Damn...het is bijna 18.00 uur en ik ben nog niet klaar. Dit doe ik volgende week niet nog eens hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:25 schreef ruby het volgende:
Ik ga zo beginnen met de voorbereidingen van telo met bakkeljauw en kouseband met garnalen. Het is even een werkje, maar dan heb je ook wat. Waarschijnlijk eet ik dit de komende drie dagen, maar dat vind ik niet erg.
Ben eigenlijk best wel nieuwsgierig naar het recept...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:58 schreef ruby het volgende:
[..]
Damn...het is bijna 18.00 uur en ik ben nog niet klaar. Dit doe ik volgende week niet nog eens hoor.
quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
zelfgemaakte kippensoep met stokbrood en zelfgemaakte kruidenboter
Zal ik het naar je mailen? Of zal ik het hier neerzetten voor de liefhebbers?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 19:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ben eigenlijk best wel nieuwsgierig naar het recept...![]()
Die kikkers worden, net zoals koeien, schapen, varkens, en sommige vissoorten, commercieel uitgebuit door de mensheid. Deze komen uit indonesie--gekocht bij Xotusquote:
En dat zegt ie tegen een F&F modquote:Op zondag 20 maart 2005 00:11 schreef Shark.Bait het volgende:
Die kikkers worden, net zoals koeien, schapen, varkens, en sommige vissoorten, commercieel uitgebuit door de mensheid.
Hmm, mail maar...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 21:26 schreef ruby het volgende:
[..]
Zal ik het naar je mailen? Of zal ik het hier neerzetten voor de liefhebbers?
Ik snap echt niet hoe jij er zo lang over doet? Wij doen er echt hoogstens 1,5 uur over. Moest je de casave nog planten?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 17:58 schreef ruby het volgende:
[..]
Damn...het is bijna 18.00 uur en ik ben nog niet klaar. Dit doe ik volgende week niet nog eens hoor.
Je bent een kanjer!quote:Op zondag 20 maart 2005 10:32 schreef ruby het volgende:
Oblivion, ik heb je net een mailtje gestuurd.
Pos, jou wil ik het ook wel sturen maar ik heb je emailadres niet.
Sja, ik weet het. Het is waarschijnlijk alles bij elkaar.. Ik moest nog een paar keer de deur uit voor nog wat vergeten dingetjes. En ik heb eerst de garnalen kouseband gemaakt, dat ging redelijk snel. Alleen de rest duurde nogal lang. Nu moet ik ook zeggen dat ik het wel een beetje op m'n gemak gedaan heb hoor. Ik was nogal gaar, dus ik had geen zin om alles heel haastig te doen. Dat verklaart het een beetje denk ik.quote:Op zondag 20 maart 2005 10:38 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe jij er zo lang over doet? Wij doen er echt hoogstens 1,5 uur over. Moest je de casave nog planten?
OT; zelfgebakken friet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |