Laat me raden: Playa de Mammaquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:43 schreef Ouwesok het volgende:
Mijn vakantie is al definitief voor de komende tientallen jaren![]()
een aangenaam stekkie een kleine 600km ten noorden van Parijs, ik kom er al jaren
Meerdere bestemmingen mogelijk:quote:
Nøj maar dat heb ik nøg wel.quote:
In het weekendquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:57 schreef Xilantof het volgende:
Goeden dag
Pdehoog! ik kan volgende week zaterdag niet mee! moet werken weer....
"Wegens vorst gesloten" kennen we nietquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:19 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
In het weekendIn de bouw
Nou lijkt me de bouw toch DE place to be voor relaxed werken. 's Winters wegens vorst gesloten, 's Zomers de bouwvak, en tussendoor nog een paar uurtjes werken......
je vergeet het pytoreske Hintergarten in de deelstaat Rundumzuhausequote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:48 schreef Ouwesok het volgende:
Meerdere bestemmingen mogelijk:
- Balkonië
- Tuinesië
- De Kanarische Weilanden
Ja daagquote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:55 schreef Bowiefan het volgende:
u is genoteert flits
[..]
je vergeet het pytoreske Hintergarten in de deelstaat Rundumzuhause
Neequote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:48 schreef Xilantof het volgende:
heeft iedereen lekker gegeten?
ikke wel
Ik heb gisteren nog een leuke tanka geschreven over de bereiding van mijn Indische avondmaaltijdquote:
Hee wacht eens, ik heb op een oorlogsforum ergens een Clinometer te koop zien staan die van een ENgels 150 mm kanon uit de Eerste Wereldoorlog af komtquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:34 schreef PdeHoog het volgende:
volledig arsenaal aan fotografisch instrumentarium + statief
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:43 schreef Ouwesok het volgende:
Mijn vakantie is al definitief voor de komende tientallen jaren![]()
een aangenaam stekkie een kleine 600km ten noorden van Parijs, ik kom er al jaren
Tjonge zeg....had je daar de mogelijkheid om geld uit te geven en dan ga je geld verdienenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:57 schreef Xilantof het volgende:
Goeden dag
Pdehoog! ik kan volgende week zaterdag niet mee! moet werken weer....
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik was even naar de supermarkt. Eten gaat zo het fornuis op.
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hee wacht eens, ik heb op een oorlogsforum ergens een Clinometer te koop zien staan die van een ENgels 150 mm kanon uit de Eerste Wereldoorlog af komt
Als ik die eens op m'n statief monteer?![]()
Dit issemquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:13 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed plan. Lijkt me leuk om te zien
Da's erg vroeg. C1000 en Edah op 5 minuten fietsen zijn tot 21 uur open, Appie op een kleine 10 minuten sluit pas om 22uur de poorten.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Mijn winkel gaat gewoon om 20:00 dicht hoor, en i heb begrepen dat we daar nog blij mee mogen zijn
Die is dan nu al zo'n twintig minuten dichtquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:19 schreef ultra_ivo het volgende:
Appie op een kleine 10 minuten sluit pas om 22uur de poorten.
Je bent scherp vanavond Ouwesokquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:19 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Die is dan nu al zo'n twintig minuten dicht
Zo is datquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:41 schreef Bowiefan het volgende:
je kan ook gewoon op tijd je boodschappen doen
nee hoor!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:54 schreef pea4fun het volgende:
Hoi mensen, ik zit met een probleem...
Is het overdreven als ik 67 foto's van mijn vakantie plaats op fok?
Helemaal niet. Vooral niet als je het in de vorm van een reisverslag giet. (even crossposten in Travel dan, daar lezen ze het ook graag).quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:54 schreef pea4fun het volgende:
Een linkje naar een pBase album met 6000 foto's erin is ook goed hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:54 schreef pea4fun het volgende:
ik ga er ook nog op mijn site zetten, maar dat moet ik ff nog bouwen...op fok zetten is makkelijkerquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een linkje naar een pBase album met 6000 foto's erin is ook goed hoor
Maar doe dan 1 foto per post, dan trek je je gemiddelde zo lekker op en zijn de vakantieverliezen ook weer weggewerktquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:54 schreef pea4fun het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:06 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Maar doe dan 1 foto per post, dan trek je je gemiddelde zo lekker op en zijn de vakantieverliezen ook weer weggewerkt
Slaap zequote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:08 schreef Xilantof het volgende:
Ben benieuwd naar de foto's pea!
ik ga nu naar bed!
tis me wel weer een aparte dag geweest zeg... *zucht*
truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |