Kun je specifieker zijn ? Zitten er prestaties tussen die een sportman/vrouw van het jaar waardig zijn ?quote:Op zondag 27 februari 2005 20:56 schreef FritsVanEgters het volgende:
Tot nu toe:
Sven Kramer en Ireen Wüst.
Schaatsers dus.
Mihaela Krajicek doet het ook aardig. En Theo Bos niet te vergeten.
quote:Op zondag 27 februari 2005 21:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
Prestaties zijn niet sportman van het jaar-waardig. De beste is gewoon sportman van het jaar.
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
Leuk al die namen zonder hun heldendaden te vermelden.
Ik noem een broer van Henk de Vries.
zo langzamerhand hard opweg de nummer één van de wereld te worden. In een modiale sport, dat kunnen er niet veel zeggen in de Nederlandse sportwereld.quote:Op zondag 27 februari 2005 23:57 schreef rubbereend het volgende:
Vanessa Atkinson
http://www.vanessaatkinson.com/html/profile/profile.htmquote:Op zondag 27 februari 2005 23:57 schreef rubbereend het volgende:
Vanessa Atkinson
via dr moeder geloof k, en ze heeft gewoon de Nederlandse nationaliteitquote:Op woensdag 2 maart 2005 23:45 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.vanessaatkinson.com/html/profile/profile.htm
Place of birth: Newcastle Upon Tyne, UK
Hoe Nederlands is die Atkinson?
Nou eerder Groenewold dan want die is door een erg wijze jury tot schaatster van het jaar gekozen.quote:Op maandag 14 maart 2005 23:24 schreef rubbereend het volgende:
Barbara de Loor verdient natuurlijk nog een nominatie
Haha jah precies dat gaat m volgend jaar zeker worden als ie zo blijft rijden!!quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:00 schreef Lionheaad het volgende:
Robert Doornbos
oeps, das eigenlijk voor 2006
quote:Op dinsdag 15 maart 2005 08:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou eerder Groenewold dan want die is door een erg wijze jury tot schaatster van het jaar gekozen.
quote:Op donderdag 17 maart 2005 14:31 schreef mitt het volgende:
ik nomineer Raemon Sluiter.
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:59 schreef tong80 het volgende:
Leuk al die namen zonder hun heldendaden te vermelden.
Ik noem een broer van Henk de Vries.
Na het WK afgelopen week lijkt hij me ook een goede kandidaat.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:42 schreef Leatherface het volgende:
Ik nomineer nu al weer Theo Bos.
Dan kunnen Mulder, Bos en Veldt ook wel als sportploeg genomineerd worden.quote:Op woensdag 30 maart 2005 18:51 schreef Leatherface het volgende:
Laat ik Teun Mulder ook maar nomineren.
Zijn wereldtitel op de keirin is eigenlijk kwantitatief een grotere prestatie dan de wereldtitel van Bos op de 1 km. Als ik me niet vergis is de Keirin naast de sprint missschien wel het populairste baanonderdeel.
Mulder kan nu dus niet uiblijven.
die nominatie mag nu wel weer ingetrokken wordenquote:Op woensdag 30 maart 2005 20:48 schreef tong80 het volgende:
Ik nomineer Glenis Grace die het Wilhelmus een nieuwe dimensie gaf.
[afbeelding]
sorry wat hebben die gepresteerd dit jaar?quote:Op maandag 23 mei 2005 11:10 schreef remco147 het volgende:
Thomas Dekker (wielrennen)
Michaela Krajichek (tennis)
De nummer 70 uit de Giro en een tennister die er in de eerste ronde uitvliegt.quote:Op maandag 23 mei 2005 11:10 schreef remco147 het volgende:
Thomas Dekker (wielrennen)
Michaela Krajichek (tennis)
Helaas heeft Bekele niet de Nederlandse nationaliteit.quote:Op zondag 5 juni 2005 15:53 schreef thaleia het volgende:
Kenenisa Bekele slaagde er onlangs in Hengelo door de wind dan wel niet in zijn eigen wereldrecord op de 10 km te verbeteren, maar hij is wel oppermachtig op die afstand en dat wereldrecord gaat er later dit seizoen nog wel een keer aan. Dus ik nomineer hem alvast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |