nou ja als je het beide een goed idee vindt...waarom niet?quote:Op donderdag 6 januari 2005 16:41 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Van mij ook wel, maar dat betekent niet dat je dat dan als vriend ook nog echt doet, wel?
quote:
zo jij bent enthousiastquote:Op vrijdag 7 januari 2005 01:16 schreef Ereshkigal het volgende:
WOEHOE nog een weekje en dan is het eindelijk zo ver
Green day in concert
ik ben al enkele jaren zwaar verslaafd aan de muziek van Green day
sinds een paar maanden ook actief aan het posten op een green day forum
en ik ben zo dolgelukkig dat ik naar dat concert kan...dat had ik echt nooit verwacht!
haha okej, niet op gelet eigenlijk, ik luister Green day af en toe per toeval op me mp3speler (dan is het vorige album voorbij). Het begin is wel cool en bij 6:00 zit een geniaal stukje!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:54 schreef Nitro_YE het volgende:
welk deel daarvan vind je het beste, want ja het zijn eigenlijk gewoon meerdere nummers die aan elkaar zijn geplakt natuurlijk
City Of The Damned! En I Don't Care erachter is ook wel ok!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 02:54 schreef Nitro_YE het volgende:
welk deel daarvan vind je het beste, want ja het zijn eigenlijk gewoon meerdere nummers die aan elkaar zijn geplakt natuurlijk
Op welke albums staan die dan? Ik heb Dookie en American Idiot. Daar staan ze iig niet op.quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:09 schreef RemCOW het volgende:
[..]
City Of The Damned! En I Don't Care erachter is ook wel ok!
Ik ook echt wel... wooohoooquote:
Nou, na Warning was ik wat teleurgesteld (dus paar jaar weinig Green Day).... maar sinds American Idiot ben ik weer lekker Green Day aan het luisteren en ga ik binnenkort dus naar het concertquote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:15 schreef Sport_Life het volgende:
Wordt je die muziek nou echt niet zat Remcow, na 5!!! jaar?.
quote:Op zaterdag 8 januari 2005 02:13 schreef RemCOW het volgende:
[..]
Ik ook echt wel... wooohooo![]()
Doet iemand nog iets van Green Day aan? Ik heb 2 shirts volgens mij, maar die zijn zoooo oud.
city of the damned is super!!!!! dat stukje vind ik ook het beste!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 03:09 schreef RemCOW het volgende:
[..]
City Of The Damned! En I Don't Care erachter is ook wel ok!
Ja die hoort er wel bij ja..quote:Op maandag 10 januari 2005 15:43 schreef Ixnay het volgende:
Time Of Your Life zullen ze er vast ook wel bijdoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |