Leer liever die kutploeg van je pingels nemen.quote:
woensdag moet ik ook naar bommel toeval zegquote:Op zondag 27 februari 2005 17:52 schreef tong80 het volgende:
Ik krijg vanaf woensdag 2 weken lang gespierde bouwvakkers over de vloer die m'n badkamer gaan installeren en een nieuwe keuken komen bouwen.Zal ik foto's maken van ze als ze aan het zweten zijnj SCH ?
Ik heb speciefiek gezegd dat ik geen fokkers in huis wil hebben.Maandag gelijk eens bellen.quote:Op zondag 27 februari 2005 18:02 schreef pascalheister het volgende:
[..]
woensdag moet ik ook naar bommel toeval zeg
Klaas Jan is vast omgekocht door zijn ex clubjequote:Op zondag 27 februari 2005 17:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Leer liever die kutploeg van je pingels nemen.
Laatst had ie toch ook al gemist? Yildirim moet het maar 's proberen.quote:Op zondag 27 februari 2005 18:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Klaas Jan is vast omgekocht door zijn ex clubje![]()
helemaal op? zijn die 14 dagen al voorbij dan?quote:Op zondag 27 februari 2005 21:46 schreef Blumchen het volgende:
* Blumchen is echt helemaal op.. pff
hoi hoi
whehe bijna!quote:Op zondag 27 februari 2005 21:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
helemaal op? zijn die 14 dagen al voorbij dan?
dan zou ik je energie maar even sparenquote:
Welke energie!quote:Op zondag 27 februari 2005 22:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou ik je energie maar even sparen
dextro?quote:
Ja.. ik denk dat ik dat maar moet nemen..quote:
en daar hoort een koud biertje bijquote:Op zondag 27 februari 2005 22:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeienavond allemaal! Ik geniet nog ff van de laatste uurtjes weekend.
t gaat nu over ajax, dus zet de video maar aanquote:Op zondag 27 februari 2005 23:03 schreef Bluezz het volgende:
ZA'tje hier met meikaas
Het wachten is dat studio voetjebal is afgelopen en ik de video met 2 uur 24 kan kijken![]()
Ow en wij hebben hier een weekje vakantie, had ik dat al genoemd?
Net gehad, ik ook trouwensquote:Op zondag 27 februari 2005 23:08 schreef Bluezz het volgende:
Felie VoreG, en ik heb bijna een paling-droom
k gok 10001quote:
rare tijd voor een katerquote:
ik denk aan afkickverschijnselen, nog geen koffie gedronken vandaag....quote:
snuif anders ff een lijntje koffiequote:Op zondag 27 februari 2005 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik denk aan afkickverschijnselen, nog geen koffie gedronken vandaag....
nog even een bak maken voor het slapengaan dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |