Wat een onzin. De andere speler schieten gewoon niet en zijn wat graag op zoek naar Kobe ipv dat ze hun eigen schot kiezen... of Kobe krijgt de bal terug tegen het einde van de shot clock... Feit is dat Kobe de bal veel heeft (de aanval gaat in veel gevallen ook via hem, logischerwijs). Goed, da's een punt (heeft LeBron James overigens ook, maar daar hoor je niemand over). De rest van de spelers hebben bovendien geen idee hoe de triangle offense werkt en staan maar wat te staan.quote:Op woensdag 23 maart 2005 22:25 schreef BitetheBullet het volgende:
Kobe heeft nog steeds niet begrepen dat je de bal moet delen met rolspelers, dat is het grootste probleem bij de Lakers.
Na de Finals van vorig jaar zou je toch denken dat hij eens was gaan nadenken.
Ach als Kobe 2-3 seizoenen een loser is, wordt hij er misschien alleen maar beter van. Jordan heeft het ook geen kwaad gedaan dat hij 6 jaar op zijn eerste titel moest wachten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 00:24 schreef Zwansen het volgende:
Zo zie je maar weer wat een Shaq voor invloed heeft... Ik zie Kobe helaas niet als een Jordan zijn team naar een titel leiden... Daar heeft ie wel een speler voor nodig vergelijjkbaar met hem qua niveau...
Kobe heeft er wel een extra speler voor nodig? Tsja... Jordan had zeker ook geen Pippen, Rodman, Paxson, Kerr of Harperquote:Op donderdag 24 maart 2005 00:24 schreef Zwansen het volgende:
Zo zie je maar weer wat een Shaq voor invloed heeft... Ik zie Kobe helaas niet als een Jordan zijn team naar een titel leiden... Daar heeft ie wel een speler voor nodig vergelijjkbaar met hem qua niveau...
Ik zei toch een speler vergelijkbaar met hem qua niveau...quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:35 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Kobe heeft er wel een extra speler voor nodig? Tsja... Jordan had zeker ook geen Pippen, Rodman, Paxson, Kerr of Harper
Nou Pippen was toch zeker ook briljant... Misschien niet helemaal hetzelfde impact niveau als Shaq maar toch zeker niet heel veel minderquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik zei toch een speler vergelijkbaar met hem qua niveau...
Een topspeler zoals een Shaq bijvoorbeeld...
Precies! Zonder Pippen had MJ ook heel wat minder klaargespeeld. Pippen was bovendien een uitstekende verdediger. Bovendien, toen Jordan in 93 wegging viel het team ook nog niet helemaal uit elkaar en haalden ze nog 50 wins. Met andere woorden, dat team stond als een huis. De kampioenschapsteams van de Bulls zijn altijd heel goede teams geweest.quote:Op donderdag 24 maart 2005 23:05 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Nou Pippen was toch zeker ook briljant... Misschien niet helemaal hetzelfde impact niveau als Shaq maar toch zeker niet heel veel minder
Nee ok, je hebt helemaal gelijk. Maar toen Pippen geblesseerd raakte in game 6 van de Finals was het wel Jordan die in zijn eentje de Bulls er doorheen sleepte...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 10:59 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Precies! Zonder Pippen had MJ ook heel wat minder klaargespeeld. Pippen was bovendien een uitstekende verdediger. Bovendien, toen Jordan in 93 wegging viel het team ook nog niet helemaal uit elkaar en haalden ze nog 50 wins. Met andere woorden, dat team stond als een huis. De kampioenschapsteams van de Bulls zijn altijd heel goede teams geweest.
De Lakers zijn een heel ander verhaal. De Lakers zijn altijd Shaq en Kobe geweest met daarnaast een paar role players. Niet echt een fantastisch team (wel een super combo van Shaq en Kobe) . Zonder Shaq is het halve fundament van het team weg. Je houdt dus 1 echt superieure speler over en verder heb je puzzelstukjes van een andere puzzel. Het rebuild proces gaat dus gewoon door.
In de NBA is geen enkele speler die het in z'n eentje kan klaren. Duncan niet, Garnett niet, Shaq niet en Kobe ook niet. Kobe heeft dus net als alle andere spelers een topspeler naast hem nodig.
Fake? Of nog niet bekend?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 09:40 schreef Leatherface het volgende:
Bommelding bij Pacers - Pistons.
Lekker
Eigenlijk verbaast het me niet echt. Ik had wel een winning season verwacht, maar geen play-offs, of hoogestens de 8e of 7e plaats. Wel had ik veel meer van Lamar Odom verwacht en misschien Caron Butler, maar de huidige stand in de rankings voor de play-offs... mwoa... klopt wel redelijk. Ik had wel gehoopt dat ze het zouden halen (en miraculeus de titel zouden winnen), maar realistisch is dat scenario niet. Kobe heeft een goede PF en PG nodig en een SF die goed kan verdedigen.quote:Op vrijdag 25 maart 2005 11:58 schreef Zwansen het volgende:
Maar wat ik probeerde te zeggen over Bryant is dat ie nu echt wel tegenvalt doordat de Lakers niet de playoffs zullen halen... Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
www.pumaclub.nlquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:59 schreef Henkmanz het volgende:
Ik ben fucking jaloers dat jullie die wedstrijden nog kunnen kijken ook. Ik wil ook NBA-matches zien :x
Mooie link inderdaad!quote:Op zondag 27 maart 2005 12:25 schreef Dark_Killah het volgende:
Heel veel mixtapes, en als je naar links kijkt kun je alle wedstrijden downloaden in .torrent formaat. En daar weet de gemiddelde fokker wel raad mee?
Die waren zeker de moeite waard om te bekijken.quote:Op zondag 27 maart 2005 12:36 schreef Dark_Killah het volgende:
KG is ook de moeite, of al die NBA fights..
http://rapidshare.de/files/853459/CoolStreaming.zip.htmlquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:59 schreef Henkmanz het volgende:
Ik ben fucking jaloers dat jullie die wedstrijden nog kunnen kijken ook. Ik wil ook NBA-matches zien :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |