abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 15:14:54 #176
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25396652
quote:
Op zondag 6 maart 2005 15:12 schreef Landmass het volgende:

[..]

daar zou ik me niet zo druk over maken hoor, die moslims betalen namelijk gewoon "rente", iets hoger dan het rente-percentage dat in de markt geld maar ja, zie dat maar als een premie op achterlijkheid . De kosten worden echt niet op jouw afgewentelt.

don't worry
Ik hoop het, maar de groep "achterlijken" wordt wel steeds groter, hetgeen ook banken merken. Dat betekent dat er aan marges wordt gemorreld en als die omlaag gaan, dan zullen ze kijken of het ergens anders op valt uit te melken.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  zondag 6 maart 2005 @ 15:17:10 #177
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_25396691
quote:
Op zondag 6 maart 2005 15:03 schreef Landmass het volgende:
Ik concludeer iets anders, hij kent het systeem heel goed en legt de vinger op de zere plek
Als God rente heeft verboden, heeft God dan het geld uitgevonden ?

Hoe oud denken moslims dat de koran is voordat die door een aartsengel aan Mohammed geopenbaard zou zijn.

Vanaf die tijd zou er dus al geld moeten bestaan en dus rente
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
  zondag 6 maart 2005 @ 15:17:44 #178
106056 Landmass
ik discrimineer dus ik besta
pi_25396702
quote:
Op zondag 6 maart 2005 15:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Ik hoop het, maar de groep "achterlijken" wordt wel steeds groter, hetgeen ook banken merken. Dat betekent dat er aan marges wordt gemorreld en als die omlaag gaan, dan zullen ze kijken of het ergens anders op valt uit te melken.
de groep kapitalisten groeit wereldwijd gezien veel harder. Het komt echt wel goed

aan marges wordt denk ik niet gerommeld. Waarom eigenlijk? die moslims laten zich goed tillen door de banken. Zoals ik al zei: een premie op econ. achterlijkheid
Fok! presents
GOOD MOD, BAD MOD
starring Sizzler & Sidekick
nu in POL
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 15:17:57 #179
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25396706
quote:
Op zondag 6 maart 2005 15:14 schreef Landmass het volgende:

[..]

hier heb ik al eens over nagedacht, lijkt me een leuk idee voor een proefschrift "de economische flaters van de bijbel en de koran".
hulpverlenen (= dom geld geven aan africa), verbod op rente, het zijn allemaal ideeen die door de economische theorie direct verworpen worden.

moslims
communisten
religieuze fanatici
karl marx
links
pvda
Ik bedoel met name de zelfverrijking (meestal in geld) van religieuze lieden aan de top. Wat dat betreft is het gewoon een bedrijfsmodel. Je ziet het altijd: domme volk wordt uitgemolken en hoe kun je beter dan de belastingheffer uitmelken dan een religie te gebruiken die jou verplicht om diep in je buidel te tasten?
  zondag 6 maart 2005 @ 15:20:00 #180
60090 Akkersloot
pi_25396733
quote:
Op zondag 6 maart 2005 15:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Of de achterlijken hebben juist niet in de gaten dat zij uitgemolken worden. In de huur zit immers de rente dubbel en dwars in.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 15:27:25 #181
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25396872
quote:
Op zondag 6 maart 2005 15:20 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Of de achterlijken hebben juist niet in de gaten dat zij uitgemolken worden. In de huur zit immers de rente dubbel en dwars in.
Dat probeer ik al een hele tijd duidelijk te maken.

Ik snap overigens nog steeds niet waarom er geen rente betaald of verkregen mag worden van die onwesterse shariashit.
  zondag 6 maart 2005 @ 15:38:41 #182
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_25397087
quote:
Op zondag 6 maart 2005 15:14 schreef Landmass het volgende:

moslims
communisten
religieuze fanatici
karl marx
links
pvda
Kap toch eens met dit soort discussievervuiling. Ga lekker kotsen in de wc ofzo.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 6 maart 2005 @ 15:46:00 #183
60090 Akkersloot
pi_25397242
quote:
Op zondag 6 maart 2005 15:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat probeer ik al een hele tijd duidelijk te maken.

Ik snap overigens nog steeds niet waarom er geen rente betaald of verkregen mag worden van die onwesterse shariashit.
Eén van de 5 zuilen is het geven van aalmoezen aan de armen. Als dat gebod echt goddelijk zou zijn zou er dus altijd al armoede geweest zijn en zou er dus voor altijd armoede moeten blijven

Vooral het afstaan van zoveel van je inkomen / vermogen ? voor de armen is echt onzin.

- Zou je elk jaar zoveel procent van je vermogen af moeten staan kan je zelf dus nooit 80 jaar worden.

- Afstaan van zoveel procent van je inkomen ? Welk inkomen ? Voor of na belastingen Zou je de belastingen af moeten schaffen om dat weg te kunnen geven als aalmoezen

En dergelijke economische regels beschouwt men dan als Goddelijk
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 15:53:51 #184
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25397435
Belastingheffen is in feite onvrijwillig aalmoezen afstaan. Duidelijk dat de sharia net zo opportunistisch is en draaikonterig met geld omgaat. Voor een "god" bestaat er geen geld, want god kan zonder geld. Er klopt gewoon geen moer van en je moet wel achterlijk zijn om de link tussen geld en religie te accepteren.
  zondag 6 maart 2005 @ 15:57:23 #185
115441 VijfdeColonne
anti-Islam == extreem-rechts
pi_25397490
Dacht ik aangekomen te zijn in een topic over islamitisch bankieren, blijkt het een topic te zijn over de rol van mensen met rechts-extremistische gedachten in de maatschappij en hoe zij tegenover gelovigen staan.

Wat hebben het nazisme en het communisme met elkaar gemeen? Ze hebben beide het darwinisme als basis van de ideologie. Meer dan 90% van alle miljoenen doden van de afgelopen 150 jaar, zijn het resultaat van deze extremistisch atheistische stromingen.
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 16:05:30 #186
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25397647
quote:
Op zondag 6 maart 2005 15:57 schreef VijfdeColonne het volgende:
Dacht ik aangekomen te zijn in een topic over islamitisch bankieren, blijkt het een topic te zijn over de rol van mensen met rechts-extremistische gedachten in de maatschappij en hoe zij tegenover gelovigen staan.

Kijk, Hiz, dat is nou zo'n pavlov-reaktie.

Misschien kun je er niet zo goed tegen dat mensen je op de harde waarheid wijzen en kun je zelf niet uitleggen waar die sharia-regel nou zou goed voor is?
  zondag 6 maart 2005 @ 16:10:49 #187
115441 VijfdeColonne
pi_25397794
Je zult wel gelijk hebben. Waar kan een regel nu voor dienen die het beste voor heeft met minderbedeelden? Dat is wel zoooo links.
Wat hebben het nazisme en het communisme met elkaar gemeen? Ze hebben beide het darwinisme als basis van de ideologie. Meer dan 90% van alle miljoenen doden van de afgelopen 150 jaar, zijn het resultaat van deze extremistisch atheistische stromingen.
pi_25397981
Vraag en aanbod, zo werkt dat hier in het Westen

Hypocriet geblaat altijd.
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 16:24:32 #189
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25398059
quote:
Op zondag 6 maart 2005 16:10 schreef VijfdeColonne het volgende:
Je zult wel gelijk hebben. Waar kan een regel nu voor dienen die het beste voor heeft met minderbedeelden? Dat is wel zoooo links.
Het beste voor heeft met de religie zul je bedoelen. Dat is zoooo rechts.
  zondag 6 maart 2005 @ 16:32:56 #190
60090 Akkersloot
pi_25398180
quote:
Op zondag 6 maart 2005 16:10 schreef VijfdeColonne het volgende:
Voor minderbedeelden? Terwijl de sekteleider Mo zelf een slavenhandelaar was
  zondag 6 maart 2005 @ 16:35:36 #191
60090 Akkersloot
pi_25398227
quote:
Op zondag 6 maart 2005 15:57 schreef VijfdeColonne het volgende:
Dacht ik aangekomen te zijn in een topic over islamitisch bankieren, blijkt het een topic te zijn over de rol van mensen met rechts-extremistische gedachten
Gezien je ondertitel "anti-islam = extreem-rechts" zijn dat dus gewoon mensen die tegen de islam zijn.
  zondag 6 maart 2005 @ 16:49:50 #192
115441 VijfdeColonne
pi_25398428
quote:
Op zondag 6 maart 2005 16:32 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Voor minderbedeelden? Terwijl de sekteleider Mo zelf een slavenhandelaar was
Kun je deze stelling ook staven aan de hand van ayets?
  zondag 6 maart 2005 @ 18:08:02 #193
60090 Akkersloot
pi_25399105
quote:
Op zondag 6 maart 2005 16:49 schreef VijfdeColonne het volgende:

[Voor minderbedeelden? Terwijl de sekteleider Mo zelf een slavenhandelaar was]

Kun je deze stelling ook staven aan de hand van ayets?
De Nederlandse Moslim Omroep heeft de moord door Mohammed op 600 Joodse mannen vergoeilijkt inclusief het verkopen van hun vrouwen en kinderen als slaven.
  zondag 6 maart 2005 @ 18:15:19 #194
115441 VijfdeColonne
pi_25399210
quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:08 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

De Nederlandse Moslim Omroep heeft de moord door Mohammed op 600 Joodse mannen vergoeilijkt inclusief het verkopen van hun vrouwen en kinderen als slaven.
Dat was niet mijn vraag.
  zondag 6 maart 2005 @ 18:53:30 #195
60090 Akkersloot
pi_25399792
quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:15 schreef VijfdeColonne het volgende:

Dat was niet mijn vraag.
Heb je een ander woord voor ayets dan
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 18:59:44 #196
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25399887
quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:15 schreef VijfdeColonne het volgende:

[..]

Dat was niet mijn vraag.
Misschien zou je nog wat meer kunnen uitwijden over waar de sharia nog meer voor staat en welke regels er nog meer gelden. Benieuwd of een bank zich daar dan nog steeds achter wil scharen met op maat gesneden sharia-produkten?
  zondag 6 maart 2005 @ 19:08:11 #197
115441 VijfdeColonne
pi_25399994
quote:
Op zondag 6 maart 2005 18:53 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Heb je een ander woord voor ayets dan
Een ayet is een vers. Ik had van een "Islam-kenner" als jij wel meer verwacht.
  zondag 6 maart 2005 @ 19:19:41 #198
60090 Akkersloot
pi_25400135
quote:
Op zondag 6 maart 2005 19:08 schreef VijfdeColonne het volgende:
Een ayet is een vers. Ik had van een "Islam-kenner" als jij wel meer verwacht.
Shame. Shame Shame. Dat Mohammed een slavenhandelaar was kan ook gewoon bekend zijn uit de overlevering over die persoon. Zelfs uit de door de moslism erkende overleveringen over die "profeet".

En verder wordt in de koran (en bijbel) nog gewoon gesproken over slaven. Als deze boeken echt goddelijk waren (en God is tegen slavernij) had er dus niets over slavernij in die "goddelijke" boeken mogen staan.

Ook een sterk argument tegen het renteverbod van de sekteleider Mohammed lijkt mij. Je moet immers wel goed achterlijk zijn om een renteverbod als medemenselijkheid te zien terwijl volgens zijn zelfde koran slavernij gewoon normaal was.

Het bekende argument "ja maar vroeger" gaat nu ook helemaal niet op. Want we leven immers nu.

En een effectieve rente van 2 % (na belastingen) kende ze toen blijkbaar ook niet.

zondag 6 maart 2005 @ 19:21:53 #199
115441 VijfdeColonne
pi_25400165
quote:
Op zondag 6 maart 2005 19:19 schreef Akkersloot het volgende:

[..]
..
Kan ik hieruit concluderen dat je niet met de betreffende vers kunt komen?
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2005 @ 19:30:13 #200
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_25400264
Kan ik concluderen dat het gebruik van slaven ook op de sharia is gebaseerd? Men betaalt immers niet voor de bewezen dienst...

5C, wijd eens uit over andere Sharia-regels. Moet de ABN ook weigeren om vrouwen te bedienen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')