quote:
Op dinsdag 22 maart 2005 22:32 schreef Sander170 het volgende:
Marokkanen die vriend tijdens het solliciteren zeggen ?
Ze doen het ook op school tegen de leraar of de directeur. Het is provocerend en komt bedreigend over. Voor mijn gevoel dan.

Maar tijdens een sollicitatiegesprek? Nee, denk niet dat er veel dat zullen zeggen. Tenzij ze echt de baan niet willen. Of zo dom zijn, dat ze denken dat het normaal is om dat tegen iedereen te zeggen.
  woensdag 23 maart 2005 @ 12:22:03 #157
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_25680572
quote:
Kan me niet voorstellen dat een sollicitant bij een sollicitatiegesprek snel overschakelt naar 'vriend' of iets dergelijks.

Hoe kom je daarbij? Omdat veel Marokkanen dat ook op straat doen?
Leuk dat iedereen over he voorbeeld woordje "vriend" valt, maar de rest van de boodschap totaal weer mist.
Als ik merk hoe populair dit soort gasten klanten en toeleveranciers bejegenen, dan vind ik het nog knap dat ze uberhauit nog een baan hebben. Als je voor mij werkt (of wil werken), en je gedraagt je zo, dan haal je je proeftijd niet.

Ik wil hier zuiver en alleen aangeven dat er ook behoorlijk wat aan het gedrag van deze jeudigen (maar eigenlijk alle jeugdigen tussen 12 en 20) gedaan moet worden. Je moet jezelf verkopen aan een werkgever, een werkgever is niet een 'vriend' die je een baan 'geeft'.

Heel veel mensen zeggen ook: "Ik krijg geen werk . Nee joo, je "krijgt" ook geen werk, je moet het verdienen.
pi_25681492
Waar ik ondertussen wel benieuwd naar ben is of er iets merkbaar is van Marokkanen die weer teruggaan naar het moederland. Ik snap namelijk niet goed waarom een bevolkingsgroep die zich nooit thuis heeft gevoeld in Nederland, het daarom op alle fronten slechter doet dan vergelijkbare andere groepen allochtonen qua integratie, arbeidsparticpatie, criminaliteit, onderwijsniveau, en noem maar op, en zich steeds meer gediscrimineerd voelt nog in Nederland wil blijven. Waarom gaan ze niet massaal terug naar Marokko om daar met het in Nederland verdiende geld een beter leven op te zetten in hun thuisland waar alle problemen die hun in Nederland parten spelen geen rol meer zullen spelen?
pi_25681613
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 13:01 schreef ymmv het volgende:
Waar ik ondertussen wel benieuwd naar ben is of er iets merkbaar is van Marokkanen die weer teruggaan naar het moederland. Ik snap namelijk niet goed waarom een bevolkingsgroep die zich nooit thuis heeft gevoeld in Nederland, het daarom op alle fronten slechter doet dan vergelijkbare andere groepen allochtonen qua integratie, arbeidsparticpatie, criminaliteit, onderwijsniveau, en noem maar op, en zich steeds meer gediscrimineerd voelt nog in Nederland wil blijven. Waarom gaan ze niet massaal terug naar Marokko om daar met het in Nederland verdiende geld een beter leven op te zetten in hun thuisland waar alle problemen die hun in Nederland parten spelen geen rol meer zullen spelen?
Interessante vraag.
Ik denk omdat ze niet willen toegeven dat ze het daar nog slechter hebben. Berbers daar worden al eeuwen met de nek aangekijken.
  woensdag 23 maart 2005 @ 13:15:11 #160
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_25681786
quote:

Omdat ze wat dat betreft wel goed geintegreerd zijn. Een vergelijking: Als een nederlander iets niet zint, blijft hij erover zeiken. Hij kan natuurlijk proberen de oorzaak weg te nemen of op te lossen, maar ja, dan kunnen we niet meer zeiken.
gevolg: Het gezeik blijft.

Verder denk ik dat men zich dondersgoed realiseert dat (sociale) voorzieningen hier vele malen beter geregeld zijn, en ben ik bang dat een groot gedeelte hoopt op een spoedige islamitische meerderheid in nederland/ west-europa.
pi_25692409
quote:
Omdat ook Marokko niet het vaderland is voor de generatie die nu zo loopt te zaniken. De Marokkanen die voornamelijk lopen te zaniken op Nederland zijn hier geboren: die voelen zich net zo min thuis in Marokko als hier in Nederland. Marokkanen van de 'eerste' of de 'tweede' generatie hoor ik niet tot nauwelijks klagen over Nederland.
En waarom de Marokkanen van de 3e generatie dan zo zeiken? Tsja...
beats me.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
en dat vind ik cynisch." - Dolf Jansen
Fotoboek
  woensdag 23 maart 2005 @ 20:38:00 #162
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_25692603
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 13:15 schreef Labtech het volgende:

Verder denk ik dat men zich dondersgoed realiseert dat (sociale) voorzieningen hier vele malen beter geregeld zijn, en ben ik bang dat een groot gedeelte hoopt op een spoedige islamitische meerderheid in nederland/ west-europa.
Ummm... zodat de sociale voorzieningen weer wegvallen?
pi_25693465
Ik zeg nooit vriend tijdens het solliciteren, alleen als het echt een vriend van je is anders niet.

Maar ik heb het ze inderdaad weleens horen zeggen en nog veel ook.

Ze zeggen ook weleens makker of maat en vooral de Marokkanen zeggen dat heel erg veel.

Het is en blijft op dat gebied een beetje een raar volkje om eerlijk te zijn !
  woensdag 23 maart 2005 @ 21:11:33 #164
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_25693502
"Yes... special price for you.... you are my friend"... Ze denken zeker dat zulk soort idiote verkooptruuks in Nederland werken...
pi_25693809
Als ze dat denken dan zijn ze nog stommer dan ik dacht ! ! !
  woensdag 23 maart 2005 @ 21:32:39 #166
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25694139
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 21:21 schreef Sander170 het volgende:
Als ze dat denken dan zijn ze nog stommer dan ik dacht ! ! !
Ik denk dat het bij veel blauwogige mensen wél werkt.

Het is niet voor niets dat zoveel meisjes/vrouwen er bij die (lover)boys intrappen!
Koranfascisme bedankt Islam
  woensdag 23 maart 2005 @ 21:33:18 #167
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_25694157
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 21:32 schreef machteld het volgende:

[..]

Ik denk dat het bij veel blauwogige mensen wél werkt.

Het is niet voor niets dat zoveel meisjes/vrouwen er bij die (lover)boys intrappen!
Hey, even niks tegen mensen met blauwe ogen he?
pi_25694746
Ja, laat dat machteld blauwogige zijn oke ! ! !
pi_25695059
Sorry dat ik een beetje lullig deed tegenover de Marokkanen maar dat kwam omdat ik vandaag een conflict had met een stuk of vijf marokkanen.

Maar het blijven in het algemeen raddraaiers (de meeste Marokkanen).
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 maart 2005 @ 22:14:17 #170
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_25695227
quote:
Op maandag 28 februari 2005 15:34 schreef Blessed het volgende:
En alle Nederlanders maar roepen: "ja, als ik zou emigreren, zou ik ook de taal van dat land leren spreken!" Uhuh, nu je gezien hebt hoe het is als de immigranten dat níet doen, ja.
Ga eens even in Duitsland vragen hoe goed die Nederlanders integreren, of zo.
In de jaren 50 was er een emigratiegolf naar voornamelijk Australie en canada onder de nederlanders... ze spraken allemaal voldoende engels voordat ze vertrokken (wat toen nog geen gemeengoed was.
pi_25695538
quote:
dat gebeurt , juist hoogopgeleiden Marokkanen en Turken gaan terug naar hun vaderland en daar verder gaan

ik ga me opleiding afmaken en ga hier ook vertrekken
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:35:50 #172
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_25695700
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:28 schreef Meki het volgende:

[..]

dat gebeurt , juist hoogopgeleiden Marokkanen en Turken gaan terug naar hun vaderland en daar verder gaan

Oh... wat jammer... en dan foetsie?
pi_25696007
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:35 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Oh... wat jammer... en dan foetsie?
jah lach maar

wij allochtonen gaan op een dag weg en dan zal de economie echt instorten
pi_25696016
Bij ons in de buurt hoor ik de Marokkanen ook veel dingen zoals dit roepen: Doekoe of je Akelo?

Wat het betekent weet ik niet maar het zal vast niet veel goeds zijn.

Weet er iemand wat dit nou betekent of is dit te erg om te zeggen?
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:47:06 #175
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_25696031
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:46 schreef Meki het volgende:

[..]

jah lach maar

wij allochtonen gaan op een dag weg en dan zal de economie echt instorten
Maar je zei toch dat de hoogopgeleiden weggingen... waarom blijf jij dan niet?
pi_25696052
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:46 schreef Sander170 het volgende:
Bij ons in de buurt hoor ik de Marokkanen ook veel dingen zoals dit roepen: Doekoe of je Akelo?

Wat het betekent weet ik niet maar het zal vast niet veel goeds zijn.

Weet er iemand wat dit nou betekent of is dit te erg om te zeggen?
doekoe is geld

Integreer eens
pi_25696081
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:47 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Maar je zei toch dat de hoogopgeleiden weggingen... waarom blijf jij dan niet?
ik ben ook hoogopgeleid en zal weg gaan ik heb al gesprekken gevoerd

en jij wil alle allochtonen weg hebben dus daar van krijg je spijt van je zal ze missen
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:50:14 #178
17550 machteld
Arafat should have dyed
pi_25696110
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:47 schreef Meki het volgende:

[..]

doekoe is geld

Integreer eens
En in welke kontekst zeggen ze dat dan?
Koranfascisme bedankt Islam
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:50:40 #179
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_25696120
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:28 schreef Meki het volgende:

[..]

dus over 40 jaar, als je dan eindelijk je diploma Nederlands foutloos spreken gehaald heb kras je eindelijk op?
Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_25696121
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

In de jaren 50 was er een emigratiegolf naar voornamelijk Australie en canada onder de nederlanders... ze spraken allemaal voldoende engels voordat ze vertrokken (wat toen nog geen gemeengoed was.
Wetende dat Engels een wereldtaal is, we er mee doodgegooid worden op iedere televisiezender en moeilijker te leren is dan het Nederlands.
"Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar het alternatief is niets doen,
Fotoboek
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:50:51 #181
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_25696125
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:49 schreef Meki het volgende:

[..]

ik ben ook hoogopgeleid en zal weg gaan ik heb al gesprekken gevoerd

en jij wil alle allochtonen weg hebben dus daar van krijg je spijt van je zal ze missen
Ik wil ze helemaal niet allemaal weg hebben. Alleen diegenen die zich hier niet thuis voelen en onze maatschappij niets vinden. Degenen die zich hier thuisvoelen moeten juist blijven. Maar men kan tegenwoordig gewoon verhuizen hoor.
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:51:22 #182
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_25696145
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:50 schreef Blessed het volgende:

[..]

Wetende dat Engels een wereldtaal is, we er mee doodgegooid worden op iedere televisiezender en moeilijker te leren is dan het Nederlands.
In de jaren 50 hadden ook zoveel mensen een tv...
pi_25696183
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:51 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

In de jaren 50 hadden ook zoveel mensen een tv...
Was dat effe dom van mij.

Maar ja, dan zijn er de andere twee punten nog.
Fotoboek
pi_25696201
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:50 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Ik wil ze helemaal niet allemaal weg hebben. Alleen diegenen die zich hier niet thuis voelen en onze maatschappij niets vinden. Degenen die zich hier thuisvoelen moeten juist blijven. Maar men kan tegenwoordig gewoon verhuizen hoor.
dat vind ik ook , Maar tegenwoordig geven jullie een hele bevolkingsgroep de schuld terwijl een domoor het heeft gedaan kijken jullie iedereen erop aan , dat is nadelig
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:54:15 #185
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_25696220
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:53 schreef Meki het volgende:

[..]

dat vind ik ook , Maar tegenwoordig geven jullie een hele bevolkingsgroep de schuld terwijl een domoor het heeft gedaan kijken jullie iedereen erop aan , dat is nadelig
Wie is "jullie"?
pi_25696245
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:54 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Wie is "jullie"?
de meeste Nederlanders
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:55:29 #187
61556 klappernoot2000
pi_25696249
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:54 schreef ScienceFriction het volgende:

[..]

Wie is "jullie"?
geef "ons" maar weer de schuld.....
pi_25696258
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:55 schreef Meki het volgende:

[..]

de meeste Nederlanders
en 70 % van fok
  woensdag 23 maart 2005 @ 22:57:51 #189
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_25696315
en dat van Mohammed B, dat is zoooo 2004... oud nieuws joh... "we" geven nu allemaal Wouter Bos de schuld... want die heeft Thom de Graaf gedemoniseerd.
  woensdag 23 maart 2005 @ 23:01:13 #190
61556 klappernoot2000
pi_25696401
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:57 schreef ScienceFriction het volgende:
en dat van Mohammed B, dat is zoooo 2004... oud nieuws joh... "we" geven nu allemaal Wouter Bos de schuld... want die heeft Thom de Graaf gedemoniseerd.
ik wist niet dat Wouter Bos aan Voodoopraktijken deed....
pi_25696409
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 22:57 schreef ScienceFriction het volgende:
nee dat was de PVDA eerste kamer

Je snapt wel wat ik bedoel , als een Marokkaan iets heeft gedaan geven ze alle Marokkanen de schuld ( Bewijs Search functie fok ) daar kun je het zien
  woensdag 23 maart 2005 @ 23:03:41 #192
61556 klappernoot2000
pi_25696486
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Je snapt wel wat ik bedoel , als een Marokkaan iets heeft gedaan geven ze alle Marokkanen de schuld ( Bewijs Search functie fok ) daar kun je het zien
Heb je dan liever dat we één Marokkaan de schuld voor alles geven?
  woensdag 23 maart 2005 @ 23:03:52 #193
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_25696494
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:01 schreef Meki het volgende:

[..]

Fok is niet echt een serieus research instrument gezien het hoge 'kijk-mij-dit-zeggen" gehalte.
pi_25696587
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:03 schreef klappernoot2000 het volgende:

[..]

Heb je dan liever dat we één Marokkaan de schuld voor alles geven?
nee ik heb liever dat jullie een persoon de schuld geven ongeacht zijn afkomst
  woensdag 23 maart 2005 @ 23:16:36 #195
61556 klappernoot2000
pi_25696850
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:07 schreef Meki het volgende:

[..]

nee ik heb liever dat jullie een persoon de schuld geven ongeacht zijn afkomst
en hoe komt het dan dat er zoveel Marokkanen ergens de schuld van krijgen? en geen Vietnamezen of Polen?
pi_25696929
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:16 schreef klappernoot2000 het volgende:

[..]

en hoe komt het dan dat er zoveel Marokkanen ergens de schuld van krijgen? en geen Vietnamezen of Polen?
omdat de Media een grote oog heeft op Marokkanen en niet op Polen

wist je dat dat Marokkanen maar 23 % van alle criminaliteit onder Allochtonen komen en dat Somaliers - west Afrikanen maar liefst 49 % uitmaakt en Turken , Polen etc.
  woensdag 23 maart 2005 @ 23:21:08 #197
61556 klappernoot2000
pi_25696963
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:19 schreef Meki het volgende:

[..]

omdat de Media een grote oog heeft op Marokkanen en niet op Polen

wist je dat dat Marokkanen maar 23 % van alle criminaliteit onder Allochtonen komen en dat Somaliers - west Afrikanen maar liefst 49 % uitmaakt en Turken , Polen etc.
dus nu hebben de Somaliers het weer gedaan...
pi_25697012
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:21 schreef klappernoot2000 het volgende:

[..]

dus nu hebben de Somaliers het weer gedaan...
neeh de Media heeft een hekel en een grote OOG op Marokkanen

vooral Telegraaf
  donderdag 24 maart 2005 @ 00:40:13 #199
61556 klappernoot2000
pi_25698739
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:23 schreef Meki het volgende:

[..]

vooral Telegraaf
lees je die krant uit oogpunt van zelfkastijding dan?
pi_25706307
quote:
Op woensdag 23 maart 2005 23:23 schreef Meki het volgende:

[..]

vooral Telegraaf
Wat een aansteller zeg. Zit je lekker met een doos zakdoekjes achter je pc lekker te snotteren en te fokken.

In Nederland kun je als allochtoon gewoon alles doen en laten en alles bereiken wat je wilt. hoeveel turken en Marokkanen zitten er in de 2 de kamer?

Maar als je probeert de westerse waarden en normen om te ruilen voor de barbaarse islamitische uit de zandbak en bergen afkomstige dan raken de Hollanders welke vinden dat de vrijheid en welvaart in beginsel op de schouders van hun (ouders, voorouders) rusten misschien een beetje argwanend . Gek vind jij dat he? uuhw. Ik ben er ook van overtuigd dat ze andere oplossingen hadden gehad voor het vuile werk hoor. Misschien achteraf betere. Dus die welvaart hebben ze echt niet aan ons allochtonen te danken. De verindustrialisering en automatisering komen echt niet uit Turkije en Marokko.

Blijf jij maar lekker gek vinden dat hollanders de vrijheid van lichaam, geest, materie, mening, bezit, sex, vertier, etc etc etc met hand en tand zullen verdedigen tegen de ellende die moslims te bieden hebben.

Sterker nog ik sta er van te kijken hoe tolerant westerlingen zijn ten opzichte van de islam en zijn volgelingen.

Het is vast duidelijk aan mijn post, maar ik kan met geen woord beschrijven hoeveel ik de islam haat. Al ben ik Turks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')