Ene kant welquote:Op maandag 28 februari 2005 10:06 schreef Rausdouwer het volgende:
Frustrerend he?Op mijn werk kijkt er ook iemand voortdurend mee. Ik probeer nog wel een beetje mee te lezen, maar ik moet ook al MSN-en en mijn zakelijke mail (vertaalbureau) regelmatig bekijken.
![]()
![]()
Nee, ik zit bij een vrijwilligersorganisatie. Training voor het jongeren kamp wat we organiserenquote:Patrick in het vorige topic:Cursus van je werk.
quote:Op maandag 28 februari 2005 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
MSN met Mercy?voor je zakelijke mail kan je ook notificatie per mobiel krijgen.
SMS'je als er een belangrijk bericht binnenkomt.![]()
Afgelopen weekend was die trial cursus van MotorXstraquote:Op maandag 28 februari 2005 10:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik vond die Superbike gisteren erg leuk. Niet gedacht eigenlijk. Het was behoorlijk spannend en het is alleen al schitterend om te zien hoeveel lust die mannen hebben om te winnen en om te zien hoe ze stuk voor stuk KD-end de bochten door gaan. Maar wel makkelijk met die strepen, nepperds.![]()
![]()
Het wordt dus nu wel tijd om de TV-gids een keer te gaan raadplegen. Ik ben helemaal weg van Trial, dat wil ik nu graag weer eens zien.![]()
![]()
Vertel?! Pics? Specs?quote:Op maandag 28 februari 2005 10:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
mijn zusje een tijdje geleden
quote:Op maandag 28 februari 2005 10:29 schreef hicham het volgende:
Basketballer slaat scheids ziekenhuis in
Klote-Dordrechtenaren![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 10:17 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding][afbeelding] Tuurlijk msn met Mercy,
moet toch beetje in de gaten houden hoe het thuis gaat
zou jij wel willen weten he ?quote:Op maandag 28 februari 2005 10:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat weten, achter de computer kan je wel een paar dingen tegelijk doen.
![]()
Of staat Raus op een streampje.
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Daar zou ik geen ja op mogen zeggen.Raus is een motormaatje dus onzijdig.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 10:18 schreef Rausdouwer het volgende:
Ik vond die Superbike gisteren erg leuk. Niet gedacht eigenlijk. Het was behoorlijk spannend en het is alleen al schitterend om te zien hoeveel lust die mannen hebben om te winnen en om te zien hoe ze stuk voor stuk KD-end de bochten door gaan. Maar wel makkelijk met die strepen, nepperds.![]()
![]()
jij gaat alleen haar achterwerk zien jongenquote:Op maandag 28 februari 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je zeggen dat je straks op Zolder in mijn bandensporen gaat proberen te rijden.
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
jij gaat alleen haar achterwerk zien jongen [afbeelding]
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Net zoiets als OPM en Makster die ik op het klaverblad telkens weer inhaal dus ?![]()
![]()
Mark op zijn conties en ik voor het eerst op een KBquote:Op maandag 28 februari 2005 11:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Net zoiets als OPM en Makster die ik op het klaverblad telkens weer inhaal dus ?![]()
![]()
Tuurlijk.... jij voor het eerst en Mark op conties.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Mark op zijn conties en ik voor het eerst op een KB![]()
Nu zal jij plaats moeten maken als wij je inhalen met je beperkte grondspeling![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:39 schreef Romius het volgende:
Het patser gehalte neemt weer toe, dat wordt weer een inkooporder knee-sliders?
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Tuurlijk.... jij voor het eerst en Mark op conties.
Hmm, wat zal ik voor excuus verzinnen, hmm, o ja, ik heb een 25kw, 50kg meer en beperkte grondspeling
we zullen zien, op de maasvlakte heb je geluk gehad dat het koud was en we allemaal vrij rustig reden, maar als het warmer is zullen we eens kijken hoe het allemaal gaat,quote:Op maandag 28 februari 2005 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
[afbeelding] En die van jou ookieder rondje dat ik jullie lap, en bij de volgende bocht alweer uit mijn spiegels heb gereden..
Oh je bedoelt de slip stream? Misschien in het begin, maar daarna mag je me uitzwaaien.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:15 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je zeggen dat je straks op Zolder in mijn bandensporen gaat proberen te rijden.
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
we zullen zien, op de maasvlakte heb je geluk gehad dat het koud was en we allemaal vrij rustig reden, maar als het warmer is zullen we eens kijken hoe het allemaal gaat,![]()
ik blijf wel lekker achter jou rijden hoor,quote:Op maandag 28 februari 2005 11:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh je bedoelt de slip stream? Misschien in het begin, maar daarna mag je me uitzwaaien.![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik blijf wel lekker achter jou rijden hoor,![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:58 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn aerodynamisch gevormd he ..
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Het was trouwens ook 1 van mijn eerste keren op t klaverblad![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel grappig opzich dat de beginners hier serieus een kans denken te maken tegen de gevorderdenHoelang heb jij je nu rijbewijs Raus? 4 maanden? En jij Pepijn? >10 jaar?
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]yups, sure
![]()
Ik stel voor dat we de eerst volgende meet (waarbij niemand trouwens nog interesse heeft om de beschikbaarheid te posten) in de buurt bij KB Beekbergen (beste KB
) doen
Meten is weten
Ik zeg ook niet dat dat niet mag, zeg enkeld dat ik het wel grappig vind dat je dat denkt. Echter, overmoedig raken is de allergrootste fout van de beginnende motorrijder...quote:Op maandag 28 februari 2005 12:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
nog geen 4 maanden
![]()
Ik mag toch wel op z'n minst proberen om een gevorderde bij te houden c.q. in te halen? Ik denk dat ik al heel veel heb geleerd en heus niet zo langzaam rijd. Ik heb gewoon ambitie.![]()
En bovendien hoor ik iedereen hier opscheppen. Ik doe gewoon lekker mee.![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 11:50 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Oh je bedoelt de slip stream? Misschien in het begin, maar daarna mag je me uitzwaaien.![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat niet mag, zeg enkeld dat ik het wel grappig vind dat je dat denkt. Echter, overmoedig raken is de allergrootste fout van de beginnende motorrijder...
Ik ben van mening dat je pas na 20 of 25.000km een beetje kan rijden, ervaring komt met de km's...
Ik zou het dus maar rustig aan doen als ik jou was en niet proberen mensen bij te gaan houden..Daar krijg je ongelukken door..
word je trouwens onderdrukt door Mercyof moet je dat eerst aan hem vragen
sinds hij mij ging negeren deed jij dat ook, en nu hij mij niet meer negeert doe jij dat ook niet
![]()
![]()
Moet de eerste meet per sé een klaverbladmeet zijn?quote:Op maandag 28 februari 2005 12:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Een klaverblad meet met 10 graden? Eh eh, te koud. Mij niet gezien, heb geen zin in ongelukken...
En in maart zit de vorst nog in de grond vrees ik....
Als het een langere tijd boven de 18 graden is geweest begint het een beetje te komen, temperaturen boven de 25 graden gewenst voor de echte gripEn geloof me, die heb je nodig op het klaverblad
Het lijkt misschien goed te gaan met 10 graden maar vroeg of laat gaat het toch mis, heb het bij veel mensen zien gebeuren:
"en opeens schoof mn voorwiel weg"
vanmiddagquote:Op maandag 28 februari 2005 12:10 schreef Rietvaerder het volgende:Dacht dat jij alleen nog maar zou lurken ?
Toch 3 keer meer dan ik en toen had ik net een paar honderd kms achter de rugquote:Was wel 1 van mn 1e keren hoor, misschien 4e keer ofzo. Was in april ofzo? Ben in november geslaagd, dus ja....
Dus we gaan pas in april ofzo meeten? Mij best maar laten we dat nu vast gaan plannen, anders rijden we straks weer met zijn 4en ofzo - wat ook wel weer zijn voordelen heeftquote:Hoezo interesse heeft om de beschikbaarheid te postenJe kan nu toch nog geen datum prikken... het weer is nog prut. Maar als het goed weer is
(boven de 15 graden, droog en zon) ben ik uiteraard van de partij...
OPM had het over de klaverbladeren, meten is weten enzo, ik reageerde daarop en jij reageerde weer op mij, dus ik nam aan dat je het over KB's had.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Moet de eerste meet per sé een klaverbladmeet zijn?![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:19 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
toe·val1 (het ~)
1 gebeurtenis of omstandigheid die vooraf niet te voorzien, niet te berekenen is geweest => coïncidentie, een samenloop van omstandigheden
![]()
Ik ben niet overmoedig. Laat dat over maar weg.
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:23 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo kom je wel over op mij in ieder geval... volgens mij laat je jezelf best snel opnaaienMaar goed, dat is mijn indruk
oh op die manier. Klaverblad meeten is leuk ja. Maar goed als er nu geen voorstanders voor zijn, lijkt het me dat we ook wel eerst een andere meet kunnen doen.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:24 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
OPM had het over de klaverbladeren, meten is weten enzo, ik reageerde daarop en jij reageerde weer op mij, dus ik nam aan dat je het over KB's had.
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Dus we gaan pas in april ofzo meeten? Mij best maar laten we dat nu vast gaan plannen, anders rijden we straks weer met zijn 4en ofzo - wat ook wel weer zijn voordelen heeft
wmb niet hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 12:22 schreef Rausdouwer het volgende:
Moet de eerste meet per sé een klaverbladmeet zijn?
Ik weet wel wat ik doe...quote:Op maandag 28 februari 2005 12:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
We zullen speciaal voor Riet Rails op klaverblad laten leggen,![]()
is veiliger
quote:Op maandag 28 februari 2005 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wmb niet hoorwas de overdrijfmodus die ik missch ff moest aangeven
Wel klote dat je niet meer kan posten overdagquote:Op maandag 28 februari 2005 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Laten we het hopen...quote:Op maandag 28 februari 2005 12:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel klote dat je niet meer kan posten overdag![]()
Ach misschien valt het wel mee?
hehe, ja dat is hetquote:Op maandag 28 februari 2005 11:45 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En jij kan geen smoesjes verzinnen met die configuratie van je.
Of het moet de luchtweerstand van de standaardfabrieksknippers zijn.![]()
![]()
Misschien moet je gewoon een deal maken met je chef, gewoon 2 euro netto minder per uur eisen maar dan wel mogen fokken tijdens het werkquote:
Ach we houden wel van een beetje lepelen. En we weten wie we voor ons hebben.quote:Op maandag 28 februari 2005 12:44 schreef Romius het volgende:
Maar als je het nog zo goed kan, maar als je er over gaat opscheppen, is dat best wel sneu![]()
![]()
En tussen de 20 en 30 dan?quote:Op maandag 28 februari 2005 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
En boven de dertig is het wat minder serieus dan onder de 20.![]()
quote:
Meestal neemt het niveau van serieus zijn toe, als je ouder wordt, hier niet kennelijkquote:Op maandag 28 februari 2005 12:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ach we houden wel van een beetje lepelen. En we weten wie we voor ons hebben.
Op jouw en Faith na hebben we allemaal meer dan 5 meetings achter de rug met elkaar.
En boven de dertig is het wat minder serieus dan onder de 20.![]()
valt het negeren van anderen daar ook onderquote:Op maandag 28 februari 2005 12:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Precies, het is niets meer dan een beetje dollen onderling
Zeg ik datquote:
het idee was wel goed hoorquote:Op maandag 28 februari 2005 12:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 februari 2005 13:08 schreef Romius het volgende:
Meestal neemt het niveau van serieus zijn toe, als je ouder wordt, hier niet kennelijk![]()
![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat je die ideeen wel kan laten varen.
Je leven lang wordt je niet volwassen namelijk.![]()
Waarom denk je anders dat je soms van die excessen leest in de krant.
Feestende politie in leer op houseparty's, maar met pet op, brandweermannen uit Wormer die met de brandweerauto even naar Oostenrijk rijden om te skieen, een vrachtwagenchauffeur die met dame op schoot per ongeluk door de middenberm stuurt. Hoe ouder hoe gekker.Het verplaatst zich alleen naar andere terreinen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ook een vorm van humor zijn.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:08 schreef Romius het volgende:
valt het negeren van anderen daar ook onder![]()
ik ben het wel met je eens eigenlijk,quote:Op maandag 28 februari 2005 13:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat je die ideeen wel kan laten varen.
Je leven lang wordt je niet volwassen namelijk.![]()
Waarom denk je anders dat je soms van die excessen leest in de krant.
Feestende politie in leer op houseparty's, maar met pet op, brandweermannen uit Wormer die met de brandweerauto even naar Oostenrijk rijden om te skieen, een vrachtwagenchauffeur die met dame op schoot per ongeluk door de middenberm stuurt.
Hoe ouder hoe gekker.Het verplaatst zich alleen naar andere terreinen.
![]()
![]()
![]()
![]()
En mensen doen vaak wel veel serieuzer, maar dat is echt alleen aan de oppervlakte.![]()
quote:
dat dacht ik ook maar als ik zoek dan vind ik er niets overquote:Op maandag 28 februari 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
Motorfreaks toch?
Remmen is toch voor watjes?quote:Op maandag 28 februari 2005 14:15 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat dacht ik ook maar als ik zoek dan vind er niets over![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 14:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
dit is een leuke website van iemand die verschillende motoren gehad heeft, ( deed gemiddeld 1 jaar met een motor) en lees voor de gein zeijn verslagen eens,![]()
klik
quote:ZX-10
Kawasaki ZX-10
1989
Zwart
137 pk / 222 kg
287 km/uur (gereden)
12 april 1991
03 Januari 1992
Vriend
Als nieuw
Uiterlijk schade, technisch oké
21.000 km
40.000 km
ƒ 0,198
ƒ 7.500,= (door ongeval)
geen
Aanrijding gehad met fietser, mej. Bol. Maar 25% vergoed gekregen van de verzekering, ondanks dat ik volledig voorrang had. Leve de stomme voorrangsregels in NL, of het verkeerd toepassen daarvan.
4x naar de Belgische Ardennen, super omgeving, super fiets
1x naar Bretagne, samen met mijn broer (op bovenstaande zwarte CB750)
Diverse andere kleine tochten, veel km's in dit jaar!!
De Kawasaki ZX10 is een redelijke allemans vriend, vrij laag van zit, niet te zwaar, en een lekker bullig vermogen, waaraan nooit te kort schijnt te zijn. De ZX10 ligt prima in de bochten al is hij wel een beetje zwaar, wat je in de korte bochten echt wel gaat voelen. De stabiliteit op hoge snelheid en op vloeiende binnendoor wegen maken dat ongemak zondermeer weer goed. Zijn zithouding is goed en je kunt er makkelijk een paar uurtje op volhouden zonder een verplichte stop. Het is natuurlijk geen groottoerist maar blijft een sporttoerder, wat inhoud dat bv de hoek van de knieën redelijk scherp is en de druk op de polsen na een lange dag best wat hoger gaat worden, dit alles wel binnen prettige waarden. De ZX10 houd in de bochten prima zijn lijnen vast zonder hierbij te verrassen, iedereen met een beetje ervaring kan hierop stappen en wegrijden. Zijn grootste pluspunten zijn: Vermogen, beleving van het vermogen, stabiliteit, zithouding. Zijn grootste minpunten zijn: Trillen onder de 3000rpm bij flinke belasting, hoek van de knieën na een uurtje of 5, redelijk zwaar
100% / 0%
Buiten het ongeluk alleen maar geniet kilometers gehad.
http://www.motornet.be/rijden/veiligheid/021011_remmen.htmlquote:Op maandag 28 februari 2005 14:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
een tijdje geleden heeft er ergens een test gestaan over het verschil tussen remmen met een motor en een auto, was volgens mij in Belgie gedaan, kan hem niet vinden heeft iemand enig idee ?
Dank jequote:Op maandag 28 februari 2005 15:20 schreef hicham het volgende:
[..]
http://www.motornet.be/rijden/veiligheid/021011_remmen.html
En nu een gemiddelde motorrijder en een gemiddelde autorijder hetzelfde laten doen.quote:Op maandag 28 februari 2005 15:34 schreef Mercy_symbol het volgende:
Dank je [afbeelding]
deze was het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |