Waarom ben jij niet op msn? Verzin nou maar eens een andere smoes.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:37 schreef haagse_elfje het volgende:
Aan wie word Shirina uiteindelijk gekoppelt want die loopt ook nog met haar hart in haar hand...
Per wanneer is Anthonie er eigenlijk dat is toch ook zeer snel...
Want Sanderdie komt ons al over twee weken ergeren...
Leuke overgang na die scène met Niels en Marjolein.quote:JP: "Hou jij van mosselen?" (tegen José Zuiver)
quote:MARNIX KLEIN: "Die zak moet weg! Ik zeg, die zak moet weg!" (tegen Bettina Wertheimer, over Stephan Brouwer)
quote:LIZZY VEHMEIJER: "Ik wil helemaal geen vrienden die Braziliaanse wijven neuken." (tegen Joost van Walsum)
Zat ik er toch niet ver naast.quote:MARNIX KLEIN: "Ik denk dat ik die Stephan Brouwer maar eens serieus ga nemen." (tegen Iris Overbeek)
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:16 schreef soapie het volgende:![]()
Dennis Overeem wordt niet eens herkent!!!!!!!
[afbeelding]
©weekend
Ik heb die foto ook zien staan in een tijdschrift en ik heb echt een hele tijd zitten kijken van dat is toch Dennis.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 16:16 schreef soapie het volgende:![]()
Dennis Overeem wordt niet eens herkent!!!!!!!
[afbeelding]
©weekend
Hun twee zijn goeie vrienden, dat had ik al eerder eens gelezen !!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 17:32 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik heb die foto ook zien staan in een tijdschrift en ik heb echt een hele tijd zitten kijken van dat is toch Dennis.![]()
Miryanna heeft toch ook helemaal geen vriend?
Door de rimpels op een niet nader te noemen plek??quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wanneer snapt die ouwe tang nou eens dat er geen baby in d'r pens vasthoudt?
Die uitgezakte tieten klotsen er steeds tegen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:35 schreef pberends het volgende:
Door de rimpels op een niet nader te noemen plek??
quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Die uitgezakte tieten klotsen er steeds tegen.
Gravis rimplus menstruatica.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:59 schreef SpaceAce het volgende:
Wat voor ziekte had Joyce nou? (ik kon het niet goed verstaan)
SLE / Lupusquote:Op vrijdag 4 maart 2005 19:59 schreef SpaceAce het volgende:
Wat voor ziekte had Joyce nou? (ik kon het niet goed verstaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |