quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:31 schreef Blumchen het volgende:mag ik een icoontje met elfjes en mijn bloem.. zonder ajax
alvast thx
anders ziet niemand mijn aanvraagquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:26 schreef Yeahinho het volgende:
Gvd, stomme l*l...
Was ik net met een nieuwe OP bezig, moet ie z'n aanvraag weer zo nodig bovenaan hebben staan.
Ik zal nog es zo lang bezig zijn met een icoontje voor jouquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:31 schreef Blumchen het volgende:mag ik een icoontje met elfjes en mijn bloem.. zonder ajax
alvast thx
Klaar terwijl u wacht!quote:
Nog ergerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:06 schreef Calella het volgende:
[..]
Klaar terwijl u wacht!
Zelfs 's nachts!
[afbeelding]![]()
Die creaties heb ik overigens een maand geleden gemaakt en in het vorige topic gepost, zag je ze nu pas?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:39 schreef Orginial het volgende:
Kan iemand hier een avatar van maken..
[afbeelding]
[afbeelding]
BMP in plaats van GIF/JPG! HELLUP!!quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Dat logo graag inplaats van de Jezus
alvast bedankt
Voor:quote:Op zaterdag 26 februari 2005 03:05 schreef AMD64 het volgende:
Update voor cultheald
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Ik was eerderquote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:49 schreef tha_dark het volgende:
Kan iemand een icon maken met het oude logo van ajax, en mijn huidige icon?
Heb je het oude icoon van Ajax misschien?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:49 schreef tha_dark het volgende:
Kan iemand een icon maken met het oude logo van ajax, en mijn huidige icon?
Ja. Maare ik wil er gewoon 1 in mooi avatarformaat. Of kan je ze ook allebei doen? Dat is denk niet mooi, maar ik zou het graag willen zien want je hebt veel talent ervoor!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:32 schreef Calella het volgende:
[..]
Die creaties heb ik overigens een maand geleden gemaakt en in het vorige topic gepost, zag je ze nu pas?
Maarre wil je ze allebei in je avatar?
De oude was mooierquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:44 schreef Renesite het volgende:
Heb al een nieuwe![]()
(verkapte terug vind post)
hey leuk ik vind m,n pupkes terugquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:50 schreef ikkemem het volgende:
[..]
BMP in plaats van GIF/JPG! HELLUP!!
Mensen die last hebben van een foutje van de cache van Explorer (waardoor je af plaatjes alleen als .bmp kan opslaan ipv .gif en/of .jpg), kunnen het beste even het volgende doen:
- Ga naar 'Extra' -> 'Internet Opties'.
- Onder het kopje 'Tijdelijke Internet Bestanden' druk je vervolgens op 'Verwijder bestanden'.
- Klik vervolgens op 'Instellingen' en zet het schuifje (dat bij Slarioux op 250MB staat) naar 40 MB.
- Als je nu je browser restart, kan je het plaatje weer normaal opslaan.
BEDANKT.ik zit er al heel lang mee eindelijk kan ik weer opslaan in gif en jpg BEDANKT
[afbeelding]
Zou je hem ook op willen slaan (en ik heb hem volgens mij uploadbaar gemaakt)quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja. Maare ik wil er gewoon 1 in mooi avatarformaat. Of kan je ze ook allebei doen? Dat is denk niet mooi, maar ik zou het graag willen zien want je hebt veel talent ervoor!![]()
iemand ?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan iemand de eerste TLK weg halen en dan de Russische vlag voorop zetten ?
[afbeelding]
alvast bedankt
Vanmiddag was het nog een psv-logo o.i.d.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan iemand de eerste TLK weg halen en dan de Russische vlag voorop zetten ?
[afbeelding]
alvast bedankt
quote:Op maandag 28 februari 2005 13:48 schreef lubje25 het volgende:
ik ben er ook zo een die niet erg handig is met computers. Heb hem al geprobeerd te re-sizen maar dat is niet gelukt. Zou iemand deze tot een avatar kunnen omtoveren? Bij voorbaat dank.
[afbeelding]
Goed bezig jijquote:Op maandag 28 februari 2005 23:32 schreef Calella het volgende:
[icoontjes]
Bedankt.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Goed bezig jij.
Eén minpuntje: ik vind het oude Ajax-logo er niet echt mooi uit zien.
Ik heb voor devv05 ooit deze gemaakt:quote:Op maandag 28 februari 2005 23:58 schreef Calella het volgende:
[..]
Bedankt.
Dat komt omdat dat oude logo van Ajax bijna niet te vinden is met Google.
Ik heb ook deze.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:13 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb voor devv05 ooit deze gemaakt:
[afbeelding]
Geen idee meer waar ik dat logo toen vandaan heb gehaald...
Ik heb die post zo'n 6 keer veranderdquote:Op maandag 28 februari 2005 23:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vanmiddag was het nog een psv-logo o.i.d..
Moet je hem ff bij webicon instellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:22 schreef McReal het volgende:
hhmmzz
Bestand te groot
[afbeelding]
Kan em niet als avatar gebruiken
Ja hallo, dat logo heb ik destijds ook bewerkt tot wat het nu is!quote:
Ik wil je alvst bedanken voor mijn avatar, er is alleen nog een probleempje. Ik wilde hem uploaden maar toen kreeg ik de melding:quote:
Tis zonde/onzin om een niet-bewegend plaatje boven het aantal toegestane kb's te fabricerenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:45 schreef Calella het volgende:
[..]
Moet je hem ff bij webicon instellen.
Pak mijn versie, die is onder de 10 kb.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je bestand is 17235 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Nee, dat doe ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hallo, dat logo heb ik destijds ook bewerkt tot wat het nu is!
Nu lopen er twee users met hetzelfde oude Ajax-logootje rond...
Maar ik ga nog proberen om een mooiere versie te vinden van het logoquote:Yeahinho, die van devv05 is echt mooi, maar ik vind het niet netjes om die nu ook te gebruiken
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hallo, dat logo heb ik destijds ook bewerkt tot wat het nu is!
Nu lopen er twee users met hetzelfde oude Ajax-logootje rond...
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:41 schreef tha_dark het volgende:
Yeahinho, die van devv05 is echt mooi, maar ik vind het niet netjes om die nu ook te gebruiken
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:17 schreef Mirjamke het volgende:
Zou je bij mijn aanstaande avatar ( http://img160.exs.cx/img160/8411/16qd.gif )
dit plaatje nog kunnen toevoegen: http://img187.exs.cx/img187/8499/images2jh.jpg
Omdat die van de mond het niet deed.
Alvast bedankt!!
Dank je wel,quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Pak mijn versie, die is onder de 10 kb.
Dank!quote:
Geheim van de Sint.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tis zonde/onzin om een niet-bewegend plaatje boven het aantal toegestane kb's te fabriceren.
Ik vraag me trouwens sowieso af hoe je dat voor elkaar krijgt. Als ik een icoontje heb gemaakt en bij het maken van de .jpg de beste kwaliteit instel, dan haal ik de 10 kb meestal nog niet eens![]()
.
Ik had de reactie van tha_dark even gemistquote:
Alvast bedankt dat je gaat zoekenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik had de reactie van tha_dark even gemist.
Zal toch nog es kijken of ik dat oude Ajax-logo nog ergens kan vinden....
quote:
[img]url van plaatje[/img]quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:33 schreef theSummoner het volgende:
hoe plaats je eigenlijk plaatjes in eerste instantie?
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 00:16 schreef Shreever het volgende:
erm.... kunnen de accentjes van de auto die rood waren misschien weer rood?![]()
Ehm.. eigenlijk bedoelde ik heel wat anders ja, maar dit is ook goedquote:Op vrijdag 4 maart 2005 03:24 schreef Calella het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
[..]
[afbeelding]
Zoiets? Of bedoel je wat anders?![]()
En hier iets wat je hopelijk bedoelde. Logo is echter niet echt te zien door die grote kop ervoor...quote:Op zaterdag 5 maart 2005 17:39 schreef ThomasBerge het volgende:
Ik ben tevreden met mijn huidige icon, maar als het kan toch een kleine verandering.
[afbeelding]
Kan dit logo misschien als achtergrond van mijn icon. En dan niet helemaal keurig netjes het hele logo, maar dan zeg maar alleen een deel van het hoofd + AJAX.
Alvast hartelijk dank
Dat is waar, ik ben nog wispelturig qua icons. Je mag mij de volgende keer gewoon negeren hoor. Maar ik waardeer je diensten zeer zeker, het is niet zo dat ik ze verander omdat ik je werk niet mooi vind.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 18:54 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En hier iets wat je hopelijk bedoelde. Logo is echter niet echt te zien door die grote kop ervoor...
[afbeelding]
Dit is de achtergrond, die is toch wel aardig op zich:
[afbeelding]
En eigenlijk vraag ik me af waarom ik deze moeite doe... over een paar dagen ben je het icoontje toch weer bui en kom je weer om een nieuwe/aanpassing schooien.
Toevallig kwam ik net ook Ajaxlogo.nl tegen, dus ik vermoedde al dat ie daar vandaan kwam.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:01 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat is waar, ik ben nog wispelturig qua icons. Je mag mij de volgende keer gewoon negeren hoor. Maar ik waardeer je diensten zeer zeker, het is niet zo dat ik ze verander omdat ik je werk niet mooi vind.
Het plaatje heb ik trouwens van www.ajaxlogo.nl
Goede avond nogen nogmaals bedankt voor het icoontje
Gewoon het hele logo verkleinen?quote:Op zaterdag 5 maart 2005 19:22 schreef tha_dark het volgende:
Yeahinho kun je van dat oude ajax logo ook meteen even mijn icoon maken want ik moest nog een goed plaatje van het oude logo hebben en die van ThomasBerge is eigenlijk wel goed. Dat logo en mijn gewoon icoontje
Moet dat kunnen?
Als het kanquote:
laat maarquote:Op zondag 6 maart 2005 02:09 schreef the_legend_killer het volgende:
-edit-
ik zie alleen maar kruisjesquote:
Wat moet je met een FOK-award-icoontje op een ander forumquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:50 schreef kinky_queen het volgende:
Ik heb denk ik een moeilijke:
zou iemand mijn avatar kleiner dan 6 kb kunnen maken zodat ik hem ook op www.dvdforum.nl kan gebruiken?
alvast hartstikke bedankt voor de moeite
![]()
Reclame makenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:58 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wat moet je met een FOK-award-icoontje op een ander forum.
quote:Op woensdag 9 maart 2005 00:34 schreef placebeau het volgende:
Er is smet gekomen op mijn huidig icoon
daarom zou ik graag een nieuw icoon hebben van de Russische heldin Isinbayeva
Hier een prentje
[afbeelding]
of deze is ook leuk:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wil een nieuwe avatar
Het bevat 2 plaatsjes.
Eerste plaatje gewoon TLK en daarna deze
[afbeelding]
alvast bedankt
Opscheppenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:58 schreef Yeahinho het volgende:
Wat moet je met een FOK-award-icoontje op een ander forum.
Die is super!quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:04 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of heb je andere wensen?
quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:04 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of heb je andere wensen?
Ik kan hem alleen opslaan als bmp bestand maar dat accepteerd de FOK! server nietquote:Op woensdag 9 maart 2005 01:04 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of heb je andere wensen?
Hij loopt niet over omdat je um in BMP weggeschreven hebt. Mijn vermoedde is dat je je temp van inernet explore moet delete-en. Dat doe je door tools>internet options..>delete files bij Temporary internet files...quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ik hem opgeslagen dan zie ik alleen die TLK.
Hij loopt dan niet over
aant animationshoppe geweest? good job!quote:Op woensdag 9 maart 2005 01:04 schreef ArmaniMania het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of heb je andere wensen?
quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:27 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik wil graag een bewegend logo met spekkies
kan iemand me helpen?
Zekerquote:Op donderdag 10 maart 2005 11:31 schreef LadyS het volgende:
Wie wil van deze foto's eeen mooi bewegend ding maken? De creatieve uitvoering laat ik aan de maker over
wat is ze lief he![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:37 schreef haagse_elfje het volgende:
hallo...
wil iemand de drie foto's van onderstaande link voor mij in een avatartje plaatsen en dan langzaam elkaar laten afwisselen.... alvast muchos gracias![]()
Peking Express #2 ~ Natalie O+
Tis idd een uitdaging he?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:50 schreef kinky_queen het volgende:
Ik heb denk ik een moeilijke:
zou iemand mijn avatar kleiner dan 6 kb kunnen maken zodat ik hem ook op www.dvdforum.nl kan gebruiken?
alvast hartstikke bedankt voor de moeite
![]()
Thanks!quote:Op zaterdag 12 maart 2005 11:40 schreef Young_David het volgende:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
(opslaan graag)
Is ie al klaar???quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:04 schreef Beach het volgende:
Ik wil ook een niewe, deze achter elkaar graag.
http://images.f1racing.net/small/41314.jpg
http://f1.and.pl/img/zespoly/min_logo.gif
http://www.julienerens.tm(...)os_Simtek_1995_7.jpg
http://www.portalf1.com/imagens/noticias/kimi06.jpg
Dank u zeer!!!!
maak jij een mooi icoontje voor me?quote:Op donderdag 17 maart 2005 15:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik wou je net doorverwijzen naar dit topic
Ik kan dat nietquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
maak jij een mooi icoontje voor me?
dat weet ikquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik kan dat niet
hallo_mensen kan dat wel maar hij zit in Bremen
Komend weekend als goed isquote:Op donderdag 17 maart 2005 15:25 schreef melanie_the_miss het volgende:
wanneer komt de rekel terug?
beste yeahinhoquote:
iemand please?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 23:31 schreef kinky_queen het volgende:
Zou iemand dan mischien deze
kunnen verkleinen voor mij naar minder dan 6 kb?
bvd
![]()
Geen idee.quote:Op donderdag 17 maart 2005 19:38 schreef placebeau het volgende:
[..]
beste yeahinho
ik heb het plaatje upgeslaat en upgeload via de manager
maar plots veranderde het in een rood kruisje
heb al vanalles geprobeerd om het terug te krijgen maar het werkt niet
Wat doe ik verkeerd?
Ja, heb het kruisje weggehaaldquote:Op donderdag 17 maart 2005 19:50 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik zie geen plaatje én geen kruisje...
Niemand die dit kan maken?quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:04 schreef Beach het volgende:
Ik wil ook een niewe, deze achter elkaar graag.
http://images.f1racing.net/small/41314.jpg
http://f1.and.pl/img/zespoly/min_logo.gif
http://www.julienerens.tm(...)os_Simtek_1995_7.jpg
http://www.portalf1.com/imagens/noticias/kimi06.jpg
Dank u zeer!!!!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:22 schreef zijle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan iemand die achterelkaar zetten alstublieft![]()
NIN!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:09 schreef Shreever het volgende:
Kan iemand deze 2 verkleinen?
[afbeelding] [afbeelding]
De laatste graag zo dat het nog welleesbaar is
Thanks alvast
wat moet er gebeuren dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 18:13 schreef Beach het volgende:
Zijn er nou nog mensen die mij willen helpen![]()
Jij bent mijn heldin!!quote:
die kreeg ik niet geopent...as je die ff mailt ofzo dan voeg ik um er nog bij en dan is je ava compleet!quote:
Bitte?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:22 schreef zijle het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan iemand die achterelkaar zetten alstublieft![]()
Ik ben allang tevredenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 22:35 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
die kreeg ik niet geopent...as je die ff mailt ofzo dan voeg ik um er nog bij en dan is je ava compleet!ok?
Wie helpt mij?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 14:09 schreef Shreever het volgende:
Kan iemand deze 2 verkleinen?
De laatste graag zo dat het nog welleesbaar is
Thanks alvast
quote:Op zondag 20 maart 2005 04:00 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Heldin kan deze kleiner zodat ik hem met pasen kan gebruiken.
Alvast bedankt.
[afbeelding]
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:13 schreef Calella het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 10:03 schreef Lionheaad het volgende:
kan iemand hier iets moois van maken??
[afbeelding]
[afbeelding]
kleurtjes mogen wel iets flitsender
quote:Op donderdag 17 maart 2005 11:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Kan iemand de lijnen van dit konijn even scherper maken, zodat hij meer te onderscheiden is van de achtergrond? Alvast bedankt!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:23 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Zeker![]()
Maar, kan iemand dat oude logo van ajax dat ook in dit topic gepost is, verkleinen en dan samen met mijn huidige logo, een nieuw logo van maken?
Dat kan ik niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:39 schreef Mark_Boelen het volgende:
Zou iemand mijn incon kunnen veranderen, ik zou graag willen dat er jah wat meer netwerkactivteitlampjes knipperen dan nu, want nu is het een stil plaatje.
alvast thnx
File Not Foundquote:Op vrijdag 18 maart 2005 00:18 schreef melanie_the_miss het volgende:
Voor als de kunsternaars terug zijn....
Achtergrond; felle kleurtjes (eventueel bewegent)
center: een worm die uit een appel komt. (dit idee maar dan als animatiehttp://systemaxonline.com/clipart/misc/apple_worm.gif)
B.v.d!
quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:31 schreef LadyS het volgende:
Wie wil van deze foto's eeen mooi bewegend ding maken? De creatieve uitvoering laat ik aan de maker over
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat is ze lief he![]()
![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 11:45 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
Ik zeg....valt te proberen!es kijken wat ik kan fixen.....
Ik vind het goed.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:10 schreef XQZ-me het volgende:
[afbeelding]
dit is het enige wat ik er van kon maken.....vrij moeilijk om van zo'n klein plaatje details te bewerken...
quote:Op zondag 20 maart 2005 13:28 schreef Adelante het volgende:
omdat het bijna pasen is, kan iemand hier iets leuks mee?
[afbeelding]
Dank.quote:Op zondag 20 maart 2005 16:29 schreef ikkemem het volgende:
Calella - zondag 20 maart 2005 @ 11:13. BEDANKT.![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 21 maart 2005 00:47 schreef Adelante het volgende:
hoi Calella, bedankt alvast, ik wilde de onderste gebruiken, maar hij's te groot (16K)... kun je dat misschien nog fffixen
Dank.quote:
http://systemaxonline.com/clipart/misc/apple_worm.gif foutjequote:Op zondag 20 maart 2005 11:44 schreef Calella het volgende:
[..]
File Not Found
The page you have requested has been moved, renamed or removed.
Our apologies for the inconvenience.
Click here to report this error.
Ik vind em wel gaaf eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2005 22:45 schreef MaRySe het volgende:
[afbeelding] += [afbeelding]
Wil iemand dat maken maar dan mooi, of iets bewegends ?
Dank je wel !
Dank je welquote:Op maandag 21 maart 2005 23:26 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik vind em wel gaaf eigenlijk.
[afbeelding]
niet helemaal wat ik in gedachte had.quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:11 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
sorry ik kan geen worm uit appel makenmaybe callella...
quote:Op maandag 21 maart 2005 21:29 schreef Mirjamke het volgende:
Hi there,
In plaats van dit ( http://img179.exs.cx/img179/3122/icon6zx.jpg ) plaatje,
zou ik graag deze willen hebben ( http://img179.exs.cx/img179/694/ch16el.jpg )
En bestaat er ook een mogelijkheid voor een Wit leeg hokje waar de naam Mirjamke in komt te staan in rode letters? (eventueel met effectje)
Zoja, zou er dan weer een overgang in die 2 plaatjes geplaatst kunnen worden?
Ik hoop dat iemand mij snapt en me verder kan helpen
Alvast bedankt!
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 11:49 schreef R-Alph het volgende:
Kan er iemand de foto's in deze map: http://members.home.nl/shunt/Fok!/Icon/ achter elkaar plakken?
Het liefst zou ik willen hebben dat er een foto kwam deze langzaam naar de linker of rechterkant met een zwarte balk verdwijnd en er een nieuwe foto aankomt.
Verder id'en zijn ook welkom.
Alvast bedankten hulde aan de mensen die het kunnen
Perfect. Super bedanktquote:Op dinsdag 22 maart 2005 13:46 schreef XQZ-me het volgende:
[afbeelding]
zo lang genoeg? of nog langer/korter?
Eh, zouden die 2 foto's van mijzelf weggehaald kunnen worden + het trollen plaatje?quote:
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 12:52 schreef PM-girl het volgende:
Ik begrijp dat mensen zich hier uitleven op usericons?
Ik zou het leuk vinden met deze plaatjes iets bewegends te krijgen voor mijn usericon
Cool dank u!quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2005 11:54 schreef Lionheaad het volgende:
Kan iemand iets bewegends maken met dit plaatje??
[afbeelding]
Liefst met de Teksten:
Lions
We Serve
ja das een mooiequote:
tvpquote:Op maandag 21 maart 2005 20:42 schreef BoJo het volgende:
kan iemand hier iets mee? Liefst de Grand Cherokee scrollend voorbij laten komen ofzo als een lichtkrant. Of iets anders met Jeep (Grand Cherokee). Thanks!!
Plaatje
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik zou wel een nieuw icoontje willen, wel iets met een alien maar dan niet zo licht als deze zeg maar.
Hij is ook mooiquote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:29 schreef Radjwantie het volgende:
Ik vind die van mij nog steeds heel mooi!
(tvp)
Thxquote:Op donderdag 24 maart 2005 22:31 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] of [afbeelding] of [afbeelding]
of
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:40 schreef Shreever het volgende:
[..]
Hij is ook mooi
*meteen aan Kuch naa kaho moet denken
Trouwens, kan iemand deze icons even verkleinen voor me?
Thanks alvast
Met je huidige:quote:Op zaterdag 26 maart 2005 11:59 schreef Radjwantie het volgende:
Toch zou ik ook wel graag iets leuks met deze plaatjes willen:
[afbeelding]
[afbeelding]
ik dacht 8kbquote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:51 schreef Bupatih het volgende:
Hoe groot mag een icon maximaal zijn (in kb) ?
quote:Nieuw usericon uploaden
Let erop dat je nieuwe usericon aan de volgende eisen voldoet:
- het mag niet groter zijn dan 10240 bytes
- het formaat moet 60 bij 60 pixels zijn (kleiner mag, groter niet)
- de bestandsnaam, inclusief extensie, mag niet langer zijn dan 20 tekens
Ik had het over een web-icon.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 14:57 schreef Yeahinho het volgende:
Te moeilijk om zelf even op 'Profiel' te klikken?
[..]
Ik had 78 kb zonder problemen als webicon.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het over een web-icon.
Opzich kun je die zo groot houden als je zelf wilt.
Maar vanwege sommige slomere verbindingen hier op Fok! hebben ze een keer een max. aan kb afgesproken.
Dáár ging het mij om.
En daar heb ik dus nog geen antwoord op.
Ik heb hier een icon van 290 kb liggenquote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had 78 kb zonder problemen als webicon.
Van een onderling afgesproken maximum aan webicon-kb is mij niks bekend...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had het over een web-icon.
Opzich kun je die zo groot houden als je zelf wilt.
Maar vanwege sommige slomere verbindingen hier op Fok! hebben ze een keer een max. aan kb afgesproken.
Dáár ging het mij om.
En daar heb ik dus nog geen antwoord op.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:16 schreef Bupatih het volgende:
Mij lukt het niet echt om een mooie avatar te maken
Hier een paar plaatjes:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
En deze: http://img42.exs.cx/img42/1286/kdavis30.jpg
Misschien kan iemand hier wat mee doen ?
En kan het misschien met langzaam flikkerende kleuren? Of gaat dat teveel kb kosten?
Alvast bedankt.
Dat had ik dus ook al geprobeerd.quote:
Animationshop of Ulead Gif animator, of Microsoft Gif Animation ....quote:
ik gebruik combineer Animationshop en Ulead Gif animator......quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:58 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Animationshop of Ulead Gif animator, of Microsoft Gif Animation ....
Ik heb wel de voorkeur voor het eerste maar soms kan ik met Gif animator nog een aantal kb's eraf halen.
Nog een voorkeur voor kandidaten ofzo?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:29 schreef Orginial het volgende:
Ik wil aub een avatar van Peking Express 2005.
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:29 schreef Orginial het volgende:
Ik wil aub een avatar van Peking Express 2005.
Erg gaaf. Maar ik ben vooral fan van Nathalie.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:59 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding] of [afbeelding]
Had dat dan eerder gezegd.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Erg gaaf. Maar ik ben vooral fan van Nathalie.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:44 schreef Orginial het volgende:
[..]
Erg gaaf. Maar ik ben vooral fan van Nathalie.![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:18 schreef ikkemem het volgende:
Zouden jullie hier een leuke bewegende webicon van kunnen maken.
[afbeelding] [afbeelding] aub.
Superbedanktquote:Op zaterdag 26 maart 2005 20:41 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
[afbeelding]
Meer foto's kan ik van haar niet vinden.
Je icoon is nu wel echt associaal groot (778kb is me iets teveel)quote:Op zaterdag 26 maart 2005 19:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan iemand deze plaatjes aan me avatar toevoegen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Grote fan van Vivienne?quote:Op zaterdag 26 maart 2005 22:00 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Thank you
quote:Op donderdag 24 maart 2005 21:11 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
tvp
[afbeelding]
je mag deze url gebruiken, ik krijg'm niet zo snel onder de 10kb (en heb nu geen tijd)
Astuquote:Op zondag 27 maart 2005 10:54 schreef ikkemem het volgende:
Kan deze aub ook kleiner gemaakt worden?[afbeelding]
quote:Op zondag 27 maart 2005 10:54 schreef ikkemem het volgende:
Kan deze aub ook kleiner gemaakt worden?[afbeelding]
Betweterquote:Op maandag 28 maart 2005 00:47 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze zijn de poppetjes groter
Adobe Image ready.quote:Op maandag 28 maart 2005 00:48 schreef Dizer het volgende:
[..]
Betweter
pssst... welke programma gebruik je?
kopen bedoel je?quote:Op maandag 28 maart 2005 02:15 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Waar kan ik die downloaden? Hoef ik jullie niet lastig te vallen
precies kopen die hap! *ching ching*quote:Op maandag 28 maart 2005 13:46 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
kopen bedoel je?
Zit gewoon bij (de legale versie) van photoshop
Jij ook bedankt knuffelquote:Op maandag 28 maart 2005 00:47 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
deze zijn de poppetjes groter
ziet er goed uit. bedankt.quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:42 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
moeilijk plaatje om mee te werken.....maar dit heb ik er van kunnen maken....![]()
Ahja, jíj was die user met die aapjesquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:18 schreef JaWi het volgende:
Hoi.
Ik heb nu sinds een paar maanden mijn huidige icoon. Hiervoor had ik (de welbekende) aapjes.
[afbeelding]
Nu vroeg ik mij af, is er een mooie combinatie tussen deze 2 mogelijk?
Deze:
[afbeelding]
mag eventueel ook.
Die aapjes zijn tochquote:Op dinsdag 29 maart 2005 18:21 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ahja, jíj was die user met die aapjes.
Ik zie trouwens al tijden die Ajax-sfeerbeelden als jouw icon. Net keek ik even op je profiel en zag ik een kruisje bij je upload-icon...
Dat zijn ze zekerquote:
lukte niet onder de 10kb zonder er al te slechte kwaliteit van te maken.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:16 schreef Skaai het volgende:
Aloha! Wie kan er van de volgende 7 plaatjes één icon maken? Gewoon dat ze achter elkaar worden afgespeeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als het lukt, bedankt
Zo niet, ook bedankt voor de moeite![]()
Onwijs bedankt !!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 20:37 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
lukte niet onder de 10kb zonder er al te slechte kwaliteit van te maken.
Je kan wel deze url gebruiken.
[afbeelding]
Het plaatje mag trouwens ook worden afgewisseld met de tekst.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 08:36 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ziet er goed uit. bedankt.
ben alleen niet zo blij met de tekst.
kan iemand de tekst misschien nog iets mooier maken??
edit: hij trouwens te zwaar.
Dankjewel lieffie!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 13:09 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Met je huidige: [afbeelding] of [afbeelding]
alle2 te groot, maar zoals vorige keer mag je de url gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |