abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25326207
quote:
Op dinsdag 1 maart 2005 21:53 schreef Gellius het volgende:
Ik zie geen drie groeven op 'die muur'. Verder lijkt me de kans dat er op 200 steentjes er ééntje met drie groeven te vinden is niet eens zo klein hoor.

Maar dat is eigenlijk niet eens zo belangrijk. Waarom is iedere gelijkenis in TRU toch altijd een logisch verband? dat snap ik dan weer niet.
eigenlijk te gek dat ik op die 2 clowns hier reageer maar toe ...

Jij ziet geen groeven op die muur ... jij niet kijken ...

En dat de kans groot is dat er zo een steentje tussenzit ... ja, als ze 3 biljoen jaar oud zijn, gaan ze zich toch vragen stellen hoe die mooie groeven in dat steentje komen. Volgens jou wss een dino die er met zijn in zitten krassen heeft ... logisch !

Ow ik zeg nergens dat gelijkenissen ook een logisch verband zijn, of hoe je het ook probeert uit te leggen.
dat snap ik dan weer niet ... tja, daar is juist TRU voor, voor dingen die niet direct te snappen zijn, maar dat had je wss ook nog niet door.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  woensdag 2 maart 2005 @ 07:19:12 #77
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_25326237
3 biljoen zal 3 miljard zijn, neem ik aan.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
pi_25326481
idd Knarf ...

Gevolg van continu switchen tussen eng en nl
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_25335022
TheWilliedockSaints, popje vamme?

Probeer even wat serieuzer te reageren. Posts met enkel een smiley of 'doh' zijn gewoon bagger en de grapjes die uit meer dan twee woorden bestaan zijn ook niet echt grappig.

Serieus forum, dude, schakel even over. . Meer dan een oneliner of een smiley posten, gewoon serieus reageren en zonder sarcasme gaarne.
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  donderdag 3 maart 2005 @ 00:14:37 #80
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_25339857
cool unclescorp die drie foto's op rij

op zijn minst een fascinerend geologisch fenomeen !

dromen mag hier ? een artificieel planeet gebouwd door een oervolk dat gevlucht is door een stargate dat zich bevindt in de kern van de "planeet"
bij hun laatse vlucht door de gate, naar hun beloofde wereld, hebben ze hun artificiele wereld opgeblazen om de ziekte die hun wereld had besmet voorgoed achter zich te laten.

deze ziekte was nl. angst , een hardnekkig emotie die het mogelijk maakte hun oorspronkele perfecte wereld te vernietigen.

voor ze zich lanceerden in een andere dimensie hebben ze nog wat levenselexir verspreidt en zo het leven in ons zonnestesel nog een tweede kans gegeven om alsnog ANGST te overwinnen...

ps: kan iemand mij introduceren in hoaglan? info plz
  donderdag 3 maart 2005 @ 10:07:22 #81
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25343335
begin hier eens met lezen www.enterprisemission.com

(in mijn onderschrift staat een link naar een webcast waar ik met toestemming van Richard Hoagland zijn lezingen (Nasa en UN ) stream !...kan momenteel 5 concurrent users aan )
  vrijdag 4 maart 2005 @ 00:37:15 #82
115996 francorex
pi_25356431
quote:
Op donderdag 3 maart 2005 10:07 schreef merlin693 het volgende:
begin hier eens met lezen www.enterprisemission.com

(in mijn onderschrift staat een link naar een webcast waar ik met toestemming van Richard Hoagland zijn lezingen (Nasa en UN ) stream !...kan momenteel 5 concurrent users aan )
thx for the info !!

ben gans de site aan het doornemen ! straks gaan ze mij nog moeten bewijzen dat aliens niet bestaan ... ;-)
pi_25358856
Gisteravond ook een stuk bekeken ivm onze maan, best wel interessant ...
  zaterdag 5 maart 2005 @ 11:55:12 #84
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25378159
zal m vandaag wel laten loopen....Experimentele Webcast ......The United Nations briefing gaat over zijn Hyperdimensional physics model (theorie) begint over 1 uur en 20 min (vanaf tijd van posten )

[ Bericht 27% gewijzigd door merlin693 op 05-03-2005 15:51:21 ]
  maandag 7 maart 2005 @ 20:35:23 #85
115996 francorex
pi_25416249
hier kunnen jullie alles vinden omtrent de mysterieuze steentjes !!!

'
die steentjes blijken 'buitengewoon' in balans te zijn, ze zouden nl draaien uit zichzelf binnen een afgesloten ruimte, zonder tussenkomst van buitenaf !!

ze zijn onderzocht en blijkt dat dat ze bovenmenselijk accuraat zijn gemaakt !
nl. tot op een 100.000 ste van een inch nauwkeurig ! ( enkel te bereiken in gewichtloosheid) en dit volgens een bedrijf dat gyrosopes maakt voor de nasa !

and there are much more artefacts ...

enjoy http://community-2.webtv.net/WF11/3BillionYearOld/

http://paranormal.about.com/library/weekly/aa011402b.htm
pi_25420663
Ziet er leuk uit zo'n richel op een maan.
Ik denk niet dat er een ruimte-station of schip onder de laag stof/steen vernorgen zit.

Het zal denk ik gezocht moeten worden in een reeds eerder vermeld zeldzaam fenomeen:

1. twee manen in aller vroegte samengesmolten

of

2. Een botsing/inslag met/van een aardig groot lichaampje

en ik geef ze beide 49% kans. De andere 2% mogen jullie invullen
pi_25422100
Geweldig die zin dat zelfs nasa geinteresseerd is geweest een foto te maken van een maan in saturnus' systeem!, das ook voor het eerst

Ik kan zo 10 geologische fenomenen bedenken die op zn minst geloofwaardiger zijn dan een ruimteschip. Zwaartekrachttechnisch gezien geldt trouwens, hoe kleiner het lichaam, hoe minder het een perfecte bol wordt
begin met 3 verklarinkjes..
1: de maan is jonger, zwaartekracht is niet sterk genoeg om een sphere te maken, we weten dat zowiezo alles begon in een disk-vorm (het hele zonnestelsel). Waarschijnlijk dichtheid van deze maan vrij klein
2: enorme meteoriet-inslag die een mega-scheur veroorzaakt heeft
3: er is tektoniek (erg onrealistisch maarja, nog altijd beter dan het schip-idee.

Ook aardig van de aliens dat ze zo'n ding precies zoals in de film bouwen trouwens, heeft namelijk ook niet veel ingernieur-technisch nut zo'n richel.
pi_25422414
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 06:33 schreef -Pepe- het volgende:
Geweldig die zin dat zelfs nasa geinteresseerd is geweest een foto te maken van een maan in saturnus' systeem!, das ook voor het eerst

Ik kan zo 10 geologische fenomenen bedenken die op zn minst geloofwaardiger zijn dan een ruimteschip. Zwaartekrachttechnisch gezien geldt trouwens, hoe kleiner het lichaam, hoe minder het een perfecte bol wordt
begin met 3 verklarinkjes..
1: de maan is jonger, zwaartekracht is niet sterk genoeg om een sphere te maken, we weten dat zowiezo alles begon in een disk-vorm (het hele zonnestelsel). Waarschijnlijk dichtheid van deze maan vrij klein
2: enorme meteoriet-inslag die een mega-scheur veroorzaakt heeft
3: er is tektoniek (erg onrealistisch maarja, nog altijd beter dan het schip-idee.

Ook aardig van de aliens dat ze zo'n ding precies zoals in de film bouwen trouwens, heeft namelijk ook niet veel ingernieur-technisch nut zo'n richel.
Zucht ...
Nasa heeft meer dan 100 foto's genomen van iapetus ... doen ze niet bij elke maan hoor ... maar ik wil je je pleziertje niet afnemen hoor ...
Je kan wel 10 verklaringen bedenken maar je kan er amper 3 neerschrijven ... en wat voor ...
En dat je denkt dat de aliens het gebouwd hebben naar aanleiding van de film ... ... heb je toevallig 'n beetje verstand van tijd ?
En tenslotte ... wie ben jij om te oordelen over al dan niet ingenieur-technisch nut ? Wat betekent dat eigenlijk btw ?
  woensdag 9 maart 2005 @ 01:58:21 #89
105739 Jaytonized
.. Reloaded ..
pi_25435469
tvp
  woensdag 9 maart 2005 @ 02:31:07 #90
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_25435733
mn matrox in die oude server loopt vaak vast...moet ff een nieuwe hebben !
pi_25436401
quote:
Op dinsdag 8 maart 2005 08:16 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Zucht ...
Nasa heeft meer dan 100 foto's genomen van iapetus ... doen ze niet bij elke maan hoor ... maar ik wil je je pleziertje niet afnemen hoor ...
Je kan wel 10 verklaringen bedenken maar je kan er amper 3 neerschrijven ... en wat voor ...
En dat je denkt dat de aliens het gebouwd hebben naar aanleiding van de film ... ... heb je toevallig 'n beetje verstand van tijd ?
En tenslotte ... wie ben jij om te oordelen over al dan niet ingenieur-technisch nut ? Wat betekent dat eigenlijk btw ?
ZUCHT.
moet ik er echt op ingaan? ten eerste je hebt mijn verklaringen nog niet eens ontkracht.

verstand van tijd betreffende de film? je ziet ook niet eens de ironie in mijn opmerking. Nee het ligt echt voor de hand dat george lucas is uitgenodigd in dit ruimteschip en na een gezellige feestmaaltijd met E.T. de ontwerptekeningen ervan mee heeft genomen om het zo precies mogelijk na te maken. Dit om ons op het verkeerde been te zetten aangezien ze anders nooit ontdekt zouden zijn. Nu echter is er 1 geweldenaar die de gelijkenis heeft gezien en alle overheids-organisaties zal ontmaskeren dit nare complot voor ons verborgen te houden.
NASA die anders nooit iets met buitenaardse manen van doen wil hebben heeft speciaal foto's gemaakt. Echter de foto's waarop je de grote berg open ziet gaan en er kleine machientjes uit ziet vliegen hebben ze er weer uit gelaten! Complot! Net als de foto's van mars waar je toch duidelijk bomen en steden op de foto's ziet; van die dingen die ze gewoon niet willen vertellen en met alle techniek van de wereld niet identificeerbaar is; oh nee we hebben een aantal fok-users die het wel kunnen. Onee ze wilden het ons niet laten zien, daarom zullen ze vast alle ruwe foto's online hebben gezet en al deze artefacten niet weg-gefotosoept. Dit weer als geheime message van de reptielen om ons bewust te maken van de NWO! Wordt wakker allen, U zult anders Nooit vrij zijn! volgt uw favoriete foto-interpretateur!!

no offence off course, maar kom eerst maar eens met 1 reden waarom het ruimteschip-idee geloofwaardiger is dan die van mij.
pi_25436481
Ironie ?
Je lacht en spot gewoon met alles
Geen reactie waard ...
pi_25436506
Leuk dat jij als topic-starter ten eerste je afvraagt wat iedereen vindt en als het niet gewenst is niet hoeft te reageren. Het hele topic is geen reactie waard. Het is gewoon puur de houding van wat men in de middeleeuwen had: "Ow ik snap het niet, dan is het een bovennatuurlijk iets/ ufo's whatever".

Zonder je ook meer enigzins te intereseren in wat een andere mogelijkheid zou kunnen zijn.
Dat terwijl zo'n uitleg nog ingewikkelder is als het helemaal uitwerkt dan elke mogelijke geologische/natuurkundige verklaring.

Enig idee hoe ingewikkeld de "normale" natuur in elkaar steekt? Snap jij hoe kristallen zich vormen bijvoorbeeld? Je kunt het met chemie verklaren, maar eigenlijk is een ijskristal toch net zo bijzonder als zo'n bolletje, eigenlijk nog mooier? Perfecte ronde bolletjes heb ik als aardwetenschapper wel vaker gezien.

Trouwens in die death star is het een groef en dit is een wand.
pi_25437207
Alle meningen zijn welkom, behalve diegenen die onzin brabbelen en een kilo smileys dumpen.

In de middeleeuwen kon alles, nu kan niets meer , we denken dat we alles weten en kunnen verklaren.

En die ronde bolletjes ... als ze idd echt zo oud zijn blijft het een merkwaardige vondst, wat ook hun afkomst moge zijn.

En die wand is 20 km breed en bestaat uit 3 groeven.

Ik zeg niet dat het de deathstar is, ik vind de vergelijking gewoon opvallend.
Jij vind het een alledaags natuurlijk fenomeen, ander vinden het merkwaardig.
Vanwaar krijgen mensen hun inspiratie ?

We kunnen alleen hopen dat we in 2007 meer foto's krijgen, kan wss ook de discussie gesloten worden.
pi_26540441
Zowel voor de geïnteresseerden als voor de spotters ... deel 4 en 5 zijn er

http://www.enterprisemission.com/moon4.htm
http://www.enterprisemission.com/moon5.htm
pi_26541003
gewoon schiterend, het kan ook kunst zijn :p
-
  woensdag 27 april 2005 @ 21:25:12 #97
115996 francorex
pi_26553856
laat ons idd hopen dat in 2007 nieuwe foto's kunnen genomen worden !

bij Nasa durft het al eens mis te gaan als het belangrijk wordt, heb ik hier en daar al eens gelezen...

weet iemand of het mogelijk is om aepetus te observeren ? of op één of andere manier te tracen via signalen ?

stel je maar eens voor dat het "onmogelijke" waar zou zijn ...

wie weet wat dat ding dan allemaal uitzend !?

ps: Hoagland moet je niet meer overtuigen... bij mij is het die link met die steentjes die mij doet fantaseren
  donderdag 28 april 2005 @ 11:27:22 #98
118438 no-way
I need a hug !
pi_26565419
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:47 schreef QM84 het volgende:
Is gewoon een maan... buitenaards leven bestaat niet, en de mensheid heeft nog geen ruimteschepen gebouwd... simpel dus..
To say that we`re the only life form out there is foolish and pure stupidity. Life does not mean a little green man with a ray gun, but could be one cell organisms to multi cell , or even silicon based life forms.Just because you cannot comprehend another life form does not mean it dosn`t exist. The world used to be flat remember? Its man`s ignorance and lack of vision that have stopped us from exploring. During the dark ages scientist were persecuted for almost 800 years. Were we allowed to develop scientifically we would be 800 years further. And if you think that about 66 years after the Wright brothers jumped off Kitty hawk with their plane a man was standing on the moon. I`m not saying this object is an alien craft, just open your eyes to the possibility.
this is gonna hurt!!!
pi_26565998
quote:
Op maandag 28 februari 2005 23:44 schreef Lithion het volgende:

[..]

Waar de snelheid het hoogst is? Dat lijkt me juist logisch. Als het haaks op de rotatierichting zou staan, dát zou pas fascinerend zijn.
juist!

als je die hele grote inslag bekijkt dan kun je je goed indenken (en waarschijnlijk ook wetenschappelijk onderzoeken en testen) dat door de impact van die inslag, de korst van die maan op dat punt is gaan breken (daar is ie het zwakst).
De kracht van die inslag moet ergens gebleven zijn en zo'n richel (die niet helemaal rond loopt trouwens, want bij die krater is ie er niet, en hoe verder van de krater hoe hoger) is door een heel grote kracht ontstaan.

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  donderdag 28 april 2005 @ 12:49:04 #100
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_26567574
Het is overigens niet ondenkbaar dat deze maan ooit onder invloed van de aantrekkingskracht van twee grote hemellichamen in elkaar is gedrukt en dat zo die richel is ontstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')