En dan is ineens asociaal gedrag sociaal ofzo?quote:Op maandag 28 februari 2005 02:40 schreef Imperium het volgende:
jawel maar je kan ook te ver gaan...
Volgens mij twijfel je al.quote:Op maandag 28 februari 2005 02:42 schreef Imperium het volgende:
op dat moment wel ja. vink ik immers..
Kquote:Op maandag 28 februari 2005 02:43 schreef Imperium het volgende:
absoluut niet.
Beerenburg cola met 1 blokje ijs. Helpt enorm goed met dit soort levensvragen.quote:Op maandag 28 februari 2005 02:45 schreef Imperium het volgende:
denk het, wat denk jij?
Ik probeer met je mee.quote:
*tjing*quote:
Mmmmmmmmmmmmmquote:Op maandag 28 februari 2005 02:54 schreef Imperium het volgende:
*klok klok klok*
Dan proost ik wel in mijn eentje....of met de fles...hmmm....quote:Op maandag 28 februari 2005 02:57 schreef Imperium het volgende:
oehhhhh lekker hoor
maarreh ik ga lekker mn wieg in.. truste![]()
Vet moet je wel zijn als 16 jarige om iemand van 25 zo te kunnen terecht wijzen...quote:Op maandag 28 februari 2005 03:00 schreef Insomaniac het volgende:
Jij bent echt wel vet stoer!
Dat gassie was maar 1.60 ofzo, die konnie vet makkelijk vet hard op zn bek rammen hoor!quote:Op maandag 28 februari 2005 03:01 schreef wonko het volgende:
[..]
Vet moet je wel zijn als 16 jarige om iemand van 25 zo te kunnen terecht wijzen...
Tering...ver hard nog wel...iemand een filmpje?quote:Op maandag 28 februari 2005 03:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Dat gassie was maar 1.60 ofzo, die konnie vet makkelijk vet hard op zn bek rammen hoor!
lezen is ook een vakquote:Op maandag 28 februari 2005 02:48 schreef Imperium het volgende:
heb nog nooit een suzuki alto GTI gezien
Pas maar op, want hij slaat je helemaal verrotquote:Op maandag 28 februari 2005 06:34 schreef buzzer het volgende:
Ik heb gelijk de sproeier van mijn achterraam omgedraaid, en nu maar hopen dat ik je snel tegenkom
volgens mij heeft TS daar al de nodige van op, tjee wat een onzin verhaal zegquote:Op maandag 28 februari 2005 02:47 schreef wonko het volgende:
[..]
Beerenburg cola met 1 blokje ijs. Helpt enorm goed met dit soort levensvragen.
koelvloeistof in het ruitensproeireservoir... surequote:Op maandag 28 februari 2005 01:50 schreef Imperium het volgende:
zulke mensen zijn levensgevaarlijk.. stel je voor je krijgt die koeltroep in je ogen...
zie 't nu ok pas...quote:Op maandag 28 februari 2005 09:46 schreef JDude het volgende:
[..]
koelvloeistof in het ruitensproeireservoir... sure
3 Punten:quote:Op maandag 28 februari 2005 01:50 schreef Imperium het volgende:
ik rijd met een gangetje over de weg, rijd er een auto voor me en doet zn ramenvloeistof open ofzo en krijg ik allemaal van die teringspetters op mn vizier van mn helm, nou aangezien mn brommer wel wat power heeft ben ik em achterna gereden en heb em een beuk verkocht.. was een klein kut ventje die vond dat ik te snel ging (omdat ik em volgens hem stond te douwen.. ja moet je maar opschieten met je graf suzuki alto!.. ik reed gewoon met 't verkeer mee.. gast was van een jaar of 25 schat ik.. gaat ie helemaal flippen ik wou em echt verrot trappen maarja.. moest werken.. anders was zn auto kapot...
zulke mensen zijn levensgevaarlijk.. stel je voor je krijgt die koeltroep in je ogen...
Pas maar op hoor, hij slaat je zo in elkaarquote:Op maandag 28 februari 2005 11:40 schreef DiviNe- het volgende:
kerel serieus, hoe stop je zo simpel een auto met je brommer? als ie 1.60 is en niet zo groot zal ie ook niet zo dom zijn om snel even te stoppen om jou eens een flink lesje te leren.
kortom: gelul, en je bent niet cool
*piep piep piep* brommer-tuutertjepas maar op vuile bormmer-treiteraar, ik zal je eens in elkaar meppenquote:Op maandag 28 februari 2005 12:02 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Ik zie het al voor voor me, op de brommert, hevig in de achtervolging, wild claxonnerend. Sneu.
Wat een stumpertje... Zo had ik er laatst ook een op mijn bumper zitten. Zonder helm en met annie achterop. Gastje zat continu 1 meter achter me. De hele tijd toeteren en middelvingertjes...quote:Op maandag 28 februari 2005 01:50 schreef Imperium het volgende:
ik rijd met een gangetje over de weg, rijd er een auto voor me en doet zn ramenvloeistof open ofzo en krijg ik allemaal van die teringspetters op mn vizier van mn helm, nou aangezien mn brommer wel wat power heeft ben ik em achterna gereden en heb em een beuk verkocht.. was een klein kut ventje die vond dat ik te snel ging (omdat ik em volgens hem stond te douwen.. ja moet je maar opschieten met je graf suzuki alto!.. ik reed gewoon met 't verkeer mee.. gast was van een jaar of 25 schat ik.. gaat ie helemaal flippen ik wou em echt verrot trappen maarja.. moest werken.. anders was zn auto kapot...
Anita was het toch?quote:Op maandag 28 februari 2005 14:13 schreef Zeverzak het volgende:
Zonder helm en met annie achterop.
Ik ben 23 en als je dat bij mij had gedaan dan moest je moeder je identificeren terwijl de bumper van mijn suzuki alto nog in je voorhoofd zat.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:50 schreef Imperium het volgende:
gast was van een jaar of 25 schat ik.. gaat ie helemaal flippen ik wou em echt verrot trappen maarja.. moest werken.. anders was zn auto kapot...
in België misschien, in NL lijkt het soms niet verplicht te zijnquote:Op dinsdag 1 maart 2005 01:32 schreef JDude het volgende:
En daarbij, op zo'n opgevoerde fiets hoor je een helm op je bakkes te hebben. Dus niet komen zeiken over vloeistof in je ogen
Die heeft met dat beroep van d'r zoveel kinderen dat ze dit brommerknaapje echt niet zal missen.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik ben 23 en als je dat bij mij had gedaan dan moest je moeder je identificeren terwijl de bumper van mijn suzuki alto nog in je voorhoofd zat.
maargoed dat jouw ruitenwisservloeistof wél kan bevriezenquote:Op maandag 28 februari 2005 09:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Zei hij dat nadat jij hem had 'klemgereden' ?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:59 schreef Imperium het volgende:
nou hij wastte dus zn raamwissers en dan komt die koelvloeistof zo over dat dak heen op mij, en ja hij deed 't expres want hij zat ook al de hele tijd te slingeren zodat ik er niet langs kon.. en dat zei ie ook die teringrat
Tuurlijk kun je een auto klemrijden met een brommer. Wanneer dit lukt betekent dit echter wel dat de automoblist jou spaart. Heeft een automoblist echt kwaad in de zin duwt hij je wel omver.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:14 schreef mechatronics het volgende:
je gelooft neit dat je iemand kan klemrijden met een brommer?
t kan wel degelijk, het is alleen een beetje link, en je bent altijd de zwakkere, maar het kan wel.
Achteruit? tegen een boom??quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:28 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je een auto klemrijden met een brommer. Wanneer dit lukt betekent dit echter wel dat de automoblist jou spaart. Heeft een automoblist echt kwaad in de zin duwt hij je wel omver.
Volgens mij haal je nu anti-vries en koelen door elkaar.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:02 schreef mechatronics het volgende:
[..]
maargoed dat jouw ruitenwisservloeistof wél kan bevriezen
daar hebben ze antivries voor uitgevonden. koelvloeistof is heel iets anders...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:02 schreef mechatronics het volgende:
[..]
maargoed dat jouw ruitenwisservloeistof wél kan bevriezen
quote:Op maandag 28 februari 2005 09:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Bikkel met rijdende stofzuiger?quote:Op dinsdag 1 maart 2005 19:51 schreef mic_forever het volgende:
doe allemaal niet stoer, want misschien is de TS wel bikkeL ja
Ik zag hem mikken!quote:Op maandag 28 februari 2005 01:58 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
En weet je zeker dat ie het expres deed?
ook zo'n waanzinnige reden om de achtervolging in te gaan zettenquote:Op maandag 28 februari 2005 01:50 schreef Imperium het volgende:
.....allemaal van die teringspetters op mn vizier van mn helm......
Oh tis een oudje!! Helemaal niet opgevallenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:42 schreef speedfreak1 het volgende:
Waarom wordt dit gekickt?
De FOK! Darwin Awardsquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:42 schreef speedfreak1 het volgende:
Waarom wordt dit gekickt?
Gruwelijkquote:Op maandag 28 februari 2005 23:06 schreef Classic-PC het volgende:
Als je mij een beuk had verkocht had ik over je heen geredenniemand komt aan mijn auto!
![]()
Komt nog bij dat ik een hekel heb aan die tupperware bakken op 2 kruiwagen wielen ...
Waar je al niet moeilijk over kan doen ruitensproeiervloeistof ... jezus ...![]()
Trouwens je verhaal klopt niet .... er staat "brommer" en "snel" in 1 zin dat klopt nietZelfs een ALto gaat sneller dan jou mobiele brooddoos.
Is het niet veel leuker om zo'n etter voor te spiegelen dat de stofzuiger met nitromethanol nog veel harder loopt, en dat ie zelfs een zeer grote megajump kan verwachten? En hem dan natuurlijk een volle tank van dat spul gunnen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:58 schreef mechatronics het volgende:
trouwens, alleen relatief stille brommers, zoals de oude puchjes met hoge sturen mogen blijven rijden, of die mooie zundappies of enkele kreidlers
die lelijke kutscooters die je op 3 km hoort aankomen, moeten de autopers in !
Hou op mên ik kom niet meer bijquote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:26 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Is het niet veel leuker om zo'n etter voor te spiegelen dat de stofzuiger met nitromethanol nog veel harder loopt, en dat ie zelfs een zeer grote megajump kan verwachten? En hem dan natuurlijk een volle tank van dat spul gunnen.
het was dus niet waar?quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:12 schreef Imperium het volgende:
Mensen die dit nog steeds serieus nemen?
bwahahik had dit getypt toen ik onder invloed was.. en dan krijg je zulke verhalen
Nou, ik betwijfel het.quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:12 schreef Imperium het volgende:
Mensen die mij nog steeds serieus nemen?
idd, is me vaak genoeg overkomen met de motor. Die zooi in je ogen krijgen is niet leukquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:39 schreef TheAnarchist het volgende:
Maar ik wil wel even bevestigen dat je inderdaad een nevel van ruitensproeiervloeistof over je heen krijgt als een auto voor je zijn ruiten wast..en daar hoef je echt niet voor te bumberkleven.
De rest van het verhaal is minder geloofwaardig![]()
dan wordt het tijd dat we deze laten rustenquote:Op woensdag 11 mei 2005 13:12 schreef Imperium het volgende:
Mensen die dit nog steeds serieus nemen?
bwahahik had dit getypt toen ik onder invloed was.. en dan krijg je zulke verhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |