Even doorgegeven aan de instanties die daar over gaan. Thanks.quote:
Het ligt niet aan hen, maar aan een nieuw scriptje op foK! dat vanmiddag gefixed zal worden.quote:Op maandag 16 mei 2005 16:19 schreef moussy het volgende:
pft, er zijn er zelfs die hem 2x er hebben staan
Thxquote:Op maandag 16 mei 2005 22:19 schreef HeatWave het volgende:
Edit gedaan, hou het in de gaten.
Staat in overleg met de B&H mod hierquote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:28 schreef SpeedyRich het volgende:
Modellen in Cadzand dit topic moet naar B&H
Okequote:Op dinsdag 17 mei 2005 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Staat in overleg met de B&H mod hier.
Dat is dan toch iets voor bijvoorbeeld de R&P mods om zich druk over te maken?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:21 schreef Brighteyes het volgende:
Echt ideaal is het niet, maar het is blijkbaar wel wat de users willen, en daar draait het ten slotte om.
Maybe... maar dit is General Chat. Dus in dat opzicht zouden alle babbel topics die niet echt helemaal puur onzinnig zijn hier gewoon tussen moeten kunnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:22 schreef calvobbes het volgende:
Dat is dan toch iets voor bijvoorbeeld de R&P mods om zich druk over te maken?
Open dan gewoon een slowchat forum....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:24 schreef Brighteyes het volgende:
Maybe... maar dit is General Chat. Dus in dat opzicht zouden alle babbel topics die niet echt helemaal puur onzinnig zijn hier gewoon tussen moeten kunnen.
General Chat is niet gelijk aan MSN chat.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:25 schreef zoalshetis het volgende:
een subfora dat general chat heet heeft natuurlijk in de naam al een beetje wat jouw angst is toch, calvobbes?
wat is general en wat is slow? en dan nog kun je het per topic bekijken toch?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
General Chat is niet gelijk aan MSN chat.
Dat zou een optie zijn, maar gezien het feit dat er sowieso al meer en meer slowchat topics in GC ontstaan en blijven bestaan is het mss wel een logische wending om de focus van GC te verleggen. Kijk eens naar de index en bedenk je wat er over blijft van GC als alle SC topics weg zijn.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:27 schreef calvobbes het volgende:
Open dan gewoon een slowchat forum....
Want dat is wat de users willen, slowchatten en dan bestaat er ook geen verwarring over waar het forum voor bedoeld is.
Als je in de titel "slowchat" hebt staan, dan neem ik aan dat het slowchat isquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
wat is general en wat is slow? en dan nog kun je het per topic bekijken toch?
Een GC forum zoals het was voordat er allemaal Slowchat topics warenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
Kijk eens naar de index en bedenk je wat er over blijft van GC als alle SC topics weg zijn.
Kan je niets aan doenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:40 schreef Brighteyes het volgende:
Thanks for the tip. Ik kijk met een half oog hier en een half oog het songfestival.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:51 schreef laffer het volgende:
BE, heeft heatwave je weer in de steek gelaten nu je in je eentje de boel hier moet modden?![]()
die zaadloze slappe zak zit natuurlijk weer te zuipen ergens![]()
je moet die geitenkop een keertje flink aanpakken, dat zal em leren![]()
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:51 schreef laffer het volgende:
BE, heeft heatwave je weer in de steek gelaten nu je in je eentje de boel hier moet modden?![]()
die zaadloze slappe zak zit natuurlijk weer te zuipen ergens![]()
je moet die geitenkop een keertje flink aanpakken, dat zal em leren![]()
komt voor mekaarquote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:58 schreef Brighteyes het volgende:
Pak jij hem dan volgende week vrijdag even goed aan?
dat zal ie nog wel kunnen, alleen zal ie geen vast voedsel meer kunnen etenquote:Hij moet overigens nog wel kunnen lopen en ademen de volgende dag,
Like I said... op jou kunnen we altijd rekenen!quote:
Bier kan door een rietje!quote:dat zal ie nog wel kunnen, alleen zal ie geen vast voedsel meer kunnen eten![]()
![]()
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Pak jij hem dan volgende week vrijdag even goed aan?
dat vroeg ik me eigenlijk ook al af, maar nu weet ik waar de lek zitquote:
quote:Op zondag 22 mei 2005 00:24 schreef laffer het volgende:
dat vroeg ik me eigenlijk ook al af, maar nu weet ik waar de lek zit![]()
en diegene gaat alles betalen vrijdag![]()
Nou, die is toevallig gisteravond gewijzigd, ik heb HW nog gebeld daarover (en hij zat in de kroeg uiteraardquote:Op zondag 22 mei 2005 00:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Not to worry... ik zal de locatie geheim houden.![]()
Leek me een duidelijke slotpostquote:Op zondag 22 mei 2005 00:32 schreef raistlin6 het volgende:
euhm, is dit de plaats waar ik mag zeggen dat mijn topic weer open moet?
goed, dan ga ik er hier dus wel op verder....quote:Op zondag 22 mei 2005 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leek me een duidelijke slotpost![]()
Post lekker hier verder: GCSC - We slapen morgen lekker uit !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |