Mooi perspectief... Speedyquote:
Is wel even zoeken.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mooi perspectief... Speedy
Hier nog 1 van vanmiddag.
Komt net een zweefvliegtuig in het beeld.
Dat geeft toch weer iets extra's....
[afbeelding]
THNX...quote:
Die zag ik ook op GoT....nice pic!quote:Op dinsdag 5 april 2005 18:37 schreef Gizz het volgende:
[afbeelding]
Ook al eens gepost in een ander topic hier geloof ik.
Die eerste is mooi, mooie dreigende lucht boveninquote:Op zondag 10 april 2005 14:36 schreef Masegate het volgende:
Een tijd geleden uit mijn raampje gemaakt. Er is nix aan gesoept.
Ik von ze best mooi eerlijk gezegd.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie wolkenluchtenquote:Op zondag 10 april 2005 15:42 schreef Scootmobiel het volgende:
Mooi, Masegate!![]()
Deze twee avondfoto's heb ik bij ons in de buurt gemaakt, bij de surfplas.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook niets aan gesoept (hoewel de eerste misschien best wat kleurverdieping had kunnen gebruiken).![]()
Dank je!quote:
Die heb ik hier ook over gehad, dat zijn van die wolken die een enorme dosis aan onweer meenemen, dat was hierzo tenminste.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:44 schreef The_Terminator het volgende:
Deze foto's heb ik vorig jaar gemaakt toen er een behoorlijk grote wolk over kwam drijven:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is nep.....toch?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Ook hier ff een paar van mijn CloudPics
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie raar eng doodskoppie rechtsboven op de laatste feauteax
Nee geen nep...quote:
Mooi!!!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 12:17 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde onderstaande foto ook even doneren in deze topic![]()
Deze is vorig jaar november bij Queens View in Schotland genomen
[afbeelding]
Van die storm heb ik destijds deze foto's gemaakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:44 schreef The_Terminator het volgende:
Deze foto's heb ik vorig jaar gemaakt toen er een behoorlijk grote wolk over kwam drijven:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |