Daar is het FB topic niet voor bedoeldquote:Op woensdag 4 mei 2005 16:36 schreef Floor87 het volgende:
etstest
Nou... dacht het niet... Stuur haar maar een mailtje. Dat zal ze fijn vinden!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:25 schreef rubbereend het volgende:
Nikky, melden!
nu Nikky die heeft dichtgegooid kunnen we haar niet weltrusten wensen. hier dan maar?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou... dacht het niet... Stuur haar maar een mailtje. Dat zal ze fijn vinden!
Als jij nou gewoon gezellig je vraag daar had gesteld en je vriendjes had uitgenodigd om daar te komen kletsen had het ook niet dich gegaan.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:59 schreef Markster het volgende:
antwoord en vraag topic
Dit gaat dicht, maar die zielige slowchat ongein van hem en Stuart enzo mag allemaal wel?
Rot op met je slowchats!
waar?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon gezellig je vraag daar had gesteld en je vriendjes had uitgenodigd om daar te komen kletsen had het ook niet dich gegaan.
Dan heb je pech.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:02 schreef Markster het volgende:
Ik ga echt niet bij die zielige mensen in 1 topic hoor
Kutquote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 01:48 schreef livEliveD het volgende:
Wil iemand de titel fixen? Gezocht: Fok 5 jaar meet foto's
Thnx
Da's toch helegaar niet legaal, man.quote:Tip 1
Doe plakband of iets vettigs over de postzegel heen.
Bij ontvangst van dit poststuk kun je het plakband,... en daarmee de stempel verwijderen.
De gebruikte postzegel kan dan opnieuw gebruikt worden.
Omdat ik verzocht heb deze dicht te doen, deels omdat het wel illegaal is. Ben je het er niet mee eens dan mail je me maar op jay AT fok.nl dan kom ik er wel bij je op terug.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:10 schreef Oversight het volgende:Gratis Posten 0.1 op slot....
...zucht , daar gaan we weer.
Deja-vu gevoelens oproept....
er staat toch duidelijk dat we uitsluitend legale dingen gaan posten...
Hoe nu verder ?
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:18 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Omdat ik verzocht heb deze dicht te doen, deels omdat het wel illegaal is. Ben je het er niet mee eens dan mail je me maar op jay AT fok.nl dan kom ik er wel bij je op terug.
quote:
Eej, ik vond je collect-call tip prima, hoor.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:25 schreef Oversight het volgende:
[..]Wat mogelijk niet legaal is is het gebruik maken van deze manier om post gratis bezorgd te krijgen, maar daar hebben we het in 1e instantie niet over.
De vraag zou moeten zijn, is het illegaal om iets vettigs of plaknband over een postzegel te doen, voordat je dit poststuk ter bezorging aanbied.
en dat is nog steeds NIET ilegaal.
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:18 schreef Twisted_TpaU het volgende:
[..]
Omdat ik verzocht heb deze dicht te doen, deels omdat het wel illegaal is. Ben je het er niet mee eens dan mail je me maar op jay AT fok.nl dan kom ik er wel bij je op terug.
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:27 schreef Twisted_TpaU het volgende:
Oversight hij is dicht en blijft dicht. klaar. Daar hoeven we niet lang over te praten.
GC moderatie topicquote:Op maandag 9 mei 2005 20:31 schreef Oversight het volgende:
[..]kun je mij dan het verschil vertellen tussen
Gratis Posten 0.1
en
Gratis Bellen 0.2 ?
Beide topics behandelen informatie die door een user misbruikt zou kunnen worden...
Die verantwoording ligt geheel bij de user zelf!
Poster blijft verantwoordeljik over de inhoud van zijn post.
dus wat is het probleem nou ?
....quote:Op maandag 9 mei 2005 20:31 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Eej, ik vond je collect-call tip prima, hoor.
Maar bovenstaande is wel degelijk oplichting, Oversight, anders vreet ik m'n hamster op.
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:41 schreef Insomaniac het volgende:Hai Oversiggie!
Maak je het de mods weer lastig?
Nee toch?
Tóch kusje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |