Nee hoor. Ik scherm alleen met aanbiedingenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:03 schreef ranja het volgende:
Hm als Bukgeit met groningers gaat moeten we misschien een nieuw Fokteam vormen.... kijken of Belsen nog wil. En dan nog 2 erbij. Is dat al definitief dat jij met anderen gaat Bukgeit?
Yep. Ernie's naam staat ook gewoon rechtsbovenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:05 schreef GLO het volgende:
Long Tall Ernie & The Shakers
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Stop Making Senseo.
Net als Ernie zelf.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:07 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Yep. Ernie's naam staat ook gewoon rechtsboven
GLO + 1
quote:She said: "Gee I'm sorry. Won't you please go on?" I decided to rock her socks off / With some Jerry Lee Lewis song. She said: "Hey, isn't that Ernie? Long Tall Ernie? "
Goed gevoel!quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb er een beetje Gruppo sportivo-gevoel bij. Maar zou dan niet weten welk nummer.
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:52 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De titel Bernadette schiet me nog even te binnen, is dat 'm dan misschien?
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 00:53 schreef bukgeit het volgende:
Dat je dat dan niet weet... Back To '78
Maar wel netjes ingekopt, bukgeitquote:Dat het Gruppo Sportivo was wist ik überhaupt niet.
Een van de broertjes in de band?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 01:01 schreef bukgeit het volgende:
Wie was, na de dood van Michael Hutchence, heel even de zanger van INXS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |