Dat zou geweldig zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:19 schreef Robar het volgende:T
V
P
Eindelijk, het heeft te lang geduurt.
Ik zeg niet dat er nu een einde komt aan een slechte reeks, maar Koeman krijgt deze groep in ieder geval niet aan het spelen! Tijd voor iemand anders om het te proberen.
Ik stem voor Bergkamp als Speler-Coach!!!
Hehehequote:
Die schopt gelijk die ego's eruit.quote:

en die gaat bijtekenen bij Arsenal dus helaasquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:19 schreef Robar het volgende:T
V
P
Eindelijk, het heeft te lang geduurt.
Ik zeg niet dat er nu een einde komt aan een slechte reeks, maar Koeman krijgt deze groep in ieder geval niet aan het spelen! Tijd voor iemand anders om het te proberen.
Ik stem voor Bergkamp als Speler-Coach!!!

quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:24 schreef Grimm het volgende:
enorm enorm dom ajax, de komende 5 jaar weer geen prijs voor de amsterdammers vrees ik.

Ik weet het, maar ik zou het zooooooo graag willen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en die gaat bijtekenen bij Arsenal dus helaas

Wat moest ajax nu dan doen?? Kijken hoe het talent weg gegooid werd? Al die pennelikkers moeten van het terrein af en er moeten weer mensen met voetbal verstand komen die voetballende oplossingen bedenken.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:24 schreef Grimm het volgende:
ajax snijd zichzelf raar in de vingers, de ideale opvolger is volgens mij Van Gaal, alleen die hebben ze weg gejaagd met domme beslissingen etc.
nu word strax john vd brom of danny blind het, maar daar red je het ook niet mee.
enorm enorm dom ajax, de komende 5 jaar weer geen prijs voor de amsterdammers vrees ik.

Lijkt me toch handig om je coach bij Euopese uitwedstrijden op de bank te hebben.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:28 schreef Robar het volgende:
En ik denk dat hij het ook aardig ver zou kunnen schoppen als trainer!

Ik snap je reactie, maar hij bedoelt denk ik net als dit jaarquote:

We sturen hem voor een cursus naar jomandaquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lijkt me toch handig om je coach bij Euopese uitwedstrijden op de bank te hebben.

Kwaliteit zou ook bij een nieuwe trainer wel boven moeten komen drijven. Hij moet zijn kans echt nog krijgen.quote:

quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Lijkt me toch handig om je coach bij Euopese uitwedstrijden op de bank te hebben.

Het wordt toch die andere Zeeuw...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:32 schreef cultheld het volgende:
Wedden dat Jaakke en linke Arie nu Adriaanse gaan polsen?
Zelf hoop ik allicht op Jan Poortvliet of Peter Bos

Adriaanse heeft allang aangegeven niet naar ajax te komen met dit bestuurquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:32 schreef cultheld het volgende:
Wedden dat Jaakke en linke Arie nu Adriaanse gaan polsen?
Zelf hoop ik allicht op Jan Poortvliet of Peter Bos

van Vossen?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het wordt toch die andere Zeeuw...

quote:In totaal zat Koeman 110 competitieduels op de bank bij de Amsterdamse club. Daarvan won zijn elftal er 78, speelde het 20 maal gelijk en verloor het 12 maal.

Of een keer er over heen stappen. Sorry hoor. Je bent toch een volwassen vent. Bergkamp is helemaal geen trainerstype vind ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]![]()
Zonde eigenlijk, hij zou dus idd nooit succestrainer kunnen worden...

er is nog een verschil tussen winnen en winnen, bijvoorbeeld Den Bosch was een winstpartij maar niet echt overtuigend hèquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:37 schreef Bjoro het volgende:
toch geen slechte prestatie hoor, maar voor Ajax niet goed genoeg :
[..]

Nee, Adrie Koster...quote:

Wat een onzin zeg!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ja en dan komt nu een nieuwe trainer die word dan eerst geweldig gevonden en pakt het kampioenschap daarna komt een kut siezoen en word hij weer ontslagen zo als dat al jaren gaat bij ajax zins van Gaal.

nee man...v Hanegem natuurlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:36 schreef rubbereend het volgende:
van Vossen?

Die Chinezen kunnen inderdaad ook erg goed voetballen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:37 schreef P0RN0STAR het volgende:
Een oud Chinees spreekwoord luidt:
De stuurman is slechts de man met het roer in zijn handen, als de boot zinkt hoeft dat niet persé door een stuurfout te komen, misschien hadden de matrozen harder moeten hozen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |