quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:31 schreef Blumchen het volgende:mag ik een icoontje met elfjes en mijn bloem.. zonder ajax
alvast thx
anders ziet niemand mijn aanvraagquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:26 schreef Yeahinho het volgende:
Gvd, stomme l*l...
Was ik net met een nieuwe OP bezig, moet ie z'n aanvraag weer zo nodig bovenaan hebben staan.
Ik zal nog es zo lang bezig zijn met een icoontje voor jouquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:31 schreef Blumchen het volgende:mag ik een icoontje met elfjes en mijn bloem.. zonder ajax
alvast thx
Klaar terwijl u wacht!quote:
Nog ergerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:06 schreef Calella het volgende:
[..]
Klaar terwijl u wacht!
Zelfs 's nachts!
[afbeelding]![]()
Die creaties heb ik overigens een maand geleden gemaakt en in het vorige topic gepost, zag je ze nu pas?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:39 schreef Orginial het volgende:
Kan iemand hier een avatar van maken..
[afbeelding]
[afbeelding]
BMP in plaats van GIF/JPG! HELLUP!!quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[afbeelding]
Dat logo graag inplaats van de Jezus
alvast bedankt
Voor:quote:Op zaterdag 26 februari 2005 03:05 schreef AMD64 het volgende:
Update voor cultheald
Voor:
[afbeelding]
Na:
[afbeelding]
Ik was eerderquote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:49 schreef tha_dark het volgende:
Kan iemand een icon maken met het oude logo van ajax, en mijn huidige icon?
Heb je het oude icoon van Ajax misschien?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:49 schreef tha_dark het volgende:
Kan iemand een icon maken met het oude logo van ajax, en mijn huidige icon?
Ja. Maare ik wil er gewoon 1 in mooi avatarformaat. Of kan je ze ook allebei doen? Dat is denk niet mooi, maar ik zou het graag willen zien want je hebt veel talent ervoor!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:32 schreef Calella het volgende:
[..]
Die creaties heb ik overigens een maand geleden gemaakt en in het vorige topic gepost, zag je ze nu pas?
Maarre wil je ze allebei in je avatar?
De oude was mooierquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:44 schreef Renesite het volgende:
Heb al een nieuwe![]()
(verkapte terug vind post)
hey leuk ik vind m,n pupkes terugquote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:50 schreef ikkemem het volgende:
[..]
BMP in plaats van GIF/JPG! HELLUP!!
Mensen die last hebben van een foutje van de cache van Explorer (waardoor je af plaatjes alleen als .bmp kan opslaan ipv .gif en/of .jpg), kunnen het beste even het volgende doen:
- Ga naar 'Extra' -> 'Internet Opties'.
- Onder het kopje 'Tijdelijke Internet Bestanden' druk je vervolgens op 'Verwijder bestanden'.
- Klik vervolgens op 'Instellingen' en zet het schuifje (dat bij Slarioux op 250MB staat) naar 40 MB.
- Als je nu je browser restart, kan je het plaatje weer normaal opslaan.
BEDANKT.ik zit er al heel lang mee eindelijk kan ik weer opslaan in gif en jpg BEDANKT
[afbeelding]
Zou je hem ook op willen slaan (en ik heb hem volgens mij uploadbaar gemaakt)quote:Op zaterdag 26 februari 2005 13:25 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ja. Maare ik wil er gewoon 1 in mooi avatarformaat. Of kan je ze ook allebei doen? Dat is denk niet mooi, maar ik zou het graag willen zien want je hebt veel talent ervoor!![]()
iemand ?quote:Op maandag 28 februari 2005 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan iemand de eerste TLK weg halen en dan de Russische vlag voorop zetten ?
[afbeelding]
alvast bedankt
Vanmiddag was het nog een psv-logo o.i.d.quote:Op maandag 28 februari 2005 01:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Kan iemand de eerste TLK weg halen en dan de Russische vlag voorop zetten ?
[afbeelding]
alvast bedankt
quote:Op maandag 28 februari 2005 13:48 schreef lubje25 het volgende:
ik ben er ook zo een die niet erg handig is met computers. Heb hem al geprobeerd te re-sizen maar dat is niet gelukt. Zou iemand deze tot een avatar kunnen omtoveren? Bij voorbaat dank.
[afbeelding]
Goed bezig jijquote:Op maandag 28 februari 2005 23:32 schreef Calella het volgende:
[icoontjes]
Bedankt.quote:Op maandag 28 februari 2005 23:42 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Goed bezig jij.
Eén minpuntje: ik vind het oude Ajax-logo er niet echt mooi uit zien.
Ik heb voor devv05 ooit deze gemaakt:quote:Op maandag 28 februari 2005 23:58 schreef Calella het volgende:
[..]
Bedankt.
Dat komt omdat dat oude logo van Ajax bijna niet te vinden is met Google.
Ik heb ook deze.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 00:13 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb voor devv05 ooit deze gemaakt:
[afbeelding]
Geen idee meer waar ik dat logo toen vandaan heb gehaald...
Ik heb die post zo'n 6 keer veranderdquote:Op maandag 28 februari 2005 23:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Vanmiddag was het nog een psv-logo o.i.d..
Moet je hem ff bij webicon instellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:22 schreef McReal het volgende:
hhmmzz
Bestand te groot
[afbeelding]
Kan em niet als avatar gebruiken
Ja hallo, dat logo heb ik destijds ook bewerkt tot wat het nu is!quote:
Ik wil je alvst bedanken voor mijn avatar, er is alleen nog een probleempje. Ik wilde hem uploaden maar toen kreeg ik de melding:quote:
Tis zonde/onzin om een niet-bewegend plaatje boven het aantal toegestane kb's te fabricerenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:45 schreef Calella het volgende:
[..]
Moet je hem ff bij webicon instellen.
Pak mijn versie, die is onder de 10 kb.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 15:53 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Je bestand is 17235 bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Nee, dat doe ik nietquote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hallo, dat logo heb ik destijds ook bewerkt tot wat het nu is!
Nu lopen er twee users met hetzelfde oude Ajax-logootje rond...
Maar ik ga nog proberen om een mooiere versie te vinden van het logoquote:Yeahinho, die van devv05 is echt mooi, maar ik vind het niet netjes om die nu ook te gebruiken
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 13:55 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja hallo, dat logo heb ik destijds ook bewerkt tot wat het nu is!
Nu lopen er twee users met hetzelfde oude Ajax-logootje rond...
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 07:41 schreef tha_dark het volgende:
Yeahinho, die van devv05 is echt mooi, maar ik vind het niet netjes om die nu ook te gebruiken
quote:Op dinsdag 1 maart 2005 09:17 schreef Mirjamke het volgende:
Zou je bij mijn aanstaande avatar ( http://img160.exs.cx/img160/8411/16qd.gif )
dit plaatje nog kunnen toevoegen: http://img187.exs.cx/img187/8499/images2jh.jpg
Omdat die van de mond het niet deed.
Alvast bedankt!!
Dank je wel,quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Pak mijn versie, die is onder de 10 kb.
Dank!quote:
Geheim van de Sint.quote:Op dinsdag 1 maart 2005 16:04 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Tis zonde/onzin om een niet-bewegend plaatje boven het aantal toegestane kb's te fabriceren.
Ik vraag me trouwens sowieso af hoe je dat voor elkaar krijgt. Als ik een icoontje heb gemaakt en bij het maken van de .jpg de beste kwaliteit instel, dan haal ik de 10 kb meestal nog niet eens![]()
.
Ik had de reactie van tha_dark even gemistquote:
Alvast bedankt dat je gaat zoekenquote:Op dinsdag 1 maart 2005 17:36 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik had de reactie van tha_dark even gemist.
Zal toch nog es kijken of ik dat oude Ajax-logo nog ergens kan vinden....
quote:
[img]url van plaatje[/img]quote:Op dinsdag 1 maart 2005 23:33 schreef theSummoner het volgende:
hoe plaats je eigenlijk plaatjes in eerste instantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |