http://www.lando.co.uk/quote:Op maandag 28 februari 2005 13:37 schreef veldmuis het volgende:
Waar?
Who smelled it dealt it.quote:Op maandag 28 februari 2005 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Dat stuk met "Wie het eerste ruikt heeft zijn kontje gebruikt" en hoe die wet geldt
quote:Op maandag 28 februari 2005 09:23 schreef Myster_E het volgende:
The chair is walking, with shoes, lalalala.
Dat stukje was dus al geweest een paar weken geledenquote:Op zondag 6 maart 2005 22:16 schreef tong80 het volgende:
Zit ie met Boutros Gali.
Ali :
'Is Disneyland member of the United Nations ?'
quote:Op zondag 6 maart 2005 22:16 schreef tong80 het volgende:
Zit ie met Boutros Gali.
Ali :
'Is Disneyland member of the United Nations ?'
Als het al serieus is zal ze van te voren wel gevraagd zijn om zo serieus te blijven als mogelijk. Ik kan me niet voorstellen dat ze zo voor het blok gezet worden...quote:Op zondag 20 maart 2005 22:44 schreef boskov het volgende:
geweldig. Hoe kunnen die kerels zo serieus blijven?
Omdat het Amerikanen zijn, die moet je eerst via een ingewikkelde constructie uitleggen wat humor is.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:44 schreef boskov het volgende:
Trump was duidelijk niet geamuseerdquote:Op zondag 20 maart 2005 22:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het al serieus is zal ze van te voren wel gevraagd zijn om zo serieus te blijven als mogelijk. Ik kan me niet voorstellen dat ze zo voor het blok gezet worden...
Volgens mij heb ik Sacha Baron Cohen trouwens in de lach zien schieten. Als je heel goed naar zijn gezicht kijk op het moment dat hij heel trots zijn 'hoverboard' presenteert zie je hem heel even een glimlach wegmoffelen.quote:Op zondag 20 maart 2005 22:44 schreef boskov het volgende:
Zag ik ook.quote:Op maandag 21 maart 2005 09:18 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Sacha Baron Cohen trouwens in de lach zien schieten. Als je heel goed naar zijn gezicht kijk op het moment dat hij heel trots zijn 'hoverboard' presenteert zie je hem heel even een glimlach wegmoffelen.
Vrouw: Well that's a funny .... imagequote:Op maandag 28 februari 2005 09:23 schreef Myster_E het volgende:
The chair is walking, with shoes, lalalala.
heeeerlijk bekrompen figuren die amerikanen. Zo'n zogenaamde drugsexpert weet dankzij een videoband wat xtc met je doet. Als Nederlander hoef je hier maar in t weekend een willekeurige tent in te stappenquote:Op zondag 20 maart 2005 22:51 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Omdat het Amerikanen zijn, die moet je eerst via een ingewikkelde constructie uitleggen wat humor is.
Wel jammer dat die skit 1-op-1 gekopieerd is van zijn Britse serie, dezelfde anekdotes en dezelfde oneliners. Dat heeft hij eigenlijk helemaal niet nodig.quote:Op maandag 21 maart 2005 12:24 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
heeeerlijk bekrompen figuren die amerikanen. Zo'n zogenaamde drugsexpert weet dankzij een videoband wat xtc met je doet. Als Nederlander hoef je hier maar in t weekend een willekeurige tent in te stappen![]()
![]()
ik vond het einde met die lijst van benamingen ook humor hahaah
Vond ik ook het humoristische van de aflevering gister. Het is eigenlijk gewoon slechte humor... maar het blijft elke week wel weer grapig....quote:Op zondag 20 maart 2005 22:52 schreef kamagurka het volgende:
Deze keer heb ik wel om borat kunnen lachen, die loopband, hehehe...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |