Goede tip!quote:Op zondag 27 maart 2005 14:17 schreef Multiply het volgende:
Oh voor zover ik weet gaat ie de playoffs wel redden...quote:Op maandag 28 maart 2005 01:19 schreef BitetheBullet het volgende:
Er gaan geruchten dat Tim Duncan niet terugkomt voor volgend seizoen.
en 23 shots missen... doet-ie ook leuk... en dan nog van de Lakers winnen (doet-ie iets minder leuk... ahem)quote:Op maandag 28 maart 2005 14:05 schreef Zwansen het volgende:
Iverson 15 assists en een win... 30.4 punten en 7.8 assists gemiddeld! Doet ie leuk!
Hoezo 1 van de weinigen? Die gast is geniaal! Vind hem een van de leukere spelers in de league...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 00:17 schreef J-Will het volgende:
Wat vinden jullie van ginobili van de Spurs? Op streetball.nl ben ik een van de weinigen die respect heeft voor die gast geloof ik
Ik vind hem echt een toffe speler!
Naja zo erg nu ook weer nietquote:Op woensdag 30 maart 2005 12:41 schreef Robertje het volgende:
45 puntjes voor ego marbury
Idd, 3-0 dit seizoen, allemaal in overtime, dit keer zelf zonder alle toppers van de Pacers.quote:Op vrijdag 1 april 2005 16:22 schreef koenboelrijk het volgende:
Miami moet ook weer gaan winnen, ze staan wel 54-19, maar ze vverliezen van de bobcats en nu ook weer van de pacers. en voor de 3e keer dit seizoen in OT. Dat moeten Shaq en D-wade toch wel kunnen winnen.
Ja en Shaq mistte toen 2 free throws die de voorsprong tot 8 hadden kunnen maken, dan had je de overwinning binnen gehad...quote:Op vrijdag 1 april 2005 17:49 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Idd, 3-0 dit seizoen, allemaal in overtime, dit keer zelf zonder alle toppers van de Pacers.
Dat terwijl de Pacers 1 minuut voor tijd er nog 6 punten achterstonden.
Tsja, Shaq schoot totaal 2-9 vrije worpen, dus je kan gerust een foutje maken op O'neal. Wade daarin tegen had ze wel geraakt.quote:Op vrijdag 1 april 2005 18:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja en Shaq mistte toen 2 free throws die de voorsprong tot 8 hadden kunnen maken, dan had je de overwinning binnen gehad...
Denk het niet, hun concurrenten winnen ook regelmatig hun wedstrijden.quote:Op zaterdag 2 april 2005 22:29 schreef Robertje het volgende:
Gaan de Nets nog de play offs halen?
Maakt niet zoveel uit, eerste worden ze toch makkelijk. Een starter missen vind ik geen excuus.quote:Op zondag 3 april 2005 00:09 schreef BitetheBullet het volgende:
De Heat moeten trouwens wel heel blijven, al hun losses sinds februari misten ze wel een starter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |