haha je hebt mijn msn naam geradenquote:
Je kwam even zeggen dat je weer weg gaatquote:
dat zag ik ookquote:Op woensdag 12 januari 2005 20:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
de webcast op www.heinekenmusichall.nl DOET T NIET
quote:Ik was vooral blij met de wat oudere nummers (She, When I come around, Basket case en één van mijn all-time favourites: Longview )
Ik vond die van hem behoorlijk strakquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:30 schreef OMG het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel van die rare wijde broeken in één ruimte gezien.
Ja die legging zat hem als gegotenquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:48 schreef Beaker het volgende:
[..]
Ik vond die van hem behoorlijk strak![]()
Jij bent ook al elders geweestquote:Op donderdag 13 januari 2005 11:56 schreef Bak_Beest het volgende:
[..]
Ja die legging zat hem als gegoten![]()
Te hard, qua stijl en qua volume. Ook vond ik de muziek de zang bijna volledig overstemmen. Wat weer voor ze spreekt is dat ze wel erg enthousiast waren maar desalniettemin vond ik er ook niet veel aan.quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:10 schreef Bak_Beest het volgende:
Zo enthousiast dat je het 2x post
edit: o al weg zie ik:P
Wat vonden jullie trouwens van New Found Glory? Ik vond er niet veel aan eigenlijk...
Daar stond ik ook Waarschijnlijk iets achter je, daar werd al meer gebeuktquote:Op donderdag 13 januari 2005 13:21 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ik stond rechts naast dat uitloop stukje. Werd niet echt veel gebeukt, alleen maar gedrukt. Bij het eerst nummer stond ik nog ergens achteraan bij met maten, maar die heb ik direct het beste gewenst en ben naar voren gegaan.
New Found Glory vond ik nog wel meevallen btw.
Ook nog gecrowdsurft bij het 1nalaatste nummer. Stonden een paar dude's naast mij, ik ff vragen of ze mij een voetje wilden geven en daar ging ik
Heb na de tijd ook mee een nieuwe shirt gescoord want ik was zeik en zeik nat.
Heb me dus prima vermaakt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |