Daar zat ik dus ook aan te denken.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:32 schreef Basp1 het volgende:
Die rand ziet eruit alsof deze planeet toen hij nog half voloeibaar was met een flink snelheid rondjes gedraait heeft,en door de middelpuntzoekende kracht deze lijn ontstaan is.
There is no richel.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:33 schreef ChOas het volgende:
That's no moon....
Of 2 vloeibare bolletjes die tijdens het stollen op elkaar knallen en 1 bolletje vormen met een mooie 20 kilometer hoge "muur"quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:23 schreef vannelle het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook aan te denken.
Vooral ook omdat het artikel vertelt dat die lijn exact op de equator van die maan ligt.
Dat is op zich wel een fascinerende theorie.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:03 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
Of 2 vloeibare bolletjes die tijdens het stollen op elkaar knallen en 1 bolletje vormen met een mooie 20 kilometer hoge "muur"
Toch wel frappant dat er dan zo'n muur ontstaat hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 18:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat is op zich wel een fascinerende theorie.
Dat is zo ongeveer de gedachte onder orthodoxe astronomen. Kan makkelijk, maar het blijft een uniek fenomeen.quote:Of 2 vloeibare bolletjes die tijdens het stollen op elkaar knallen en 1 bolletje vormen met een mooie 20 kilometer hoge "muur"
Frappant als het op de Chinese Muur lijkt.quote:Op zondag 27 februari 2005 08:11 schreef Balthar het volgende:
Misschien zoiets als de chinese muur?
Dan moet er dus weer iemand zijn die dat gebouwd heeft.
Om ons te fascineren natuurlijk!quote:Op zondag 27 februari 2005 16:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
waarom zouden aliens net doen alsof ze een maan zijn, en eeuwenlang rondjes om Saturnus gaan vliegen?
Sjee...zo had ik het nog niet bekenenquote:Op zondag 27 februari 2005 17:28 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Om ons te fascineren natuurlijk!
Kortgezegd een fascinerend fenomeen.quote:Op maandag 28 februari 2005 11:19 schreef Gellius het volgende:. Okay: ik denk dat het een ongewoon geologisch fenomeen is. In de zin van 'zeldzaam'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |