* gebakje gooit naar Ouwesok .quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:10 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Regel er ook even eentje voor mij. kan wel wat voedsel gebruiken
Dit begint de zinloosheid van een kerstkaart te evenarenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:56 schreef Bowiefan het volgende:
en natuurlijk een pakketje groeten terug die kant uit
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 13:23 schreef Subhuman het volgende:
Maar kerstkaarten zijn toch ook leuk?![]()
ik wist dat dat carnaval slecht was voor je gezondheid...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:19 schreef Ouwesok het volgende:
Dus ik denk nou gaat die paus de pijp uit, gaat er een pijp in![]()
Muiden en Muiderberg is iets heel anders dan Amsterdam !quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:31 schreef Bowiefan het volgende:
dat gaat lekker vlot loog, gisteren hele dag onderweg voor 81 pakjes vandaag 100 in een ½ dag
of heb je ze allemaal achter dezelfde deur geschoven?![]()
[..]
ik wist dat dat carnaval slecht was voor je gezondheid...
ben trouwens benieuwd hoelang ze doorgaan met het oplappen van de paus
* Bowiefan] heeft een beeld voor ogen van een ROBOPOPE [afbeelding
De Paus staat bekend als niet-roker, die pijp hebben ze er dus bewust ingestopt, zodat PJP² hem zelf aan Maarten kan geven.. denk ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:19 schreef Ouwesok het volgende:
Dus ik denk nou gaat die paus de pijp uit, gaat er een pijp in![]()
Of een bionische paus, altijd leuk voor een spannende jeugdserie *quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:31 schreef Bowiefan het volgende:
* Bowiefan] heeft een beeld voor ogen van een ROBOPOPE [afbeelding
Ik ben dit soort discussie's te vaak tegengekomen om er noch mee te kunnen lachen. Ook op diverse fietsforums/discussiegroepen. Ik ben nooit aan die kant van het water geweest, ik krijg er ook steeds minder zin in. Ijnzer heb ik genoeg gezien in Joegoslavië, genoeg voor heel m'n leven.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 09:11 schreef CompuMess het volgende:
Hooo... wacht ff ElsCapone, heb je wel een pistool ingepakt besteld in de States??
Hoezo? Nou, moet je voor de aardigheid deze discussie op DPreview maar eens lezen...
Sommige Amerikanen....![]()
Met verlÆngsnørquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |