Wel jammer dat ze in de samenvatting het incident niet laten zien, heb er speciaal nog naar gekekenquote:Op zondag 20 maart 2005 01:57 schreef Zwansen het volgende:
Amai, Francis geschors wegens het schoppen van een fotograaf!
Kobe is beter als Wade daar hoeven we geen woorden over vuil te maken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:00 schreef Zwansen het volgende:
Nou nou, Shaq-Kobe minder goed dan Shaq-Wade? Vergeet de 3 kampioenschappen niet...
Ik moet nog maar zien of Kobe beter dan Wade is:quote:Op zondag 20 maart 2005 09:28 schreef BoB75 het volgende:
[..]
Kobe is beter als Wade daar hoeven we geen woorden over vuil te maken.
Ik denk dat Wade en Shaq alleen meet chemistry hebben dan Shaq en Kobe.
En daarom denk ik dat ze beter zijn samen.
En 3 kampioenschappen is moeilijk te evenaren in 1 seizoen.
Nou ik heb toch echt wel eens Jordaneske trekjes van hem gezien aan het eind van de wedstrijd, hij heeft leuke schoten gemaakt...quote:Op zondag 20 maart 2005 17:09 schreef Robertje het volgende:
Kobe is echt niet beter. Lakers verliezen zo vaak dat ze niet eens meer wat wat winnen is. En Kobe is in crunch-time niet goed. Laatst de wedstrijd tegen de Pacers gezien. Had ie iets van 15 puntjes. De wedstrijd daarvoor tegen de Sixers had ik 16 in het eerste kwart en eindigt ie met 20. Terwijl Wade op ging staan toen Shaq geblesseerd was. Volgens mij kan Kobe niet tegen de druk. Jammer maar helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |