Ik dacht: in medische termen begrijpen jullie het vast niet. Dat zeggen ook veel patiënten over dokterspraat.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:22 schreef haagse_elfje het volgende:
dat hoef je toch niet zo kleurrijk hier neer te zetten....
En hoe zou jij het dan in dokterstermen willen noemen ?quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht: in medische termen begrijpen jullie het vast niet. Dat zeggen ook veel patiënten over dokterspraat.
Kunstmatige inseminatie.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:30 schreef digispeed het volgende:
[..]
En hoe zou jij het dan in dokterstermen willen noemen ?
Dat ze 'm die cd's maar in zijn reet schuift. Die heeft ie zeker.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:40 schreef pberends het volgende:
Lizzy
Sla Joost z'n hersens in!! Als hij die heeft.
Valt dat niet onder illegaal uploaden.quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat ze 'm die cd's maar in zijn reet schuift. Die heeft ie zeker.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:42 schreef haagse_elfje het volgende:
neuken, tering alles kunnen ze zeggen...Maar de katse kut niet
Lizzy was had ik Joost gewoon neergestoken, of zijn lul eraf gesneden....Bij Julia haar tieten lek geprikt....Joost wat een homo zeg...
Die slachtofferhulp vrouwtje heeft twee hele grote hulpstukken....
quote:Op donderdag 3 maart 2005 19:46 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Valt dat niet onder illegaal uploaden.
Downloaden mag weer wel.
quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:01 schreef haagse_elfje het volgende:
Hugo is trouwens ook een big fat gay-homosexual dat hij niet gewoon zijn credit-card van die hoer afpakt...
Dat had ik nou ook.quote:Op donderdag 3 maart 2005 20:02 schreef soapie het volgende:
Vond het vandaag wel weer eens een leuke aflevering!!!!! Is lang geleden......
Het kan nog erger: volgende week komt die Türkentussie van Ilyas weer aanzetten.quote:
@Carlo: Ik versta geen Turks, dus a.u.b. de vertaalmachine aanzetten als Elif Turks babbelt.quote:Op donderdag 3 maart 2005 21:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het kan nog erger: volgende week komt die Türkentussie van Ilyas weer aanzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |