abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25267059
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:32 schreef Basp1 het volgende:
Die rand ziet eruit alsof deze planeet toen hij nog half voloeibaar was met een flink snelheid rondjes gedraait heeft,en door de middelpuntzoekende kracht deze lijn ontstaan is.
Daar zat ik dus ook aan te denken.
Vooral ook omdat het artikel vertelt dat die lijn exact op de equator van die maan ligt.
pi_25267158
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 18:33 schreef ChOas het volgende:
That's no moon....
There is no richel.
Ja, die met de ballen in de bek.
  zaterdag 26 februari 2005 @ 16:59:22 #28
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25267496
interessant!! zijn wel mooie structuren op het oppervlak. Ik ben zeer benieuwd hoe een dergelijk fenomeen natuurlijk kan vormen. Dus een ordinaire tvp!
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
  zaterdag 26 februari 2005 @ 17:03:57 #29
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_25267554
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 16:23 schreef vannelle het volgende:

[..]

Daar zat ik dus ook aan te denken.
Vooral ook omdat het artikel vertelt dat die lijn exact op de equator van die maan ligt.
Of 2 vloeibare bolletjes die tijdens het stollen op elkaar knallen en 1 bolletje vormen met een mooie 20 kilometer hoge "muur"
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_25268190
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 17:03 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Of 2 vloeibare bolletjes die tijdens het stollen op elkaar knallen en 1 bolletje vormen met een mooie 20 kilometer hoge "muur"
Dat is op zich wel een fascinerende theorie.
pi_25268383
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 18:11 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Dat is op zich wel een fascinerende theorie.
Toch wel frappant dat er dan zo'n muur ontstaat hoor.
pi_25278224
Misschien zoiets als de chinese muur?
Dan moet er dus weer iemand zijn die dat gebouwd heeft.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
pi_25278922
Een muur van 20 km hoog ... wat zou dat moeten tegenhouden hebben dan ?
I dont wanna know
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  zondag 27 februari 2005 @ 12:21:40 #34
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_25279913
fascinerend
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_25281088
quote:
Dat is zo ongeveer de gedachte onder orthodoxe astronomen. Kan makkelijk, maar het blijft een uniek fenomeen.

Een ander punt waar beide astromen het over eens waren, was dat 1 helft van Iapetus vrijwel geen licht reflecteert, terwijl de andere helft dit gewoon goed doet. Dit had niks te maken met op welk deel de zon scheen.

Misschien staat het al in 1 van die delen, maar ik ga het niet lezen.
“One should never argue with a fool or a liar because people might not be able to tell the difference.”
pi_25282227
quote:
Op zondag 27 februari 2005 08:11 schreef Balthar het volgende:
Misschien zoiets als de chinese muur?
Dan moet er dus weer iemand zijn die dat gebouwd heeft.
Frappant als het op de Chinese Muur lijkt.
Als dat zo is, dan is het wel fascinerend.
pi_25283145
waarom zouden aliens net doen alsof ze een maan zijn, en eeuwenlang rondjes om Saturnus gaan vliegen?
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_25283974
quote:
Op zondag 27 februari 2005 16:23 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
waarom zouden aliens net doen alsof ze een maan zijn, en eeuwenlang rondjes om Saturnus gaan vliegen?
Om ons te fascineren natuurlijk!
pi_25284035
quote:
Op zondag 27 februari 2005 17:28 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Om ons te fascineren natuurlijk!
Sjee...zo had ik het nog niet bekenen

Verhip! Wat ontzettend fascinerend
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_25295402
Anderen maken de vergelijking met archeologie vanop aarde :

http://community-2.webtv.net/WF11/3BillionYearOld/

(3-Billion Year Old Manufactured Spheroids?)
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Licht Ontvlambaar maandag 28 februari 2005 @ 10:22:07 #41
94264 Uzumaki_Naruto
Fearless Vampire Killer
pi_25295561
Om die richel op te voeren als bewijs voor een niet-natuurlijke herkomst van die maan, moet die richel niet "geologisch gezien kaarsrecht" zijn, maar achitectonisch gezien kaarsrecht zijn, zou ik denken. En wat is in vredesnaam "geologisch kaarsrecht" precies?
pi_25295637
Een foto zegt meer dan 100 woorden ...
pi_25295646
Een foto zegt juist helemaal niets, dat is het vervelende van foto's.
pi_25295737
Tja dan is het wachten tot er iemand met meter en waterpas ff die muur gaat opmeten om te zeggen of ze nu wel of niet kaarsrecht (geologisch of architectonisch of wat dan ook) staat.

En die muur als bewijs van niet-natuurlijke afkomst ? Heb je nog andere referenties dan ?
pi_25295933
Ik niet, ik denk dat het gewoon een geologisch fenomeen is, maar ìk zeg dan ook niet dat die maan een ruimteschip is.
pi_25296029
Als het gewoon is, zou het nog moeten voorkomen ...
pi_25296263
. Okay: ik denk dat het een ongewoon geologisch fenomeen is. In de zin van 'zeldzaam'.
pi_25296312
owkeej

En wat vind je van de vergelijking met die bolletjes gevonden op aarde ?
pi_25296362
quote:
Op maandag 28 februari 2005 11:19 schreef Gellius het volgende:
. Okay: ik denk dat het een ongewoon geologisch fenomeen is. In de zin van 'zeldzaam'.
Kortgezegd een fascinerend fenomeen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')