Jammer dat die er niet meer staat... niemand een screenshot gemaakt zeker ??quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:22 schreef superjoden het volgende:en hij is gelijk verwijderd door marktplaats eendje
maar hij was wel grappig, voltallig bestuur gratis af te halen , mvg de materiaalman
nee maar t ging erom dat het complete bestuur van Ajax aangeboden werd, door de materiaalmanquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jammer dat die er niet meer staat... niemand een screenshot gemaakt zeker ??
Ik vind t maar raar. Citroenen, ananassenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:14 schreef rubbereend het volgende:
van de FP:
[..]
hoe zit dat met de dames in Hools?
Secret question...."what's your mothers maiden name?"quote:'Wachtwoord Paris Hilton was makkelijk te kraken'
AMSTERDAM - De hacker die de mobiel van Paris Hilton kraakte, hoefde geen moeilijke codes of trucjes uit te halen om achter de inhoud van het toestel te komen. De hacker kon eenvoudig het wachtwoord veranderen door de zogenaamde 'secret question' in te vullen.
Zoals bij veel online services heeft ook T-Mobile een service voor 'vergeetachtige' abonnees. Door het juiste antwoord te geven op de geheime vraag, kan een abonnee het vergeten wachtwoord veranderen in een ander wachtwoord.
haha dat is ook toevallig ik was nu eerderquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee maar t ging erom dat het complete bestuur van Ajax aangeboden werd, door de materiaalman
nu kom k jou ook weer tegen in de Gelderland subleague
daar zit ik helemaal niet op te wachtenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
haha dat is ook toevallig ik was nu eerder
Maar leuke actie van de "matriaalman"
Om eerlijk te zijn zit ik te wachten op het nieuws dat Koeman weg gaat...
middagquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:03 schreef Bos81 het volgende:
goedemiddag
k snap niet wat er zo lekker is aan een kaassouflee op een broodjequote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:17 schreef Bjoro het volgende:
zoo ff lunch ophalen bij de snackbar om de hoek....
gok dat het een broodje kaassouflee gaat worden en een patatje ofzo
niet ??? ach die dingen zijn zo lekker.. en ik krijg zo onwijs honger terwijl ik dit typ... ik ga etenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k snap niet wat er zo lekker is aan een kaassouflee op een broodje
aha, idd da's wel handigerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:47 schreef Bjoro het volgende:
puur praktisch Rubber, als je een hap neemt, loopt de kaas eerst over het broodje daarna pas over je handen.
En Suijk dat sporten we er wel weer af !
Nou, dat was weer makkelijk verdiendquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:17 schreef PyTh het volgende:
Heb ff een leuke bet afgesloten
[afbeelding]
![]()
quote:**Ronald Koeman vertrekt als trainer
van Ajax,hebben welingelichte bronnen
bij de club laten weten.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:14 schreef Bjoro het volgende:
Bloemie, een beetje aan het na-kateren ???
Maar was het wel gezellig ?
kom zo wel ff je rug wassen (en je buikje) misschien helpt datquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:17 schreef Blumchen het volgende:ja het was erg leuk... Alleen idd een enorme kater..
even kijken of een warme douche helpt..
goed eten een een groot glas melk, helpt bij mij altijdquote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:17 schreef Blumchen het volgende:
[..]ja het was erg leuk... Alleen idd een enorme kater..
even kijken of een warme douche helpt..
Melk?!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:24 schreef appelsientje het volgende:
[..]
goed eten een een groot glas melk, helpt bij mij altijdvooral veel eten... dan voel je je veel minder brak....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |