Spelhervattingen zijn ook goed hoor. Hij heeft een uitstekende traptechniek waardoor hij vaak de bal in één keer, zonder aan te nemen, alweer het spel in brengt. Dat ziet er heel onrustig uit, aangezien vrijwel alle keepers eerst de bal aannemen...quote:Op zondag 27 februari 2005 22:55 schreef Suijk het volgende:
Sterke punten: reflexen en één tegen één.
Nog te verbeteren: spelhervattingen, corners en vrije trappen.
quote:
Ajax verlengt contract met Maarten Stekelenburg
Amsterdam, 26 januari 2006
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Maarten Stekelenburg (22-09-1982) over een verlenging van zijn huidige contract. Het contract, dat liep tot en met 30 juni 2008, is opengebroken en verlengd tot en met 30 juni 2010.
Maarten Stekelenburg staat sinds 1 juli 2001 onder contract bij Ajax. De doelman debuteerde op 11 augustus 2002 in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV (3-1 winst). Tot nu toe speelde hij 59 wedstrijden in de hoofdmacht van Ajax.
Neen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:56 schreef Beschouw het volgende:
Ik ben wel een liefhebber van Steek, maar is Vermeer in aanleg niet een nog betere keeper?
In vorm? Wat is dat? Of een keeper stopt een bal, of de keeper stopt de bal niet. Met vorm heeft dat toch niets te maken? Alleen met goed opstellen. Dat facet van het keepen heeft Steek overigens wel onder de knie. Maar een echt goeie keeper pakt punten. Zie Gomes bij PSV. En dat doet Steek toch nog te weinig. Maar ja, de verdediging voor hem is ook niet echt top, om het eufemistisch te zeggen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 16:32 schreef methodmich het volgende:
Maarten moet dit seizoen bevestigen dat hij inderdaad een talent is. Na een goede start is hij de laatste weken minder in vorm, heb ik het idee.
Toch ontwikkelt hij zich goed. Is nog jong. Kan een grote worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:36 schreef jimjim1983 het volgende:
nog geen topper
Gisteren dankzij hem in de voorronde CLquote:Op donderdag 4 mei 2006 23:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Toch ontwikkelt hij zich goed. Is nog jong. Kan een grote worden.
En gisteren was het niet voor het eerst dat hij zijn ploeg erdoorheen sleeptequote:Op donderdag 4 mei 2006 23:33 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Gisteren dankzij hem in de voorronde CL![]()
Het is ook gewoon een degelijke keeper, en de beste Nederlandse keeper.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 17:15 schreef methodmich het volgende:
Ome Henk noemde hem zelfs een lichtpuntje. Dat is leuk voor die jongen.
Wie is de beste Nederlandse keeper in de eredivisie dan? In het land der blinden is één oog koning.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:16 schreef Dos37 het volgende:
Allebeide natuurlijk niet.
Ja, ik bedoel in de eredivisie.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:40 schreef methodmich het volgende:
Beste Nederlandse keeper in de eredivisie bedoel je dan?
Beste Nederlandse keeper vind ik nog altijd Edwin van der Sar eigenlijk.
Timmer staat al weken lang te blunderen bij Feyenoord. Terwijl ik Stekelenburg bijna nooit kan betrappen op echte blunders.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:32 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Timmer vind ik nog beter dan de onzekere kip Stekelenburg.
Het ging hier om de beste nederlandse keeper in de eredivisiequote:Op maandag 30 oktober 2006 12:49 schreef koningdavid het volgende:
Gomes is de beste keeper in de Eredivisie. Stekelenburg wellicht een goede tweede.
Nee, die tegen Groningen was idd een goede actiequote:Op maandag 30 oktober 2006 12:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
Timmer staat al weken lang te blunderen bij Feyenoord. Terwijl ik Stekelenburg bijna nooit kan betrappen op echte blunders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |