En zonder bakkebaarden was je al kaal.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja... heb nu hetzelfde gevoel als toen ik een jaar of 2 geleden opeens mn bakkebaarden eraf haalde....
kan niet wachten tot het weer aangegroeid is
alleen achter op mn kop... waar ik gevallen ben....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En zonder bakkebaarden was je al kaal.
Oh ja, je befaamde oorlogswond.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
alleen achter op mn kop... waar ik gevallen ben....
ik zal eens kijken of ik blijf plakken...
ja, ik herrinner me het nog als de dag van gisteren, een hete broeierige lentedag op de slagvelden tijdens de burgeroorlog van 1992quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh ja, je befaamde oorlogswond.
En dan toch twee vingers in de luchtquote:
2 middelvingers in de lucht, kom op, kom op....quote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan toch twee vingers in de lucht
en kijken alsof ik somber ben
Sooo mate, y'r cookin' or what?![]()
En nu gewoon: Hoi! Hoe gaat het??
Nah, valt toch best mee? Mijn haar is wel eens korterquote:Op dinsdag 1 maart 2005 18:29 schreef Cybart het volgende:
Oktober: laatste keer naar de kapper geweest (dus daarna alleen maar langer geworden)
http://picserver.org/view_image.php/4X3N9W82UF32/p.jpeg
vandaag:
http://picserver.org/view_image.php/A807YUQ8T8H2/p.jpeg
mjah, het is mij te kort in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:24 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Nah, valt toch best mee? Mijn haar is wel eens korter
O, dat kan ik wel kijken vanavondquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
doet me denken aan..
how are you doin'.....
Joey Tribiani
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:18 schreef Ang3l het volgende:
Heb ruzie met pup.
Nu al. Heb hem nog niet eens gezien trouwens.
Inmiddels pup gezien, pup geschopt, pup's excuses aangehoord, pup's excuses aanvaard en pup gekustquote:
Das ook precies wat het betekent. Vinden de Amerikaanse studenten wel cool om te zeggenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
doet me denken aan..
how are you doin'.....
Joey Tribiani
Geschopt?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels pup gezien, pup geschopt, pup's excuses aangehoord, pup's excuses aanvaard en pup gekust
Wat lievquote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inmiddels pup gezien, pup geschopt, pup's excuses aangehoord, pup's excuses aanvaard en pup gekust
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |