Gisteren dankzij hem in de voorronde CLquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Toch ontwikkelt hij zich goed. Is nog jong. Kan een grote worden.
En gisteren was het niet voor het eerst dat hij zijn ploeg erdoorheen sleeptequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gisteren dankzij hem in de voorronde CL![]()
Het is ook gewoon een degelijke keeper, en de beste Nederlandse keeper.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
Ome Henk noemde hem zelfs een lichtpuntje. Dat is leuk voor die jongen.
Wie is de beste Nederlandse keeper in de eredivisie dan? In het land der blinden is één oog koning.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:16 schreef Dos37 het volgende:
Allebeide natuurlijk niet.
Ja, ik bedoel in de eredivisie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:40 schreef methodmich het volgende:
Beste Nederlandse keeper in de eredivisie bedoel je dan?
Beste Nederlandse keeper vind ik nog altijd Edwin van der Sar eigenlijk.
Timmer staat al weken lang te blunderen bij Feyenoord. Terwijl ik Stekelenburg bijna nooit kan betrappen op echte blunders.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Timmer vind ik nog beter dan de onzekere kip Stekelenburg.
Het ging hier om de beste nederlandse keeper in de eredivisiequote:Op maandag 30 oktober 2006 12:49 schreef koningdavid het volgende:
Gomes is de beste keeper in de Eredivisie. Stekelenburg wellicht een goede tweede.
Nee, die tegen Groningen was idd een goede actiequote:Op maandag 30 oktober 2006 12:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Timmer staat al weken lang te blunderen bij Feyenoord. Terwijl ik Stekelenburg bijna nooit kan betrappen op echte blunders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |