Die moet zich nog vormen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:54 schreef Chadi het volgende:
Vind dat jochie bij FC Utrecht ook niet echt verkeerd voor zijn leeftijd
Bij gebrek aan beter is dat Stekelenburg natuurlijk.quote:Op maandag 30 oktober 2006 13:03 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
Het ging hier om de beste nederlandse keeper in de eredivisie
Hopelijk over een week 440 minuten.quote:Op maandag 6 november 2006 18:09 schreef zjroentje het volgende:
Al 350 minuten achter elkaar de nul in de Eredivisie.
Steek.![]()
idd en 7 keer ofsow de nul gehouden dit jaar. not bad.. hij is aan het lerenquote:Op maandag 6 november 2006 18:23 schreef the_hunter het volgende:
Gisteren weer een goede pot gespeeld. Erg lekker bezig
Enigsinds verrast. Verder goed gekeept, de bal van Sibon was knap gepakt.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Goed gekeept, bij de eerste goal
Helaas hij heeft al meerdere interlands gespeeld, dus je nooit is al niet meer mogelijkquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daarom hoop ik ook dat hij nooit in het Nederlands elftal komt, want ik wil graag dat Nederland wint
Elke keeper maakt fouten, en dit keer was het niet cruciaal. Verder kan ik mij de laatste tijd niet één twee drie een blunder herinneren van Stekelenburg.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Daarom hoop ik ook dat hij nooit in het Nederlands elftal komt, want ik wil graag dat Nederland wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |