Ik vrees dat Shaktar het tempo wat ze nu voeren niet vol gaan houden.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:06 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees dat AZ wordt geklaard met grote cijfers.

quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:06 schreef cultheld het volgende:
Maar ik hoop voor de verandering maar eens dat ik ongelijk heb

Hulde AZquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:06 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees dat AZ wordt geklaard met grote cijfers. Maar ik hoop voor de verandering maar eens dat ik ongelijk heb

Dat was niet zo oranjequote:Op donderdag 10 maart 2005 18:19 schreef Tomatenboer het volgende:
lijkt wel alsof daar Oranje '88 rond loopt

Kom maar op met je volgende voorspellingquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:27 schreef Xenomaniac het volgende:
Iets langer dan 6 minuten maar toch...
NELISSE!!!!

Ben je niet helemaal lekker vandaag?quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:30 schreef twi het volgende:
Nog nietHet was trouwens gewoon een pingel hoor.

Ik vind 'm anders best goed hoorquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:30 schreef cultheld het volgende:
Timmer is een cultheld

Dat je een hekel hebt aan Co oke, maar dit was geen penaltyquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:30 schreef twi het volgende:
Nog nietHet was trouwens gewoon een pingel hoor.

Ja hoor, je mag niet vasthouden, en die Brandao werd helemaal omhelsd. Dat 'ie zich makkelijk laat vallen is slim, maar je bent wel een stomme lul als je met een stuk open veld voor je (en dus vrij zicht erop) iemand zo vast pakt.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:31 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ben je niet helemaal lekker vandaag?

Maar hij krijgt niet zoveel erkenningquote:

Joh, zap es wat rond.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:38 schreef Ricky_ het volgende:
Op welke zender is de wedstrijd te zien?

Wil je dat AZ verliest?quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:39 schreef twi het volgende:
Lek dat de Nederlanders hier allemaal voor deNederlandse club zijn

Return.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:41 schreef pberends het volgende:
Als AZ deze wedstrijd wint komt er dan nog een return in Alkmaar of gaan ze dan door naar de kwartfinale?

Aha bedankt. Over 2 weken ofzo de return?quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Uiteraard komt er dan een return, altijd 2 wedstrijden, uit en thuis (of omgekeerd natuurlijk).
Degene met de meeste doelpunten over 2 wedstrijden gaat door, uitdoelpunten tellen dubbel.

Daar had op korte termijn wat mee kunnen gebeuren inderdaad, ware het niet dat Feyenoord twee keer op rij fiks punten heeft verspeeld ten opzichte van een directe concurrent (Portugal), waardoor de meeste aardig goede prestaties van dit jaar weer teniet zijn gedaan.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:44 schreef xJapser het volgende:
T kan anders ook best belangrijk zijn hoever een Nederlandsche ploeg komt. Levert weer puntjes op voor het coefficient.

Maar de coefficient wordt toch over meerdere jaren berekent? Blijft dus belangrijk...quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Daar had op korte termijn wat mee kunnen gebeuren inderdaad, ware het niet dat Feyenoord twee keer op rij fiks punten heeft verspeeld ten opzichte van een directe concurrent (Portugal), waardoor de meeste aardig goede prestaties van dit jaar weer teniet zijn gedaan.

Dan is het mooi dat Olympiakos met 2-1 achterstaat tegen Newcastle en ze met 9 man spelenquote:Op donderdag 10 maart 2005 18:44 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou ik ben een echte "uefa co-efficienten" fetisjisten zou het wel leuk vinden als Nederland binnenkort weer een clupske meer mag afvaardigen in Europees verband.
Scheelt 1 plek op die zgn. "co-efficienten-lijst" (ofzoiets, what ever) en zoveel scheelt het niet, geloof paar puntjes achter Griekenland.

Oh, Kooke. Die stemmen lijken op elkaar. Uitspraak blijft slecht.quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:50 schreef tong80 het volgende:
MM het is niet Vermeulen maar Kooke.
Eerste twintig minuten duidelijk voor Donetsk met maar één halve kans. Bij de eerste kans voor AZ uit een corner scoort Nelissen mooi. Daarna AZ het betere van het spel maar lullige penalty tegen die Timmer klemvast stopt. Daarna blijft AZ het betere van het spel houden maar scoren ze toch nog door een lullig schotje in de laatste seconde.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |