Uhm.. het lijkt bij de Heat eerder een bejaardensoos dan dat er een tekort aan ervaring zou zijn.quote:Op woensdag 16 maart 2005 22:23 schreef Hathor het volgende:
Coach Brown van detroit heeft vaker met dat bijltje gehakt, laat dat maar aan hem over. Gewoon Shaq zijn 40 punten laten maken, en de rest van het team lamleggen, net als vorig jaar met de Lakers. Vergeet niet dat er bij Miami zo goed als geen playoff ervaren spelers lopen op Shaq na.
Ik hoop toch zachtjes dat de Pacers op die zesde seed blijven staan en niet naar de vijfde doorschuiven, want ze blijven toch steeds weer manieren vinden om te winnen. Dat ze inmiddels weer midden in de play-off race staan, ligt weliswaar voornamelijk aan de belabberde resultaten van hun concurrenten, maar het is toch knap zonder Jermaine.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 11:32 schreef ShaoliN het volgende:
Eigenlijk is het jammer dat het seizoen van de Pacers gewoon naar de klote is. Op volle sterkte hadden ze ook wel wat te zeggen gehad in het oosten.
Denk je echt dat dat nog een probleem gaat worden?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 15:20 schreef Zwansen het volgende:
Oeh Millertime! Hij kan het nog wel...
Maar verdomme weer de Cavs en de Bulls verloren...
Zo gaat plaoyffs halen nog lastig worden...
Wel jammer dat ze in de samenvatting het incident niet laten zien, heb er speciaal nog naar gekekenquote:Op zondag 20 maart 2005 01:57 schreef Zwansen het volgende:
Amai, Francis geschors wegens het schoppen van een fotograaf!
Kobe is beter als Wade daar hoeven we geen woorden over vuil te maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:00 schreef Zwansen het volgende:
Nou nou, Shaq-Kobe minder goed dan Shaq-Wade? Vergeet de 3 kampioenschappen niet...
Ik moet nog maar zien of Kobe beter dan Wade is:quote:Op zondag 20 maart 2005 09:28 schreef BoB75 het volgende:
[..]
Kobe is beter als Wade daar hoeven we geen woorden over vuil te maken.
Ik denk dat Wade en Shaq alleen meet chemistry hebben dan Shaq en Kobe.
En daarom denk ik dat ze beter zijn samen.
En 3 kampioenschappen is moeilijk te evenaren in 1 seizoen.
Nou ik heb toch echt wel eens Jordaneske trekjes van hem gezien aan het eind van de wedstrijd, hij heeft leuke schoten gemaakt...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:09 schreef Robertje het volgende:
Kobe is echt niet beter. Lakers verliezen zo vaak dat ze niet eens meer wat wat winnen is. En Kobe is in crunch-time niet goed. Laatst de wedstrijd tegen de Pacers gezien. Had ie iets van 15 puntjes. De wedstrijd daarvoor tegen de Sixers had ik 16 in het eerste kwart en eindigt ie met 20. Terwijl Wade op ging staan toen Shaq geblesseerd was. Volgens mij kan Kobe niet tegen de druk. Jammer maar helaas.
Dit seizoen of vorig seizoen?quote:Op zondag 20 maart 2005 19:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nou ik heb toch echt wel eens Jordaneske trekjes van hem gezien aan het eind van de wedstrijd, hij heeft leuke schoten gemaakt...
Spurs mogen niet klagen, Pacers welquote:Op zondag 20 maart 2005 23:02 schreef Zwansen het volgende:
Ja verdomme, Duncan weer geblesseerd... Het zit ze niet mee qua blessures... Toch komen ze nog aardig mee met Detroit zonder TD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |