wélke slachtofferrol? hij is de nederlandse vervlezelijking van het populisme. karakterloos, ruggegraatloos, eigenlijk wel alles loos. je vecht nu tegen windmolens olli.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:32 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wentelt Bos zich in de slachtofferrol?
Zou jij onze kast niet komen ophalen idd???quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:35 schreef De-oneven-2 het volgende:
Waarom heb ik hier in vredesnaam een post geplaatst?
Dat wordt weer biechten...
Hahaha. Ja dat kan je nu wel zeggen, maar onderbouw het eens.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wélke slachtofferrol? hij is de nederlandse vervlezelijking van het populisme. karakterloos, ruggegraatloos, eigenlijk wel alles loos. je vecht nu tegen windmolens olli.
Ben je er eindelijk uitgekomen?quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou jij onze kast niet komen ophalen idd???
welk gedeelte? en wat wil je précies weten?quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:40 schreef OllieA het volgende:
[..]
Hahaha. Ja dat kan je nu wel zeggen, maar onderbouw het eens.
Nee, dat zou ik idd niet.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zou jij onze kast niet komen ophalen idd???
dat vind ik ook. nooit iemand napratende zei ik dit al in de begindagen van mijn account (want dat wordt tegenwoordig lustig opgezocht)quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wouter Bos is in iedergeval niet goed voor de democratie
Doe jij eigenlijk pogingen om een dyslectische Erwin Krol imitatie neer te zetten? Zo ja, dan vind ik hem erg geslaagd.quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
welk gedeelte? en wat wil je précies weten?
Dankzij Stali idd. Bij de Appie een advertentie geplaatst: 'gratis op te halen, wandkast uit de jaren 80, waarmee je een nucleaire winter kunt overleven, vanwege einde van de Koude Oorlog (dus overcompleet)'. Kwam een echtpaar op af. Zij duidelijk ouder dan hij (net andersom als bij ons dus). IJs en weder dienende zijn we er zaterdag van af. Oneven-2, de heeft dus een mooie kans laten liggen hè...quote:
lol. maar nu verder. wat was je vraag?quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:44 schreef OllieA het volgende:
[..]
Doe jij eigenlijk pogingen om een dyslectische Erwin Krol imitatie neer te zetten? Zo ja, dan vind ik hem erg geslaagd.
Precies!quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Idd populisten zijn samenzweringsdenkers en zoals iemand met een 'gezond stel hersens' weet is dat de zwakste vorm van sociologie (lees: niet te bewijzen). Het uitgangsidee is: er is een elite die aan alle touwtjes trekt en de gewone mens/burger is daar het slachtoffer van geworden, hetzij door een bepaalde vorm van uitsluiting, hetzij doordat de gewone man teveel belasting betaalt oid (een altijd terugkerend refrein bij populisten door de eeuwen heen). Dit zelfde zie je terugkomen bij Fortuyn en bij zijn niet nader gespecificeerde volgelingen. Het ongelukkige is dat indien zij eenmaal macht verwerven dat die samenzweringstheorieën hen de das omdoen (ze gaan elkaar affakkelen) en dat van overig beleid ook niet veel terecht komt. Een treurig zootje bij mekaar dus.
Welke kleur heeft de massalijn ook weer? Bruin hè?quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:47 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Precies!![]()
Ik pleit voor rehabilitatie van de massalijn!
Het is wel een énorm grote kast, he Ryan?quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus jij wilt de nucleaire winter niet overleven???
Dat was de bedoeling ook hè?quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Het is wel een énorm grote kast, he Ryan?
.
Goed, ik laat het geneuzel weer aan jullie...
En zelfs sarcasme is nog te hoog gegrepen voor je......quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Welke kleur heeft de massalijn ook weer? Bruin hè?
Bruin???quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:52 schreef op_dreef het volgende:
[..]
En zelfs sarcasme is nog te hoog gegrepen voor je......
jouw vergelijkingen staan me allerminst aan.quote:
Je bent waarschijnlijk in de war met hetgeen men maakte van opstandelingen......quote:
Ik refereer eraan dat de SA rood van binnen (en dus geen rood jasje) en bruin (fascistisch dus hè) van buiten was. En die men was dan Onkel Adi voor de betere verstaander...quote:Op woensdag 2 maart 2005 01:59 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Je bent waarschijnlijk in de war met hetgeen men maakte van opstandelingen......
Nee, ik ben een liberal, wat dat met gerecht nummer 68 van onze plaatselijke Chinees te maken heeft weet ik niet...quote:Maar vertel eens, zelf ook nog op de Pekingeend geweest bij de gardisten ? zo'n figuur lijk je me wel
Ben je nou werkelijk zo autistisch dat je de dubbele bodem van een post nog niet eens begrijpt ?quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik refereer eraan dat de SA rood van binnen (en dus geen rood jasje) en bruin (fascistisch dus hè) van buiten was. En die men was dan Onkel Adi voor de betere verstaander...
Laat maar.......quote:Nee, ik ben een liberal, wat dat met gerecht nummer 68 van onze plaatselijke Chinees te maken heeft weet ik niet...
Rood jasje is niet rood van binnen, maatje kan-niet, want jasjes draag je niet aan de binnen kant. Laat idd maar.quote:Op woensdag 2 maart 2005 02:06 schreef op_dreef het volgende:
[..]
Ben je nou werkelijk zo autistisch dat je de dubbele bodem van een post nog niet eens begrijpt ?
[..]
Laat maar.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |