abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24530420
Bijna (Y) Ik moet zo nog ff naar school, en dan direct met de trein naar Adam, ff stad kijken ofzo en eten. Heb er heel evel zin in

En zal opletten voor Erishkgal
pi_24530994
Wij moeten helemaal uit Twente komen. Vertrekken al om half 3 en parkeren onder de Arena. Kunnen we mooi nog fftjes de stad in
pi_24531813
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 12:08 schreef Bak_Beest het volgende:
Het is een groene dag vandaag
haha je hebt mijn msn naam geraden
damn ik heb er echt veel zin in, nog 2 uurtjes en ik ga richting Amsterdam
That's The Way Things Go
pi_24534665
Nou ik hoor het morgenochtend allemaal wel...
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_24534858
*gaat zo weg
pi_24535250
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 18:12 schreef superheist het volgende:
*gaat zo weg
Je kwam even zeggen dat je weer weg gaat
  woensdag 12 januari 2005 @ 20:47:20 #257
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_24537063
de webcast op www.heinekenmusichall.nl DOET T NIET
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  woensdag 12 januari 2005 @ 23:52:37 #258
67643 iDex
opdondertje
pi_24538303
quote:
Op woensdag 12 januari 2005 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de webcast op www.heinekenmusichall.nl DOET T NIET
dat zag ik ook echt stom
  donderdag 13 januari 2005 @ 00:14:11 #259
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_24538722
* wacht op de eerste enthousiaste review
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  donderdag 13 januari 2005 @ 00:27:15 #260
68985 Anomaly
Welcome to Zwollywood
pi_24538947
vet concert !
1. a person who is unusual
2. deviation from the normal or common order or form or rule
My Audio
pi_24538997
Mijn reactie uit ander topic: What a rush Live klinkt het zo mogelijk nog beter dan vanaf de cd, echt geweldig. En wat een show ook! Een van de weinige keren dat ik zoiets echt het geld waard vond, ruimschoots.
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_24539395
FAN TAS TISCH!!! Wat heb ik genoten!!

Whahaha ik vond het echt mooi joh, toen 3 mensen uit het publiek werden gevraagd en 1 moest drummen, 1 op de bas en 1 op de gitaar moest. Echt prachtig, en ze mochten gewoon die gitaar houden . Prachtige show (met veel knallen en vuur tussendoor) en goed entertainment: Billie met een supersoaker vol op die mensen spuiten vanaf het podium.

Maar nu even slapen
pi_24539634
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf
pi_24539816
geweldige show! ik heb genoten,
Totdat ik weer op het station was, fiets gejat.
pi_24539823
Het was ON GE LO VE LIJK GENIETEN GEBLAZEN!!!

Ik stond tegen de pit aan, net aan de rand van het beuk-gebied dus . Ze begonnen (begrijpelijk) met American Idiot, gelijk lekker rond springen Jesus of Suburbia (mijn absolute favoriet) er gelijk achter aan, de kop was er af voor mij .Ook ging Billie met een simpel gitaarstukje het publiek helemaal gek maken. Was echt fantastich. Die 3 gasten uit het publiek halen was ook zeer cool. De drummer leek onervaren, maar de bassist en gitarist swingden lekker de pan uit *ook cool, de bassist uit het publiek verzon gewoon een stukje tussen de melodie door wat het publiek heel goed kon waarderen + gitarist die Billie ging omhelzen (met innige kus) en de gitaar mocht houden.* Fantastisch vermaak. Wake up when september ends was echt kippenvel. Ook werd We Are The Champions nog effe gespeeld en uiteraard werd er afgesloten met Good Riddance (Time of our Lives).

Wist by the way niet dat Billie Joe Armstrong zo kunstig was met de gitaar, wat die op het podium liet zien overtrof echt mijn stoutste verwachtingen..

Ik denk bij deze dat mijn msn-naam genoeg zegt: Tim --> Greenday was A-MA-ZING!!! Echt te gaaf gewoon, me jaar kan niet meer stuk, me leven is compleet.......GREENDAY!!!!!!!!!!!
Voorkom een kater, blijf dronken!
pi_24539978
Ben ook onder de indruk

Klonk heel goed, en wát een show
Victory is mine!!
pi_24540306
Het was simpelweg BRILJANT!!!!!!!!!!!

ik heb 6 plectrums van mike
don't mess with the brutal force of pr8
pi_24540349
Iets te veel meezing gedoe en we are the champions was ook iets tè. Maar verder erg goed!
  donderdag 13 januari 2005 @ 01:56:05 #269
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_24540363
*wacht op eerste foto's
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  FOK!fossiel donderdag 13 januari 2005 @ 02:00:37 #270
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_24540428
Wat een ontzettend goede show. Ik vond inderdaad ook dat sommige nummers gewoon beter klonken dan op de CD.... Er werd echt goed gespeeld (en gezongen!!!!) en het volume was goed afgestemd. En ook echt een mooie show werd er van gemaakt. Niet alleen wat hier boven al staat, maar ook met de lichten, het scherm waar coole dingen kwamen (die vliegtuigen met vallende bommen, bekend van de clip), de vallende doeken etcetc.

De playlist was ook (Hitchin' A Ride )

Ik heb aan een stuk genoten. Het nooit verwacht dat het zó gaaf zou zijn.

Green Day
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_24540456
Het was inderdaad best leuk. Het grootste deel van de tijd heb ik aan de rand van de pit (wat een geaai zeg, jemig) doorgebracht, mensen terug duwen en dergelijke. Ik vond het wel leuk dat een groot deel van de zaal lostbarstte bij de eerste noten van American idiot.
Ik was vooral blij met de wat oudere nummers (She, When I come around, Basket case en één van mijn all-time favourites: Longview). Het nieuwe materiaal doet me nog niet zo heel veel, ik zal toch eens wat vaker naar die dubbel LP moeten luisteren. Maar goed, Dookie materiaal is dan ook wel enigszins jeugdsentiment.

Het geluid was wonderbaarlijk goed, al had het van mij nog wel iets harder gemogen.

Coole lichtshow.
Can you say pyrotechnics?

Zo, ik ga nu naar m'n nest toe.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  donderdag 13 januari 2005 @ 02:08:01 #272
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_24540509
het was cool, en vet en heftig enzo... .

en nu slapen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 13 januari 2005 @ 02:14:48 #273
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_24540585
quote:
Ik was vooral blij met de wat oudere nummers (She, When I come around, Basket case en één van mijn all-time favourites: Longview )
en terecht
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_24541544
Wow vet. Lekker veel oude nummers, maar ook de goede nummers van American Idiot. Publiek ging geweldig uit zn dak en Green Day hadden het zo te zien erg naar hun zin Damn wat ik ben jaloers op die gozer die de gitaar van Billie Armstrong mocht houden
pi_24541610
ik heb dus echt iets gemist

Ik koop zoiezo de live cd en hoop dat ik ooit nog eens wat filmpjes kan vinden van dit concert
pi_24541862
Ik vond vooral zijn legging erg leuk

Ik vond het echt SU-PER GAAF!!!!!
Ik had niet gedacht dat ze zo goed live zouden spelen!! GE-WEL-DIG!!

Billy
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_24542121
Waren fotocamera's nou toegestaan of niet? Ik was in elk geval heel blij met mijn grote zakken in mijn broek Wat een gaaf concert. Ben helemaal bond en blauw maar wat heb ik genoten.
pi_24542355
Haha, dat komt wel bekend voor Viel eigenlijk nog wel mee, heb alleen last van mn rug (lastig crowdsurfers in de gaten te houden als je vooraan staat).

BTW Als iemand twee meiden gekleed in groen (o.a. shrek haarband) kent zou ik daar graag de msn van willen We waren daar gezellig mee aan t kletsen toen Green Day begon en sindsdien uit het oog verloren.

*Edit: Heb trouwens ook wat foto's gemaakt (o.a. van Billy Armstrong tijdens Time of your Life) die ik vanavond online zal zetten. Damn wat waren dat heerlijke momenten zeg. Vol licht op hm en ik stond er drie meter vandaag ofzo
  donderdag 13 januari 2005 @ 09:56:41 #279
20739 debbie_19
The freaks are rising up
pi_24542596
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa GREEN DAY WAS SUPER...ik heb echt genoten. Ik heb gewoon in de pit gestaan en ik stik van de blauwe plekken...heb overal pijn en ik vond het geweldig!! Ik heb ook nog wat foto's gemaakt onder het concert...ook van time of your life....aaaaaaaaaaah super echt!!
En dan dat konijn??? Hahahaha
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
pi_24542962
Whahaha ja dat konijn voordat ze opkwamen!!! Hoppa, zo in ene die fles achterover klokken en een beetje lam rondlopen daar. En ook tijdens het optreden die trompetspeler met dat bijenpak aan .
Nog voordat American Idiot werd gespeeld kreeg ik samen met een vriend nog een vol glas bier helemaal over me heen, echt helemaal doorweekt gelijk, wij gelijk naar voren gelopen en onze agressies daar afgereageerd in de pit om er vervolgens amper meer uit geweest te zijn .
Tja en aan het einde toen ze die stokjes en plectrums in het publiek gooiden was er een soort gevecht om zon stokje waarbij 2 gasten allebei een uiteinde vasthadden en er blijkbaar om gestreden moest worden wie nou dat drumstokje mocht hebben, ik heb tegen die gozers gezegd, als je hem nou door midden breekt heeft ieder een deel en kan je blij naar huis , maar daar dachten ze anders over .
Ik zit hier gewoon blij te zijn als ik weer aan gisteren terugdenk .
pi_24543063
Haha die stokjes werden echt twee meter van ons vandaan gegooid. Onbereikbaar, maar zo dichtbij Toen ik uit de trein stapte om naar huis te gaan (was inmiddels 1 uur 's nachts) liep er een gozer voor me met een drumstokje in zn hand
pi_24543198
Hahaha ja zo'n idee had ik ook, ze werden richting mij gegooid en als ik nou 10 centimeter langer was geweest had ik er ook nog 1 gehad maar hij glipte net uit mn hand omdat ik er net niet goed bij kon .
pi_24544079
Ik heb nog nooit zoveel van die rare wijde broeken in één ruimte gezien.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_24544355
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 11:30 schreef OMG het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel van die rare wijde broeken in één ruimte gezien.
Ik vond die van hem behoorlijk strak
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_24544502
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 11:48 schreef Beaker het volgende:

[..]

Ik vond die van hem behoorlijk strak
Ja die legging zat hem als gegoten
pi_24544701
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 11:56 schreef Bak_Beest het volgende:

[..]

Ja die legging zat hem als gegoten
Jij bent ook al elders geweest

Mijn god, ik kon mijn ogen er niet vanaf houden zo strak
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  FOK!fossiel donderdag 13 januari 2005 @ 12:41:00 #287
10 RemCOW
pi_24545274
Dat kon ik van zo ver niet zien, stond wat achteraan. Ook goed te pruimen verder.
pi_24545572
-dubbel-

[ Bericht 98% gewijzigd door woeeiiii op 13-01-2005 13:08:58 ]
pi_24545582
Zooooooooooooooooooooooooooooo, daar ben ik! Ik ben nog helemaal enthousiast! Wat een concert!!! DAMNNN! Weet je waar ik stond dan, bij dat uitloopt stukje van t podium, die T weet je wel, stond ik recht voor! Een meter bij billie van daan! Midden in de ppit, er stonden 2 (kleine) mensen voor me, en t dranghek. Ik had t beste plekje van de zaal Toen die drummer het publiek in jump, sprong ie recht in mijn armen! Leuk zeg helemaal vooraan, 50.000 kilo krijg je tegen je rug aan gedrukt, ik was helemaal doorweekt, maar dat maakt niet uit. Heb dat witte tshirt met de tourdata achterop, want damn truien 60 euro!!! op ebay staan ze voor $20,- T was zo vet man echt, mn eerste concert (ben 16). Nu wil ik Anti flag en bad religion een keer zien.
pi_24545720
Zo enthousiast dat je het 2x post
edit: o al weg zie ik:P
Wat vonden jullie trouwens van New Found Glory? Ik vond er niet veel aan eigenlijk...
pi_24545825
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:10 schreef Bak_Beest het volgende:
Zo enthousiast dat je het 2x post
edit: o al weg zie ik:P
Wat vonden jullie trouwens van New Found Glory? Ik vond er niet veel aan eigenlijk...
Te hard, qua stijl en qua volume. Ook vond ik de muziek de zang bijna volledig overstemmen. Wat weer voor ze spreekt is dat ze wel erg enthousiast waren maar desalniettemin vond ik er ook niet veel aan.

Ik vraag me af of de heren van Green Day vandaag trouwens nog in A'dam te vinden zullen zijn, ze hebben vast niet voor niks een extra dag vrij genomen.. wie gaat er mee zoeken?
Ook het woord 'cent' spreken wij eerbiedig uit - DD
pi_24545853
Geluukig kwamen wij binnen toen New Found Glory halverwege het laatste nummer was
  FOK!fossiel donderdag 13 januari 2005 @ 13:20:27 #293
10 RemCOW
pi_24545872
New Found Glory had wel een goede afsluiter vond ik. Goed nummer, ken ik ook wel aardig .
pi_24545890
Ik stond rechts naast dat uitloop stukje. Werd niet echt veel gebeukt, alleen maar gedrukt. Bij het eerst nummer stond ik nog ergens achteraan bij met maten, maar die heb ik direct het beste gewenst en ben naar voren gegaan.
New Found Glory vond ik nog wel meevallen btw.
Ook nog gecrowdsurft bij het 1nalaatste nummer. Stonden een paar dude's naast mij, ik ff vragen of ze mij een voetje wilden geven en daar ging ik
Heb na de tijd ook mee een nieuwe shirt gescoord want ik was zeik en zeik nat.

Heb me dus prima vermaakt
pi_24545895
Ja inderdaad, de 14e spelen ze in, even achterop mn shirt kijke, frankfurt. Dus het is wel hoogstwaarschijnlijk dat ze daar ergens zitten. NFG vond ik niet zo veel aan nee, weinig beweging ook. Geluid stond ook te hard, mn oren deden dr pijn van. Maar GD maakte alles weer goed (Y)
pi_24546108
quote:
Op donderdag 13 januari 2005 13:21 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik stond rechts naast dat uitloop stukje. Werd niet echt veel gebeukt, alleen maar gedrukt. Bij het eerst nummer stond ik nog ergens achteraan bij met maten, maar die heb ik direct het beste gewenst en ben naar voren gegaan.
New Found Glory vond ik nog wel meevallen btw.
Ook nog gecrowdsurft bij het 1nalaatste nummer. Stonden een paar dude's naast mij, ik ff vragen of ze mij een voetje wilden geven en daar ging ik
Heb na de tijd ook mee een nieuwe shirt gescoord want ik was zeik en zeik nat.

Heb me dus prima vermaakt
Daar stond ik ook Waarschijnlijk iets achter je, daar werd al meer gebeukt *Hoopt dat HMH de webcast online gaat zetten*

[ Bericht 4% gewijzigd door L1nk op 13-01-2005 13:32:54 (Smilie fix >_<) ]
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:32:16 #297
80107 Krisso
You all dont see
pi_24546119
het was ongelooflijk vet vooral met de grote pit die er was ongelooflijk genoten
Who needs society anyway, when we can create better things for the world instead of greed
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=80107
pi_24546163
Wat is webcast dan
pi_24546310
Ik had op een gegeven moment ook opeens een schoen te pakken
Houd dat ding omhoog, roept der iemand 'die is van mij'
Ik geef die schoen af en hij flikkert hem verder naar achteren
  donderdag 13 januari 2005 @ 13:48:49 #300
111779 Ravje
zeg maar Deb
pi_24546384
Ken er hier nog zo 1.. Green day !!(y)