En zonder bakkebaarden was je al kaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja... heb nu hetzelfde gevoel als toen ik een jaar of 2 geleden opeens mn bakkebaarden eraf haalde....
kan niet wachten tot het weer aangegroeid is
alleen achter op mn kop... waar ik gevallen ben....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En zonder bakkebaarden was je al kaal.
Oh ja, je befaamde oorlogswond.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
alleen achter op mn kop... waar ik gevallen ben....
ik zal eens kijken of ik blijf plakken...
ja, ik herrinner me het nog als de dag van gisteren, een hete broeierige lentedag op de slagvelden tijdens de burgeroorlog van 1992quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ja, je befaamde oorlogswond.
En dan toch twee vingers in de luchtquote:
2 middelvingers in de lucht, kom op, kom op....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan toch twee vingers in de lucht
en kijken alsof ik somber ben
Sooo mate, y'r cookin' or what?![]()
En nu gewoon: Hoi! Hoe gaat het??
Nah, valt toch best mee? Mijn haar is wel eens korterquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:29 schreef Cybart het volgende:
Oktober: laatste keer naar de kapper geweest (dus daarna alleen maar langer geworden)
http://picserver.org/view_image.php/4X3N9W82UF32/p.jpeg
vandaag:
http://picserver.org/view_image.php/A807YUQ8T8H2/p.jpeg
mjah, het is mij te kort in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nah, valt toch best mee? Mijn haar is wel eens korter
O, dat kan ik wel kijken vanavondquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
doet me denken aan..
how are you doin'.....
Joey Tribiani
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:18 schreef Ang3l het volgende:
Heb ruzie met pup.
Nu al. Heb hem nog niet eens gezien trouwens.
Inmiddels pup gezien, pup geschopt, pup's excuses aangehoord, pup's excuses aanvaard en pup gekustquote:
Das ook precies wat het betekent. Vinden de Amerikaanse studenten wel cool om te zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
doet me denken aan..
how are you doin'.....
Joey Tribiani
Geschopt?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels pup gezien, pup geschopt, pup's excuses aangehoord, pup's excuses aanvaard en pup gekust
Wat lievquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels pup gezien, pup geschopt, pup's excuses aangehoord, pup's excuses aanvaard en pup gekust
Hè getver... Over wiens partner fantaseer je dan?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Altijd fijn als mensen opelijk toegeven dat ze fantasieën hebben over de partners van hun mede forumposters.
Goeie shitquote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:38 schreef Vlarp het volgende:
Zo, PC begint weer op orde te komen na een herinstallatie van Windows... *pfew*
En paps is weer thuis!
Supernummer is dat. Heb er zelfs de single vanquote:Op dinsdag 1 maart 2005 20:16 schreef Cybart het volgende:
af en toe is het heel goed dat er liedjes bestaan zoals Charlie Big Patato van Skunk Anansie
Hij moet alleen 14 maart nog even onder het mes. Ze gaan even een operatie doen om het hem wat "gemakkelijker" te maken zoals ze het zelf zeggen.quote:
Das goed nieuws, alleen wat bedoelen ze nou met 'gemakkelijker' maken?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij moet alleen 14 maart nog even onder het mes. Ze gaan even een operatie doen om het hem wat "gemakkelijker" te maken zoals ze het zelf zeggen.
jah, dat klinkt nogal vaagquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:11 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Das goed nieuws, alleen wat bedoelen ze nou met 'gemakkelijker' maken?
Hij had veel vocht in het hartzakje (dat zit dus om je hart) zitten. Om dat niet meer te laten gebeuren gaan ze een soort van klepje maken waardoor dat vocht er altijd uit kan.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:11 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Das goed nieuws, alleen wat bedoelen ze nou met 'gemakkelijker' maken?
Homo!quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:28 schreef Cybart het volgende:
okay okay, ik schaam me om het te moeten zeggen maar ik heb echt gelachen om dat desperate housewives....![]()
lekker veel agressie in 1 nummer !quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:53 schreef Cazman het volgende:
[..]
Supernummer is dat. Heb er zelfs de single van
I'm afraid so....quote:
Hij krijgt serieus ruzie als ie het nog waagt 1 peuk te roken. En hij moet morgen gelijk naar buiten om een frisse neus te halen en om een rondje te lopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Gaat je vader nu ook gezonder leven?
Ik neem idd aan dat de famillie een flinke vinger aan de pols gaat houden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:33 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hij krijgt serieus ruzie als ie het nog waagt 1 peuk te roken. En hij moet morgen gelijk naar buiten om een frisse neus te halen en om een rondje te lopen.
ik heb het nog niet gezien, maar ik vrees het ergste van de snaps die ik er van gezien heb...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
My restaurant rules gaat vast weer een erg boeiend programma worden.
Ik krijg een beetje wee gevoel bij het programma, net alsof het allemaal zo simpel is. Een restaurant, hoe klein ook (denk bv aan de Peer in Den Bosch) moet een team van mensen hebben die geheel op elkaar zijn afgestemd. Anders kun je je zaak niet waarmaken. Ik ken me niet voorstellen dat een beginnende zaak zich fauten kan permitteren en dan heb ik het niet over een gerecht wat niet helemaal gelukt is, maar meer over sfeer en klantvriendelijkheid en het menu.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik heb het nog niet gezien, maar ik vrees het ergste van de snaps die ik er van gezien heb...
sommige mensen moeten wegblijven uit het horeca wezen...
een lerares van me vertelde vorige week dat ze via via nog iemand zocht om een frietzaak op een camping in zeeland te runnen voor de zomermaanden. men moest er maar eens over nadenken en dan zou ze eventueel wel wat info verstrekken aan degene die er in geintreseerd was...
en dat waren dus een aantal klasgenoten....
als ze nou eens na zouden denken zouden ze weten dat er gewoon niemand bij mij in de klas is die het voor elkaar krijgt zo'n snackkeet te managen...
maar ja, zelfinzicht bij 16/17 jarigen is ver te zoeken
if you can't stand the heat, stay out of the kitchenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje wee gevoel bij het programma, net alsof het allemaal zo simpel is. Een restaurant, hoe klein ook (denk bv aan de Peer in Den Bosch) moet een team van mensen hebben die geheel op elkaar zijn afgestemd. Anders kun je je zaak niet waarmaken. Ik kan me niet voorstellen dat een beginnende zaak zich fouten kan permitteren en dan heb ik het niet over een gerecht wat niet helemaal gelukt is, maar meer over sfeer en klantvriendelijkheid en het menu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |