Hoe maak je dat je zelf zo kan ronddraaien, dat vind'k wel knap en geeft een echt gevoel van de omgeving weer.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:12 schreef Hayek het volgende:
Ik heb er ook een paar gemaakt tijdje geleden.. werkt goed
1 2 3
(slepen met de muis)
dat is een java appletjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:11 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Hoe maak je dat je zelf zo kan ronddraaien, dat vind'k wel knap en geeft een echt gevoel van de omgeving weer.
Heel gaaf dit!! Vooral in combinatie met deze applet kan je hele leuke effecten creeeren. Ik denk dat ik op vakantie heeel veel panorama- en 3Dfoto's ga makenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:12 schreef Hayek het volgende:
Dat is een java appletje
als je de bron van de pagina opslaat als html en vervolgens deze file in dezelfde map zet moet het werken.. wel even bij VALUE="" je eigen bestandsnaam invullen
Die klopt dus niet helemaal, maar dat had je zelf ook al wel gezien neem ik aanquote:Op zondag 29 mei 2005 11:42 schreef Flipper01 het volgende:
Ik heb een 360º view gemaakt van m'n woonkamer:
http://members.chello.nl/~dijkstra01/pano.htm
Met de + en - toetsen kan je in uitzoomen
je had in ieder geval blote voetenquote:Op zondag 29 mei 2005 11:42 schreef Flipper01 het volgende:
Ik heb een 360º view gemaakt van m'n woonkamer:
http://members.chello.nl/~dijkstra01/pano.htm
Met de + en - toetsen kan je in uitzoomen
Origineel is niet degene waar je komt als je op de foto klikt helaas...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:55 schreef G-string het volgende:
Die dreigende lucht aan de rechterkant is gaaf.![]()
Jammer dat ie origineel maar iets groter is...
het programma dat ik heb gebruikt matched de verschillende foto's ongeacht de hoogte...met veel onderling hoogteverschil tussen de foto's houdt je natuurlijk maar een hele kleine strook over die bruikbaar is als panorama...het beste is dus om bij alle foto's de horizon gelijk te houden en elke opeen volgende foto zo'n 30% te laten overlappen...kan het met een stitch programma bijna niet misgaan...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:57 schreef MissyMirjaM het volgende:
is het idee van dat programma dat je meerdere foto's maakt, en dat dat programma ze dan 'aan elkaar naait'?
hoe zit dat met foto's die uit de losse hand genomen worden, en die dan eventueel hoogte verschil hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |