eigenlijk te gek dat ik op die 2 clowns hier reageer maar toe ...quote:Op dinsdag 1 maart 2005 21:53 schreef Gellius het volgende:
Ik zie geen drie groeven op 'die muur'. Verder lijkt me de kans dat er op 200 steentjes er ééntje met drie groeven te vinden is niet eens zo klein hoor.
Maar dat is eigenlijk niet eens zo belangrijk. Waarom is iedere gelijkenis in TRU toch altijd een logisch verband? dat snap ik dan weer niet.
thx for the info !!quote:Op donderdag 3 maart 2005 10:07 schreef merlin693 het volgende:
begin hier eens met lezen www.enterprisemission.com
(in mijn onderschrift staat een link naar een webcast waar ik met toestemming van Richard Hoagland zijn lezingen (Nasa en UN ) stream !...kan momenteel 5 concurrent users aan )
Zucht ...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 06:33 schreef -Pepe- het volgende:
Geweldig die zin dat zelfs nasa geinteresseerd is geweest een foto te maken van een maan in saturnus' systeem!, das ook voor het eerst
Ik kan zo 10 geologische fenomenen bedenken die op zn minst geloofwaardiger zijn dan een ruimteschip. Zwaartekrachttechnisch gezien geldt trouwens, hoe kleiner het lichaam, hoe minder het een perfecte bol wordt
begin met 3 verklarinkjes..
1: de maan is jonger, zwaartekracht is niet sterk genoeg om een sphere te maken, we weten dat zowiezo alles begon in een disk-vorm (het hele zonnestelsel). Waarschijnlijk dichtheid van deze maan vrij klein
2: enorme meteoriet-inslag die een mega-scheur veroorzaakt heeft
3: er is tektoniek (erg onrealistisch maarja, nog altijd beter dan het schip-idee.
Ook aardig van de aliens dat ze zo'n ding precies zoals in de film bouwen trouwens, heeft namelijk ook niet veel ingernieur-technisch nut zo'n richel.
ZUCHT.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 08:16 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zucht ...
Nasa heeft meer dan 100 foto's genomen van iapetus ... doen ze niet bij elke maan hoor ... maar ik wil je je pleziertje niet afnemen hoor ...
Je kan wel 10 verklaringen bedenken maar je kan er amper 3 neerschrijven ... en wat voor ...
En dat je denkt dat de aliens het gebouwd hebben naar aanleiding van de film ...... heb je toevallig 'n beetje verstand van tijd ?
En tenslotte ... wie ben jij om te oordelen over al dan niet ingenieur-technisch nut ? Wat betekent dat eigenlijk btw ?
To say that we`re the only life form out there is foolish and pure stupidity. Life does not mean a little green man with a ray gun, but could be one cell organisms to multi cell , or even silicon based life forms.Just because you cannot comprehend another life form does not mean it dosn`t exist. The world used to be flat remember? Its man`s ignorance and lack of vision that have stopped us from exploring. During the dark ages scientist were persecuted for almost 800 years. Were we allowed to develop scientifically we would be 800 years further. And if you think that about 66 years after the Wright brothers jumped off Kitty hawk with their plane a man was standing on the moon. I`m not saying this object is an alien craft, just open your eyes to the possibility.quote:Op donderdag 24 februari 2005 20:47 schreef QM84 het volgende:
Is gewoon een maan... buitenaards leven bestaat niet, en de mensheid heeft nog geen ruimteschepen gebouwd... simpel dus..
juist!quote:Op maandag 28 februari 2005 23:44 schreef Lithion het volgende:
[..]
Waar de snelheid het hoogst is? Dat lijkt me juist logisch. Als het haaks op de rotatierichting zou staan, dát zou pas fascinerend zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |