Dat fakete ze om te ontsnappenquote:Ja maar ze had de verschijnselen toen ze bij Saunders zat opgesloten en die bewaker haar zag.
Palmer geen president meer.. Chase geen field ops meer... Kim gaat ook weg???quote:Op zondag 27 februari 2005 22:52 schreef H.Flick het volgende:
Het einde was onverwacht... maar wel erg mooi!
Ik snap alleen niet hoe dit van invloed is op seizoen 4, zoals ik in het vorige topic als. Of was dat omdat Palmer dan geen president meer is?
Over uur 1 van seizoen 4 en de hoofdrolspelers (verder geen inhoud):quote:Op zondag 27 februari 2005 22:52 schreef pascalheister het volgende:
@Ambrosius: Toen Michelle zat opgesloten had ze zichzelf een bloedneus geslagen
btw: Wat een geweldig spannend einde zeg
Ik heb al weer zin in seizoen 4
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Ja, okquote:Op zondag 27 februari 2005 22:53 schreef jdiezrequejo het volgende:
[..]
Palmer geen president meer.. Chase geen field ops meer... Kim gaat ook weg???
Tony gevangenis in... MIchelle zou ze bij Tony blijven?? Jack, heeft hij nog wel zin in zijn job?![]()
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over uur 1 van seizoen 4 en de hoofdrolspelers (verder geen inhoud):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik dus ook.... en het is ook geen seizoen 3 (vind ik dan). Maar het blijft de moeite waard.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:58 schreef gieling het volgende:
Ik wist niet dat het de laaste afleveringen waren, erg jammer
Wat ik zo van deel 4 hoor lijkt het helemaal niet leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Veel verschil van mening over seizoen 3. Er zijn mensen die het wat minder vonden, maar wat ik zo hoor is het volgens de meesten toch het beste seizoen. Wat mij betreft krijgt seizoen 3 een dikke 9, gevolgd door een 8,5 voor seizoen 1 en een 8 voor seizoen 2quote:Op zondag 27 februari 2005 22:59 schreef greatgonzo het volgende:
Cijfers:
aflevering 1-12: een 6,5
aflevering 12-24: een 8
Overall: 7+
Lol... ik heb het hele 3e seizoen in 3 dagen gekeken... Reken erop dat dat ook een heerlijke rollercoaster ervaring is. Naderhand baal je idd wel dat het dan al weer afgelopen isquote:Op zondag 27 februari 2005 23:08 schreef greatgonzo het volgende:
Maar van de andere kant is het ook wel weer lekker om vanaf november elke zondagavond vol spanning uit te zien naar de volgende aflevering
Zouden ze die hebben dan? Ik vind "24" niet echt educatief...quote:Op zondag 27 februari 2005 23:14 schreef greatgonzo het volgende:
wanneer wordt S4 op dvd uitgebracht?
Dan leen ik die even bij de bieb hier, net zoals ik nu bezig ben de 3 seizoenen te "kijken"![]()
8 augusters 2005quote:Op zondag 27 februari 2005 23:14 schreef greatgonzo het volgende:
wanneer wordt S4 op dvd uitgebracht?
Dan leen ik die even bij de bieb hier, net zoals ik nu bezig ben de 3 seizoenen te "kijken"![]()
bij de meeste bibliotheken kun je huren uit het "nationale bestand". Daar zitten heel veel verschillende media in. In dat bestand zitten ook alle 3 seizoenen in. S1 heb ik gehad, S2 heb ik hier nu liggen, en S3 is nog gereserveerd.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:17 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Zouden ze die hebben dan? Ik vind "24" niet echt educatief...
Helemaal mee eensquote:Op zondag 27 februari 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Veel verschil van mening over seizoen 3. Er zijn mensen die het wat minder vonden, maar wat ik zo hoor is het volgens de meesten toch het beste seizoen. Wat mij betreft krijgt seizoen 3 een dikke 9, gevolgd door een 8,5 voor seizoen 1 en een 8 voor seizoen 2
Hmm, heb ik dat even gemist toen. Er gebeurt ook zoveelquote:Op zondag 27 februari 2005 22:52 schreef pascalheister het volgende:
@Ambrosius: Toen Michelle zat opgesloten had ze zichzelf een bloedneus geslagen
Voor de mensen die zonder ondertitels kunnen en een creditcard hebben (of kunnen lenen): Alle drie seizoenen zijn bij play.com 25 euro per seizoen:quote:Op zondag 27 februari 2005 23:28 schreef Zero-F het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
en even voor de liefhebbers die de dvd van seizoen 3 willen kopen en nog niet hebben.... Vanaf a.s. zaterdag zijn ze in de aanbieding bij het V&D prijzencircus. Afgeprijsd van ¤89,- voor ¤59,- !!
Er zit wel engelse ondertiteling bij voor doven.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor de mensen die zonder ondertitels kunnen en een creditcard hebben (of kunnen lenen): Alle drie seizoenen zijn bij play.com 25 euro per seizoen:
http://www.play.com/play247.asp?searchtype=allproducts&searchstring=24&page=search&Go.x=25&Go.y=10
(verzendkosten gratis)
Nog beter als je zonder ondertitels kan en wilquote:Op zondag 27 februari 2005 23:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor de mensen die zonder ondertitels kunnen en een creditcard hebben (of kunnen lenen): Alle drie seizoenen zijn bij play.com 25 euro per seizoen:
http://www.play.com/play247.asp?searchtype=allproducts&searchstring=24&page=search&Go.x=25&Go.y=10
(verzendkosten gratis)
Heb ik net gedaan... begint erg lekker moet ik zeggen. Zitten al wat WTF momenten in..quote:[b]Op zondag 27 februari 2005 23:34
ga nu iig de eerste aflevering van S4 kijken
Dat had ik ook verwacht. Jack sloeg ineens om qua houding tegenover Chase. Hadden ze het eindelijk goed gemaakt, gaat Chase dood.. Zou wel typisch hollywood zijn. Maar uiteindelijk lieten ze Jack gewoon veranderen om wat meer sentiment aan dat arm afhakken toe te voegen.quote:Op maandag 28 februari 2005 09:59 schreef greatgonzo het volgende:
dat had ik ook verwacht, dat het voor Chase z'n ogen zou ontploffen. En Kimmie maar janken..
quote:Op maandag 28 februari 2005 08:45 schreef greatgonzo het volgende:
Alleen Jack, Kim en Michelle over. O ja, Chloe natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier trailer van seizoen 4, voor als je al een glimp wilt opvangen van het nieuwe seizoen: http://home.quicknet.nl/qn/prive/r.greeve/24/24_S4_trailer.mov
EDIT: Kijkcijfers, laatste uur van 24 was best bekeken programma op Yorin van gisteren. En wat een verschil telkens tussen uur 1 en uur 2. Yorin doet er goed aan om seizoen 4 gewoon om 22 uur te laten beginnen.
21:00 24 370.000
21:56 24 478.000
[ Bericht 18% gewijzigd door CloudStrife op 28-02-2005 12:56:21 ]
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]kut...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
Ik geloof dat het de bedoeling was Palmer dood te laten gaan of iig die indruk te wekken dat hij niet meer terug zou komen voor het 3e seizoen.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:02 schreef qwarty het volgende:
Wat ik nog steeds niet snap is wat er gebeurd is met Palmer aan het einde van seizoen 2. Hij kreeg een hand van iemand, en ging direct onderuit. Er was dit seizoen af en toe wel iets aan zijn hand te zien, maar volgens mij is er verder geen enkele verwijzing meer geweest naar dit incident? Vreemd![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:23 schreef CloudStrife het volgende:
Seizoen 4 is ook top hoor, morgen aflevering 11!
Maaren door de trailer weet ik het nu zeker...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier trailer van seizoen 4, voor als je al een glimp wilt opvangen van het nieuwe seizoen: http://home.quicknet.nl/qn/prive/r.greeve/24/24_S4_trailer.mov
EDIT: Kijkcijfers, laatste uur van 24 was best bekeken programma op Yorin van gisteren. En wat een verschil telkens tussen uur 1 en uur 2. Yorin doet er goed aan om seizoen 4 gewoon om 22 uur te laten beginnen.
21:00 24 370.000
21:56 24 478.000
* greatgonzo DC++ aanslingertBij tijd en wijle aanwezig...
Jewel die heeft nu het virus verspreid waardoor die Adam's zus ook is geinfecteerd.quote:Op maandag 28 februari 2005 20:13 schreef Helly het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die vent van die one night stand die het hotel uit was en besmet was, hij had al contact met diverse menzen gehad enz. Niks meer van gehoord.![]()
Nee, is net als een filmtrailer. Je ziet wat snelle flitsen en de nieuwe personages.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:46 schreef SlimShady het volgende:
Ik durf die trailer niet te zien.
Bevat ie veel spoilers?
ik volg nog steeds niet WAAROM Tony is neergeschoten. Hij is neergeschoten toen hij probeerde Kyle Singer op te pakken. Terwijl hij wist dat deze het virus niet had, dat had Gael immers al vernomen van de Salazars. Het virus moest immers nog gekocht worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:34 schreef Patch het volgende:
Net alles afgekeken.
Ben afgelopen zondag begonnen met kijken.
Alles dus in 1 keer gezien.
Kim was beeldvulling. punt.
Interessant en vreemd karakter vond ik Chloe. Absoluut onaantrekkelijke meid die erg normaal haar werk doet als iedereen met een deskjob.
Dat Tony zo snel weer aan het werk ging na neergeschoten te zijn is het enige van serie 3 dat er bij mij echt niet in komt.
Indrukwekkend einde van een huilende Jack.
Is ook van dezelfde makers, toch?quote:Op maandag 28 februari 2005 20:18 schreef trith het volgende:
LOL zag op die trailer season 4 Alberta Watson, Madeline uit La femme: Nikita. Ik heb al aardig wat mensen uit Nikita in 24 zien spelen erg COOL! Zeker 5 personen gezien waaronder ook nog Operations ....
Enkele bedenkers en regiseurs van LFN zitten nu inderdaad bij 24.quote:
Ja ik wist hetquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:10 schreef Patch het volgende:
Wisten jullie trouwens ook dat Nina Meyers en George Mason in real life met elkaar getrouwd zijn?
![]()
Van IMDB:quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:51 schreef SlimShady het volgende:
Ok, vertel dan 'ns wat over Reiko Aylesworth.
Dan herkende ik hem vast van het HC spotjequote:Op donderdag 3 maart 2005 12:02 schreef ImPrEzA het volgende:
aaaah daar herkende ik hem van! ER inderdaad, seizoen 10...
Alleen als je S3 kocht; Bij 1 + 2 (die ik ff heb opgepikt) niet!quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:02 schreef CloudStrife het volgende:
Ja, en seizoen 1 en 2 ieder 39 euro!
EN je krijgt er gratis een preview DVD van seizoen 4 bij!
Hoeft niet hoorquote:
Gewoon een ander seizoen nog een keer gaan kijken als je dat kanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |