Was wel het eerste wat me te binnen schoot. Die loopt thuis in tuinbroeken rond.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:41 schreef Suijk het volgende:
Met tuinbroek?
Niet gemerkt, gelukkig maar. Gelukkig was het eten en drinken erg goedquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:46 schreef Suijk het volgende:
En ze bediende je met een voorbindlul.
Dat is toch het belangrijkste.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:47 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niet gemerkt, gelukkig maar. Gelukkig was het eten en drinken erg goed
Ja inderdaad het ging erg snel. We waren er om 7 uur en om 9 uur waren we al klaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:50 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat is toch het belangrijkste.
Wel vroeg terug trouwens!
Ja, dat is best wel snel, maar gelukkig smaakte het eten dus goed.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja inderdaad het ging erg snel. We waren er om 7 uur en om 9 uur waren we al klaar.
Omgeving had ik niet veel aan, al had ik wel een goed uitzicht over de maas. Maar dat heb je al gauw als je in Rotterdam zitquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Je keek dus meer naar je bord dan naar de omgeving. Dat is ook wel even genieten.
Yupquote:
heb net eens ff gesmst met vrienden die een seizoenskaart hebben bij NEC, eens kijken wat ze gezongen hebbenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:20 schreef golfer het volgende:
Zo, even lekker half uurtje in mijn badje gedobberd.
Viel bijna in slaapin bad, zo ontspannend was het.
Uiteraard, snorkeltje erbij en flippers ook aan. Anders kan je toch niet badderen?quote:
Luinge is een nare manquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb net eens ff gesmst met vrienden die een seizoenskaart hebben bij NEC, eens kijken wat ze gezongen hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |