Gefeliciteerdquote:
*Toch maar ff zelf opslaatquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:23 schreef Bowiefan het volgende:
ik moest er weer ff naar zoeken, maar dat had je wel verdient
De woestijnfoto's komen nogquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Oeh ziet er alvast goed uit PeaBen benieuwd naar de rest
En ik heb nog geen vakantieplannen dit jaar
Het snorkelen was prachtig en leuk om te doen, maar vond de rit door de woestijn echt nog leuker eigenlijk.quote:
Goed ideequote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Slaaaaaaaaaaaaapuuuuh
Het is al ver over mijn bedtijd heen hoor....quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:55 schreef Bowiefan het volgende:
dat gaat hier allemaal maar op tijd op bed
moeten we niet ff op Beertje wachten
Bijnaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:10 schreef fotoloog het volgende:
Goedenacht is het alweer....
Ben morgen vrij !quote:Op zaterdag 26 februari 2005 03:03 schreef Bowiefan het volgende:
dag allemaal(ga naar je bed loog!)
Dan is het bij jou beter als bij mij, hier is van die fijne miezerquote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:47 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen
Als het morgen ook dit weer is, ben ik helemaal blij(ik zie zon, blauwe lucht en af en toe een wolkje)
Die hebben wij allang gehad volgens mijquote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dan is het bij jou beter als bij mij, hier is van die fijne miezer
Zolang het morgen maar lekker weer wordtquote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:58 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen Pea en Pdehoog
hier wat meer naar de kust is het weer beetje wisselvallig. wel blauw, maar geen helder zonnetje.
we zien wel wat het wordt
Jaquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:02 schreef pea4fun het volgende:
Moggûh xila
@ PdeHoog, dan hebben wij misschien morgen een flauw zonnetje hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |