Ach iedereen is stil, niemand gokt iets, niemand denkt van laat ik eens kijken wat er nog over blijft, dus je hoeft je al lang niet meer bezwaard te voelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:28 schreef bukgeit het volgende:
Als dit de laatste is dan spijt me dat oprecht.
Zeker. Fats had alleen dat lachje er niet inquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:29 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hmmmz..is Hello Josephine ( Scorpions) dan misschien origineel van Fats Domino?
Da's niet waar. Ik heb direct na mijn 'goed'-lijstje een goklijstje van de resterende koppels gepost. Wist er alleen geen liedjes bij. Wat achteraf gezien niet zo vreemd is...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:30 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach iedereen is stil, niemand gokt iets, niemand denkt van laat ik eens kijken wat er nog over blijft, dus je hoeft je al lang niet meer bezwaard te voelen.
Nee hoor. Ik scherm alleen met aanbiedingenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:03 schreef ranja het volgende:
Hm als Bukgeit met groningers gaat moeten we misschien een nieuw Fokteam vormen.... kijken of Belsen nog wil. En dan nog 2 erbij. Is dat al definitief dat jij met anderen gaat Bukgeit?
Yep. Ernie's naam staat ook gewoon rechtsbovenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:05 schreef GLO het volgende:
Long Tall Ernie & The Shakers
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stop Making Senseo.
Net als Ernie zelf.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep. Ernie's naam staat ook gewoon rechtsboven
GLO + 1
quote:She said: "Gee I'm sorry. Won't you please go on?" I decided to rock her socks off / With some Jerry Lee Lewis song. She said: "Hey, isn't that Ernie? Long Tall Ernie? "
Goed gevoel!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb er een beetje Gruppo sportivo-gevoel bij. Maar zou dan niet weten welk nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |