telo met pindasausquote:Op zondag 20 maart 2005 11:09 schreef ruby het volgende:
Ow ja, vanavond eet ik weer garnalen kouseband en telo met bakkeljauw.
quote:Op zondag 20 maart 2005 02:03 schreef Bluezz het volgende:
En dat zegt ie tegen een F&F mod
Billetjes roepen gewoon wat weerstand bij me op om te eten, net als paardenrookvlees, wat hier altijd in de koelkast ligt![]()
quote:Op zondag 20 maart 2005 17:47 schreef ruby het volgende:
Vervelend zeg allemaal Indisch eten mee naar huis krijgen.
Jij bent eng! Een hele week je menu vooruit plannen... je doet me heel erg aan iemand denkenquote:Op zaterdag 19 maart 2005 07:58 schreef rvrb het volgende:
Ik heb net het menu voor volgende week opgesteld (de boodschappen worden vandaag gedaan) dus post 'm hier ook maar
Zaterdag: sandwiches/stokbrood met verschillende soorten beleg
Zondag: vidé, aardappelpuree en appelmoes
Maandag: hotdogs (een keertje lekker simpel en ondertussen meer dan een jaartje geleden dat ik er nog eens gemaakt heb - wel mét zuurkool, knackworst, mosterd en augurk)
Dinsdag: opnieuw vidé
Woensdag: aardappels, rode kool met appeltjes en kalfslapjes
Donderdag: spaghetti
Quiche is out! Rice is in...quote:Op zondag 20 maart 2005 18:28 schreef Oblivion het volgende:
De quiche van gisteren, en wilde wat met kip gaan doen, ik zie wel...![]()
Och ik schrok al. Begon al aan mezelf te twijfelenquote:Op zondag 20 maart 2005 11:06 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, ik weet het. Het is waarschijnlijk alles bij elkaar.. Ik moest nog een paar keer de deur uit voor nog wat vergeten dingetjes. En ik heb eerst de garnalen kouseband gemaakt, dat ging redelijk snel. Alleen de rest duurde nogal lang. Nu moet ik ook zeggen dat ik het wel een beetje op m'n gemak gedaan heb hoor. Ik was nogal gaar, dus ik had geen zin om alles heel haastig te doen. Dat verklaart het een beetje denk ik.
Overigens had ik voorgekookte bevroren cassave, dus ik hoefde het zelf niet eens te koken, wat veel tijd scheelt. En de bakkeljauwfilet hoefde ik ook niet van graatjes te ontdoen, wat dus ook veel tijd zou moeten schelen.
Al met al was ik toch een eeuwigheid bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |