Haha, mijn vader heeft het er altijd over dat zijn moeder vroeger zei: 'We eten pannenkoeken!' en dat hij zich dan verplicht voelde om 'hoi hoi' te roepen terwijl hij helemaal niet van pannenkoeken houdt.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:45 schreef Oblivion het volgende:
Pannekoeken!![]()
Totdat zoonlief zei: Mama, ik lust helemaal geen pannekoeken...
*Klomp breekt....
* Oblivion wat anders gaat klaar maken voor zoonlief...![]()
Ik 2 belehap flikandel en bamibal o en flietjesquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:55 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Berehap rosti en een frietje joppie![]()
Ze zeggen altijd belehap losti![]()
Damn...het is bijna 18.00 uur en ik ben nog niet klaar. Dit doe ik volgende week niet nog eens hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:25 schreef ruby het volgende:
Ik ga zo beginnen met de voorbereidingen van telo met bakkeljauw en kouseband met garnalen. Het is even een werkje, maar dan heb je ook wat. Waarschijnlijk eet ik dit de komende drie dagen, maar dat vind ik niet erg.
Ben eigenlijk best wel nieuwsgierig naar het recept...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:58 schreef ruby het volgende:
[..]
Damn...het is bijna 18.00 uur en ik ben nog niet klaar. Dit doe ik volgende week niet nog eens hoor.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
zelfgemaakte kippensoep met stokbrood en zelfgemaakte kruidenboter
Zal ik het naar je mailen? Of zal ik het hier neerzetten voor de liefhebbers?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ben eigenlijk best wel nieuwsgierig naar het recept...![]()
Die kikkers worden, net zoals koeien, schapen, varkens, en sommige vissoorten, commercieel uitgebuit door de mensheid. Deze komen uit indonesie--gekocht bij Xotusquote:
En dat zegt ie tegen een F&F modquote:Op zondag 20 maart 2005 00:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Die kikkers worden, net zoals koeien, schapen, varkens, en sommige vissoorten, commercieel uitgebuit door de mensheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |