Ik hoop het, maar de groep "achterlijken" wordt wel steeds groter, hetgeen ook banken merken. Dat betekent dat er aan marges wordt gemorreld en als die omlaag gaan, dan zullen ze kijken of het ergens anders op valt uit te melken.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:12 schreef Landmass het volgende:
[..]
daar zou ik me niet zo druk over maken hoor, die moslims betalen namelijk gewoon "rente", iets hoger dan het rente-percentage dat in de markt geld maar ja, zie dat maar als een premie op achterlijkheid. De kosten worden echt niet op jouw afgewentelt.
don't worry
Als God rente heeft verboden, heeft God dan het geld uitgevonden ?quote:Op zondag 6 maart 2005 15:03 schreef Landmass het volgende:
Ik concludeer iets anders, hij kent het systeem heel goed en legt de vinger op de zere plek
de groep kapitalisten groeit wereldwijd gezien veel harder. Het komt echt wel goedquote:Op zondag 6 maart 2005 15:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar de groep "achterlijken" wordt wel steeds groter, hetgeen ook banken merken. Dat betekent dat er aan marges wordt gemorreld en als die omlaag gaan, dan zullen ze kijken of het ergens anders op valt uit te melken.![]()
Ik bedoel met name de zelfverrijking (meestal in geld) van religieuze lieden aan de top. Wat dat betreft is het gewoon een bedrijfsmodel. Je ziet het altijd: domme volk wordt uitgemolken en hoe kun je beter dan de belastingheffer uitmelken dan een religie te gebruiken die jou verplicht om diep in je buidel te tasten?quote:Op zondag 6 maart 2005 15:14 schreef Landmass het volgende:
[..]
hier heb ik al eens over nagedacht, lijkt me een leuk idee voor een proefschrift "de economische flaters van de bijbel en de koran".
hulpverlenen (= dom geld geven aan africa), verbod op rente, het zijn allemaal ideeen die door de economische theorie direct verworpen worden.
moslims
communisten
religieuze fanatici
karl marx
links
pvda
Of de achterlijken hebben juist niet in de gaten dat zij uitgemolken worden. In de huur zit immers de rente dubbel en dwars in.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ik hoop het, maar de groep "achterlijken" wordt wel steeds groter, hetgeen ook banken merken. Dat betekent dat er aan marges wordt gemorreld en als die omlaag gaan, dan zullen ze kijken of het ergens anders op valt uit te melken.![]()
Dat probeer ik al een hele tijd duidelijk te maken.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:20 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Of de achterlijken hebben juist niet in de gaten dat zij uitgemolken worden. In de huur zit immers de rente dubbel en dwars in.![]()
Kap toch eens met dit soort discussievervuiling. Ga lekker kotsen in de wc ofzo.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:14 schreef Landmass het volgende:
moslims
communisten
religieuze fanatici
karl marx
links
pvda
Eén van de 5 zuilen is het geven van aalmoezen aan de armen. Als dat gebod echt goddelijk zou zijn zou er dus altijd al armoede geweest zijn en zou er dus voor altijd armoede moeten blijvenquote:Op zondag 6 maart 2005 15:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat probeer ik al een hele tijd duidelijk te maken.![]()
Ik snap overigens nog steeds niet waarom er geen rente betaald of verkregen mag worden van die onwesterse shariashit.
Kijk, Hiz, dat is nou zo'n pavlov-reaktie.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:57 schreef VijfdeColonne het volgende:
Dacht ik aangekomen te zijn in een topic over islamitisch bankieren, blijkt het een topic te zijn over de rol van mensen met rechts-extremistische gedachten in de maatschappij en hoe zij tegenover gelovigen staan.
Het beste voor heeft met de religie zul je bedoelen. Dat is zoooo rechts.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:10 schreef VijfdeColonne het volgende:
Je zult wel gelijk hebben. Waar kan een regel nu voor dienen die het beste voor heeft met minderbedeelden? Dat is wel zoooo links.
Voor minderbedeelden? Terwijl de sekteleider Mo zelf een slavenhandelaar wasquote:Op zondag 6 maart 2005 16:10 schreef VijfdeColonne het volgende:
Je zult wel gelijk hebben. Waar kan een regel nu voor dienen die het beste voor heeft met minderbedeelden? Dat is wel zoooo links.
Gezien je ondertitel "anti-islam = extreem-rechts" zijn dat dus gewoon mensen die tegen de islam zijn.quote:Op zondag 6 maart 2005 15:57 schreef VijfdeColonne het volgende:
Dacht ik aangekomen te zijn in een topic over islamitisch bankieren, blijkt het een topic te zijn over de rol van mensen met rechts-extremistische gedachten
Kun je deze stelling ook staven aan de hand van ayets?quote:Op zondag 6 maart 2005 16:32 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Voor minderbedeelden? Terwijl de sekteleider Mo zelf een slavenhandelaar was![]()
![]()
De Nederlandse Moslim Omroep heeft de moord door Mohammed op 600 Joodse mannen vergoeilijkt inclusief het verkopen van hun vrouwen en kinderen als slaven.quote:Op zondag 6 maart 2005 16:49 schreef VijfdeColonne het volgende:
[Voor minderbedeelden? Terwijl de sekteleider Mo zelf een slavenhandelaar was]
Kun je deze stelling ook staven aan de hand van ayets?
Dat was niet mijn vraag.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:08 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
De Nederlandse Moslim Omroep heeft de moord door Mohammed op 600 Joodse mannen vergoeilijkt inclusief het verkopen van hun vrouwen en kinderen als slaven.
Heb je een ander woord voor ayets danquote:
Misschien zou je nog wat meer kunnen uitwijden over waar de sharia nog meer voor staat en welke regels er nog meer gelden. Benieuwd of een bank zich daar dan nog steeds achter wil scharen met op maat gesneden sharia-produkten?quote:
Een ayet is een vers. Ik had van een "Islam-kenner" als jij wel meer verwacht.quote:Op zondag 6 maart 2005 18:53 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Heb je een ander woord voor ayets dan
Shame. Shame Shame. Dat Mohammed een slavenhandelaar was kan ook gewoon bekend zijn uit de overlevering over die persoon. Zelfs uit de door de moslism erkende overleveringen over die "profeet".quote:Op zondag 6 maart 2005 19:08 schreef VijfdeColonne het volgende:
Een ayet is een vers. Ik had van een "Islam-kenner" als jij wel meer verwacht.
Kan ik hieruit concluderen dat je niet met de betreffende vers kunt komen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |