abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27286031
Ik ontdekte vanochtend een groot gat in de binnenvoering... DAt heb ik zelfs met schoenenreusschoenen niet eerder meegemaakt!
pi_27303348
VB wordt tegenwoordig in Roemenie gemaakt.........
pi_27303610
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:04 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ontdekte vanochtend een groot gat in de binnenvoering... DAt heb ik zelfs met schoenenreusschoenen niet eerder meegemaakt!
binnenvoering?
pi_27313131
quote:
Op maandag 18 april 2005 01:12 schreef Thundertje het volgende:
Hoe houdt dat suede zich eigenlijk? Want 'k heb deze op't oog maar dat wordt dus m'n eerste paar suede schoenen. En'k hoor altijd horror verhalen ála "regen verneukt je schoenen compleet". Dus als ji (of iemand anders for that matter)j me even gerust kan stellen zou dat fijn zijn
Als je ze na nattig weer gewoon aan de lucht laat opdrogen dan is er niks aan de hand. Je kan eventueel met een suede borsteltje de haartje weer omhoog zetten.
Veel mensen doen hun schoenen op de verwarming ofzo. dit is niet echt goed omdat het het leer snel uitdroogd.
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:04 schreef _Arual_ het volgende:
Achterin in je hiel?
Zoja dit kan gerepareerd worden.
Binnenzolen zijn er ook nieuw. Voor de rest is er weinig wat stuk gaat binnenin een schoen.

[ Bericht 48% gewijzigd door DrukVout op 24-05-2005 16:47:45 ]
pi_27315550
IDD achter in de hiel. Terug naar de winkel waar ik ze gehaald heb, of linea recta naar de schoenenmaker?
pi_27317614
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:00 schreef _Arual_ het volgende:
IDD achter in de hiel.
Dan heb je dus te grote/brede schoenen. En natuurlijk altijd lepel gebruiken bij aan-uittrekken vd schoenen
pi_27317827
Ik had al een halve maat kleiner dan normaal, en ze sluiten gewoon prima aan. En het is ook alleen maar mijn rechterschoen. Het zal wel aan die schoenlepel liggen dan... (er zat toen ik ze kocht wel al een ieniemienie weerhaakje op die plek trouwens.)
pi_27322625
Hoe lang heb je ze?
Je rechterschoen slijt sneller, kijk ook maar naar de hak.
Dit omdat je hiermee meer handelingen doet in je auto.

Nou niet denken dat ik allemaal onzin tik, want ik heb 7 jaar in een schoenmakerij geholpen op zaterdag, dus ik weet er wel iets van
pi_27323040
Ik heb al in geen 3 maanden meer een auto van binnen gezien anders....
pi_27323706
Dan is waarschijnlijk 1 van je voeten net iets groter.
Of je schopt je ene schoen uit met je andere en de ander maak je netter los. Anders is er geen mogelijkheid. uitgesloten van een productie foutje dan.
pi_37871174
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:46 schreef Alecks het volgende:

[..]

Hier kan ik me bij aansluiten. Ik heb zelf ook een keer een paar gehad: na 6 tot 8 weken had ik een gat in de leren zool gesleten. Nu draag ik vaker schoenen met leren zolen, maar zo snel is me dat nog niet eerder gelukt.
Je kan ze terug brengen naar de winkel en ze dan laten omzolen. Dan heb je je eigen uitgelopen sc hoentjes met een nieuw onderwerk. Ik heb 5 paar en ik vind ze super.
pi_37872357
Whahaha die zien er grappig uit zeg daarmee kan je zo gaan sleeên
Sowieso schrijf je zo.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 12:25:35 #163
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_37874661
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:56 schreef Desiderius het volgende:
[afbeelding]

Iemand die uit z'n hoofd weet wat deze bommels kosten en of ze momenteel in de winkel liggen?
Het model dat ik heb lijkt hier veel op, waren 195,- .
Heb daarnaast nog twee paar bootschoenen van van Bommel, die lopen ook geweldig!
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')