40 Euro zoals in de OP staat.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:56 schreef Ayaxola het volgende:
Ben ff benieuwd dan, voor hoeveel heb je em zelf gekocht?
Ik gok 40 euroquote:Op maandag 16 mei 2005 21:56 schreef Ayaxola het volgende:
Ben ff benieuwd dan, voor hoeveel heb je em zelf gekocht?
Nee, ik wil weten of ik een redelijke prijs betaald heb, aangezien ik daar geen kijk op heb. De verkoper wilde eerste 60 hebben.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:56 schreef Yildiz het volgende:
dus je koopt em, en wil em gelijk doorverkopen?
Of wil je alleen ff kijken hoeveel "winst" je nu heb gemaakt?
Is 't ook ! Vooral uitvinden hoe je moet delen met zo'n ding is nog een hele opgavequote:Op maandag 16 mei 2005 22:00 schreef Godlike02 het volgende:
Ik heb dr geen verstand van maar vind het wel een gaaf ding!
RRAAAHHHH... Hier heb ikzelf nog mee gerekend!!!! En dan echt serieus rekenwerk hè! Je kunt er alle bewerkingen mee doen, ook delen. Ik heb het ding gebruikt bij de kostprijscalculatie in verschillende bedrijven, o.a. de Van Houten chocoladefabriek.quote:Op maandag 16 mei 2005 21:49 schreef gelly het volgende:
Ik heb een Original-Odhner op de kop getikt vanmiddag op een rommelmarkt, en hij doet het ook nog...
Het gaat om deze rekenmachine..
[afbeelding]
Als nerd die van antieke voorlopers van pc's houdt moest ik hem wel kopen. Heeft iemand enig idee wat ie waard is ? Ik denk zelf dat het de 40 euro wel waard was. Op internet zie ik prijzen die varieëren van 30 euro tot 200 euro. Heeft iemand anders zo'n ding ? Het exemplaar dat ik heb gekocht is geproduceerd tussen 1932 en 1945.
Je bent in de 80 ?quote:Op maandag 16 mei 2005 22:06 schreef FiveseveN het volgende:
[..]
RRAAAHHHH... Hier heb ikzelf nog mee gerekend!!!! En dan echt serieus rekenwerk hè! Je kunt er alle bewerkingen mee doen, ook delen. Ik heb het ding gebruikt bij de kostprijscalculatie in verschillende bedrijven, o.a. de Van Houten chocoladefabriek.
quote: