Idd geweldig strand, en nee, Aladin ligt ernaast en is van dezelfde eigenaar. We konden van alle faciliteiten van Jasmin, Alladin en Ali Baba gebruik maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:50 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden geweest, even de naam van t hotel kwijt maar goed. Best wel een leuke plek hé? Heb me er iig kostelijk vermaakt. Geweldig strand! Ali Baba Hotel?,.. hmm was dat die gene met dat uiterlijk als het paleis in Aladin?
Van die taartjes bedoel je? ow das nog niksquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:58 schreef PdeHoog het volgende:
Laat Offy die laatste foto maar niet zien
wat kan jou het nou schelen wat je familie van je foto's vindt? Jij bent er toch blij mee?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:56 schreef pea4fun het volgende:
Buiten waren echt prachtige tuinen aangelegd. De tegenstelling tot wat daarbuiten was was echt heel groot. Misschien dat ik er daarom heel veel foto's van heb gemaakt. Maar omdat mijn familie me uitlachte als er weer een foto van de tuinen voorbijkwam, heb ik het hier maar beperkt gehouden
dat lijkt me een Ibisquote:en natuurlijk beestjes.
Deze vogels zag je steeds in de grasvelden. Ik vond ze een beetje op kleine reigers lijken. Geen idee wat het is.
Ja daar was ik ook blij mee...werd heel vreemd aangekeken en voor paparazzi uitgescholden in het hotel...grin...liep de hele dag met de camera rond.quote:
Het zou kunnen, maar de vogels op die foto's hebben toch een wat langere snavel geloof ik...al zijn er verschillende soorten.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:03 schreef bas-beest het volgende:
[..]
wat kan jou het nou schelen wat je familie van je foto's vindt? Jij bent er toch blij mee?
[..]
dat lijkt me een Ibis
Het is hier geen CUL hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:08 schreef Bowiefan het volgende:
gebak!
Ja het hotel was vrij nieuw, en er liep ontzettend veel personeel rond om alles in orde te houden. Iedere dag waren er tuinmannen bezig.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:06 schreef Rewimo het volgende:
Mooie foto's PeaWas het hotel zo nieuw? Alles ziet er zo fraai uit! Je vogel lijkt mij ook een Ibis toe (volgens mij heten die ook wel Nijlreigers).
Een beetje watertanden mag wel hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het is hier geen CUL hoor. Het gaat om de foto's. Dat je het maar ff weet
Ehm tis al een tijdje geleden, ik zat in zon hotel met zon piramidequote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:58 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Idd geweldig strand, en nee, Aladin ligt ernaast en is van dezelfde eigenaar. We konden van alle faciliteiten van Jasmin, Alladin en Ali Baba gebruik maken.
Ben je ook het resort afgeweest?
Heb ik niet zo op gelet eigenlijk. Ik heb niet zo heel vaak mijn leven gewaagd door van het resort af te gaanquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:20 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Ehm tis al een tijdje geleden, ik zat in zon hotel met zon piramide
Ik vond het al zo'n gesleep...dat ik je niet gemist heb he?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:40 schreef Bowiefan het volgende:
het is een leuke serie [afbeelding]
het belangerijkste commentaar is dat je me de hele tijd in die koffer hebt laten zitten
dat lijkt me dan niet zo moeilijk... Daar moet iets staan in de trant van:quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:24 schreef pea4fun het volgende:
24. Wat zou er op het bordje staan? Reddingsband is lek?![]()
Och viel ook wel weer mee. We hadden zon dagtrip naar het dal der koningen enzo,.. en toen kwamen wel langs al die hotels. Je leven wagen is denk ik ook overdreven.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:25 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Heb ik niet zo op gelet eigenlijk. Ik heb niet zo heel vaak mijn leven gewaagd door van het resort af te gaan
Met jouw nick iig niet neequote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:00 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Je leven wagen is denk ik ook overdreven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |