Jullie plannen maar. Ik was wel afquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:54 schreef Cybart het volgende:
[..]
if you can't stand the heat, stay out of the kitchen
inderdaad, als je iets op wilt zetten, zul je met een plan moeten komen wat voortkomt uit je marketingmix, en daar zal je heel wat uren aan moeten besteden. je bedrijf zal een eenheid uit moeten stralen en voldoen aan de verwachtingen van je gast. en als het in het begin niet loopt, waar je je juist je zelfvertrouwen moet uitstralen en het goed zal moeten lopen, dan zal het bijna nooit wat worden...
en vandaar ik me bij dat programma slechts weinig kan voorstellen
Ik heb al gepland om jou het hapje van de dag te laten serveren.quote:
mjah, zou wel kunnen inderdaad, als je echter een beetje in de branch zit, erger je je de tering aan zoietsquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:00 schreef Ryan_R het volgende:
Volgens mij is dat juist de bedoeling van het programma, om mensen een restaurant te laten beginnen zonder dat ze er kaas van hebben gegegeten en zonder marketingplan. Want dan weet je zeker dat het ergend mis moet gaan en dat de spanningen hoog op zullen lopen. Anders kijkt er natuurlijk geen hond![]()
Oh serverenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb al gepland om jou het hapje van de dag te laten serveren.
ja, dat lijkt me ook wel wat eigenlijk,quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb al gepland om jou het hapje van de dag te laten serveren.
en ik zeg net dat het je wel zou lukkenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
Oh serveren. Ik ben een kluns in dat werk. (ben zowiezo een kluns)
En ik heb te veel piercingsquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:02 schreef Cazman het volgende:
[..]
Oh serveren. Ik ben een kluns in dat werk. (ben zowiezo een kluns)
nee, is gewoon zorgen voor een goede mise en placequote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:04 schreef Andyvie het volgende:
Serveren lijkt me nog niet eens het moeilijkste van het runnen van een restaurant. Het klaarmaken van eten en zorgen dat het per tafel ongeveer tegelijk klaar is, dat lijkt mij een stuk moeilijker.
nee, dat is gewoon de P van personeelquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is het raar als je je ergert aan de service in de friettent of hoort dat bij de laagdrempeligheid van dat soort tenten?
Misschienquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
en ik zeg net dat het je wel zou lukken
Maken ze voor jou wel een uitzondering, dan mag dat.quote:
Als het in het concept past is daar niks op tegen.quote:
iedereen kan het leren!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:06 schreef Cazman het volgende:
[..]
Misschien. Ik denk niet dat het voor mij is weggelegd.
*proest*quote:
ben nog niet echt geintreseerd om het te kijken. moet ik eerlijk zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:04 schreef creno het volgende:
ik ben zelf erg benieuwd naar "de farm"
word dit de zoveelste big-brother/de bus/big diet
of word het wel een vernieuwend programma ?
Als mensen weten dat ze beledigd gaan worden......quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
*proest*
Ik beledig de klanten waar ze bij staan.
de techniek dan hequote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
*proest*
Ik zal het niet pikken als ik klant zou zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:09 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Als mensen weten dat ze beledigd gaan worden......
Misschien kicken bepaalde klanten daar wel opquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zal het niet pikken als ik klant zou zijn.
Dat doe je alleen als je het je eigen zaak is.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
de techniek dan he
tactisch zijn is een heel ander verhaal
In de volksmond heet dat de mr. Jacks'squote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:11 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Misschien kicken bepaalde klanten daar wel opDie gaan gezellig een avondje naar een afzeikrestaurant
personeel wat zn gemak niet kan houden tegenover gasten pleur je er heel snel uit...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat doe je alleen als je het je eigen zaak is.
Dat bedoel ik. Als je hard voor de 'zaak' heb en je bent een professional dan kruip je door het stof voor de klant. Bij eigenaars zie je vaak dat in loondienst vreselijk personeel zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
personeel wat zn gemak niet kan houden tegenover gasten pleur je er heel snel uit...
dan switch je maar van tafel met een collega, maar alles ten gunst van je gast
(okay, ik heb ook wel eens wat mensen flink beledigd, maar dat dan in mn "dj positie", niet in mn bedieningsfunctie)
Bestaat zoiets dan al?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In de volksmond heet dat de mr. Jacks's
Zoek maar in Utrecht en test het zelf. Maar misschien is een restaurant met SM thema iets?quote:
Ik geloof niet dat ik zoiets uit wil testenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Zoek maar in Utrecht en test het zelf. Maar misschien is een restaurant met SM thema iets?![]()
Ik heb het in meerdere zaken meegemaakt dat het personeel geheel uit zijn plaat gaat.quote:
je laastste zin volg ik niet helemaal, maar over je eerste zin kan ik het eens zijn...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Als je hard voor de 'zaak' heb en je bent een professional dan kruip je door het stof voor de klant. Bij eigenaars zie je vaak dat in loondienst vreselijk personeel zijn.
De laatste zin zat ook niet goed in elkaar. Het komt er in het kort op neer, dat bepaalde mensen een leidende functie nodig hebben om hart voor de zaak te hebben.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
je laastste zin volg ik niet helemaal, maar over je eerste zin kan ik het eens zijn...
dat is eigenlijk het belangrijkste bij een bedrijf. zorgen dat je personeel zich deel voelt van je bedrijf en niet slechts loonslaaf.
ja, deels,quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De laatste zin zat ook niet goed in elkaar. Het komt er in het kort op neer, dat bepaalde mensen een leidende functie nodig hebben om hart voor de zaak te hebben.
Je beledigd me nu.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:24 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, deels,
maar eigenlijk denk ik daarbij meteen aan mensen die wat instabieler (lees: minder zelfbeslissend en zelfstandig) zijn
Jah, ik praat ook te snel me mond voorbij danquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
*proest*
daar draait het om, dan weet je ook zeker dat je een eerlijk advies krijgt.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb trouwens van het weekend weer erg genoten van het personeel van mijn favoriete Mexicaanse restaurant. Personeel wat tijd en moeite doet om iemand gedegen te adviseren over een gerecht en ook niet schromen om toe te geven dat het één en ander niet zo lekker is.
Cool als in koud?quote:
het was heel koudquote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Cool als in koud?
Wat mot je daar nou weer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |