quote:Op zondag 27 februari 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over uur 1 van seizoen 4 en de hoofdrolspelers (verder geen inhoud):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat had ik dus ook.... en het is ook geen seizoen 3 (vind ik dan). Maar het blijft de moeite waard.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:58 schreef gieling het volgende:
Ik wist niet dat het de laaste afleveringen waren, erg jammer
Wat ik zo van deel 4 hoor lijkt het helemaal niet leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Veel verschil van mening over seizoen 3. Er zijn mensen die het wat minder vonden, maar wat ik zo hoor is het volgens de meesten toch het beste seizoen. Wat mij betreft krijgt seizoen 3 een dikke 9, gevolgd door een 8,5 voor seizoen 1 en een 8 voor seizoen 2quote:Op zondag 27 februari 2005 22:59 schreef greatgonzo het volgende:
Cijfers:
aflevering 1-12: een 6,5
aflevering 12-24: een 8
Overall: 7+
Lol... ik heb het hele 3e seizoen in 3 dagen gekeken... Reken erop dat dat ook een heerlijke rollercoaster ervaring is. Naderhand baal je idd wel dat het dan al weer afgelopen isquote:Op zondag 27 februari 2005 23:08 schreef greatgonzo het volgende:
Maar van de andere kant is het ook wel weer lekker om vanaf november elke zondagavond vol spanning uit te zien naar de volgende aflevering
Zouden ze die hebben dan? Ik vind "24" niet echt educatief...quote:Op zondag 27 februari 2005 23:14 schreef greatgonzo het volgende:
wanneer wordt S4 op dvd uitgebracht?
Dan leen ik die even bij de bieb hier, net zoals ik nu bezig ben de 3 seizoenen te "kijken"![]()
8 augusters 2005quote:Op zondag 27 februari 2005 23:14 schreef greatgonzo het volgende:
wanneer wordt S4 op dvd uitgebracht?
Dan leen ik die even bij de bieb hier, net zoals ik nu bezig ben de 3 seizoenen te "kijken"![]()
bij de meeste bibliotheken kun je huren uit het "nationale bestand". Daar zitten heel veel verschillende media in. In dat bestand zitten ook alle 3 seizoenen in. S1 heb ik gehad, S2 heb ik hier nu liggen, en S3 is nog gereserveerd.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:17 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Zouden ze die hebben dan? Ik vind "24" niet echt educatief...
Helemaal mee eensquote:Op zondag 27 februari 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Veel verschil van mening over seizoen 3. Er zijn mensen die het wat minder vonden, maar wat ik zo hoor is het volgens de meesten toch het beste seizoen. Wat mij betreft krijgt seizoen 3 een dikke 9, gevolgd door een 8,5 voor seizoen 1 en een 8 voor seizoen 2
Hmm, heb ik dat even gemist toen. Er gebeurt ook zoveelquote:Op zondag 27 februari 2005 22:52 schreef pascalheister het volgende:
@Ambrosius: Toen Michelle zat opgesloten had ze zichzelf een bloedneus geslagen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |