Nee, is net als een filmtrailer. Je ziet wat snelle flitsen en de nieuwe personages.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:46 schreef SlimShady het volgende:
Ik durf die trailer niet te zien.
Bevat ie veel spoilers?
ik volg nog steeds niet WAAROM Tony is neergeschoten. Hij is neergeschoten toen hij probeerde Kyle Singer op te pakken. Terwijl hij wist dat deze het virus niet had, dat had Gael immers al vernomen van de Salazars. Het virus moest immers nog gekocht worden.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 11:34 schreef Patch het volgende:
Net alles afgekeken.
Ben afgelopen zondag begonnen met kijken.
Alles dus in 1 keer gezien.
Kim was beeldvulling. punt.
Interessant en vreemd karakter vond ik Chloe. Absoluut onaantrekkelijke meid die erg normaal haar werk doet als iedereen met een deskjob.
Dat Tony zo snel weer aan het werk ging na neergeschoten te zijn is het enige van serie 3 dat er bij mij echt niet in komt.
Indrukwekkend einde van een huilende Jack.
Is ook van dezelfde makers, toch?quote:Op maandag 28 februari 2005 20:18 schreef trith het volgende:
LOL zag op die trailer season 4 Alberta Watson, Madeline uit La femme: Nikita. Ik heb al aardig wat mensen uit Nikita in 24 zien spelen erg COOL! Zeker 5 personen gezien waaronder ook nog Operations ....
Enkele bedenkers en regiseurs van LFN zitten nu inderdaad bij 24.quote:
Ja ik wist hetquote:Op dinsdag 1 maart 2005 12:10 schreef Patch het volgende:
Wisten jullie trouwens ook dat Nina Meyers en George Mason in real life met elkaar getrouwd zijn?
![]()
Van IMDB:quote:Op dinsdag 1 maart 2005 22:51 schreef SlimShady het volgende:
Ok, vertel dan 'ns wat over Reiko Aylesworth.
Dan herkende ik hem vast van het HC spotjequote:Op donderdag 3 maart 2005 12:02 schreef ImPrEzA het volgende:
aaaah daar herkende ik hem van! ER inderdaad, seizoen 10...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |